chapter 3 ανακαλυψεισ

50 0 0
                                    

Αννα" δεν μπορ4ι να ειναι μονο αυτα ρ4 παιδια"
Μιχ" η αληθεια 3ιναι εχω αλλο ενα "
Ολοι  " ε πεσ το ντε"
Μιχ" μ αρεσει να κανω τουερκ σε παιδικεσ χαρεσ μαι να τρομαζω παιδςκια"
Γιάννησ"10 στα 10"
Η νεφ εβαλε τα κλάματα μετα απο αυτο
Μιχ"α ναι μαρεσει να καβαλαω φαλαινες
Αννα"αυτο ειναι 10 στα 10"
Γιαννησ"εμενα μαρεσει να τρωω εντομα μαλακεσ σημερα εφαγα μια ματσαριδα μιαμ μιαμ"
Νεφ" για αυτο χεζεσε πανω σ"
Αννα"να σασ εξομολογηθω κτ"
Ολοι μαζι"για πεσ"
Αννα"τη βομβα στο σχολ την θυμαστε που φωναξε καποιοσ  αλαχου ακμπαρ εγω την εριξα μιχιχιχχιιχ ειμαι τεροριστ απο το πακισταν αλλάμην το πειτε σε κανεναν"
Ολοι μαζι"τι στο πεο μπρο"
Γιαννησ"τι αλλο θα ακουσουμε σημερα"
Αννα"αμα ακουσ γερο"
Νεφ"εγω ειμαι σατανιστρια και καιω εκκλησίες( βγαζει αιμα απο το στομα τησ)
Ολοι μαζι" κυριε ελεησον"
Η νεφελη την επιασε κοψιμο οποτε πηγε στη διπλα τουαλετα
Νεφ" ΑΝΝΑ ΒΡΗΚΑ ΒΕΝΤΟΥΖΑ"
αννα"ναιι ασ κανουμε παρτουζα
Ολοι συμφωνοην και η αννα αρχιζει κακ τον παιζει με τηη βεντουζα ο γιαννησ παιρνει τη νεφελη απο πισω ενωσω φωναζει η νεφελη "ΣΑΤΑΝΑΑΑΣ" και κανει σαν δεμονισμενο, ο γιαννησ ειδε μια μυγα να πεταει και χωρισ να χασει χρονο βγαινει απο την νεφ βγαζει τα τσοπστικ σπτον κωλο του κζι την αρπαζει να την φαει ο μιχαλησ εντωμεταξυ μπαινει στην νεφελη κανοντασ τουερκ διοτι δδν εχει φαλαινα να καβαλισει και την πηδαει σαν πορνη λεγοντασ " ναι baby δωστο"
Η αννα 3πδ ενιωσε πολυ μονη τησ βγαζει μια βοκβα και ενωσο εινζι ετοιμη να τουσ βομβαρδισει σαν το σχολειο στο πακισταν η νεφελη λεει κτ   σατανιστικα λογια συγκεκριμρνα "κεμπαπ μαλαχ ελα να με πσρεισ " και εξαφανιστηκε σε ενα συννεφο μαζι με τον χαρο εκεινη την στιγμη εκσασε και η βομβα και ΖΗΣΑΝΕ ΑΥΤΟΙ ΣΤΟΝ ΑΔΗ ΚΑΙ Ε ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΥΤΕΡΑ!!!

Γειασασ μωρακια ελπιζω να σασ αρεσε αυτο το στορυ λαικ για παρσπσνω 🥰🥰🥰🥰

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 02 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

public restroom Kde žijí příběhy. Začni objevovat