yeol(10)

66 8 4
                                    

Tae pov.

Már egy nap el telt a támadás óta.
A fiúkkal itt maradtunk Kookéknál.
Tegnapi dulakodás odáig fajult, hogy a Barna hajú srácot Hoseok ki nyírta mivel az olyan erővel lökte meg Yoongsot, hogy át repült az egész nappalin.
Kook a védelmébe vet minket és ezt meg is üzente a Piros hajú Alfával, Hoseok mérges Kookra mert szerinte azt is meg kellett volna ölni.
Yoongi mindannyiunknak magyarázattal tartozik de tegnap senki nem erőltette a beszélgetést
hagytuk, hogy mindenki ki pihenje magát és le nyugodjon.
Ezért ma fogjuk át beszélni a történteket.

...

Most jelenleg Jin orvosi szobájába vagyok Namjoonal mert Jin meg kért, hogy figyeljek rá míg csinál Namnak valami finom levest amitől majd erőre kap. Nem tudom, hogy Namjoon ismerte e a tegnapi személyeket vagy sem, de ahogy el néztem elég bizalmas Yoongsal a kapcsolatuk szóval nem lepődnék meg ha tudna mindenről is.
-Na itt vagyok! Köszi TaeTae, hogy ide jöttél!- mondta Jin az ajtón be lépve oda mentem el venni tőle a tálcát mert látom, hogy jól meg pakolta de az ajtóval addig szórakozik míg a tálca tartalma rá nem zúdul, tettemre csak hálásan el mosolyodik. A tálcát le raktam a beteg ágy mellet el helyezkedő szekrényre. Majd Jin és én is el helyezkedtünk és vártuk, hogy Namjoon el kezdjen ébredezni. Nem szólaltunk meg csend volt, nem volt feszült inkább az a kellemes volt mint sem kellemetlen.
Jin torkát meg köszörülve rám vezette a szemét. Tudtam, hogy kérdezni akar valamit csak még ő sem tudja, hogy meg kérdezze e vagy sem.
-Nos mi történt tegnap?- kérdezett rá egy kicsit óvatosan amit meg mosolyogtam.
-Mi után Kookék el mentek fel mentünk az újdonsült szobámba amit még át kéne alakítani ezért szoba tervezéssel ütőtűk el az időnket közbe a munkára is rá tértünk, aztán később csörömpölést hallottunk, Yoongi azt hitte, hogy megint valami állat jött be mert nem ez lett volna már az első alkalom.- kezdtem el a mesélést amit az idősebb szépen hallgatót is
-Tehát Yoongs le ment meg nézni míg mi fent maradtunk a szobába aztán valami nagyon hangos robajra lettünk figyelmesek Namnak már vörösen rikítót a szeme biztosan meg érezte az idegen szagokat. Ez után csendben akartunk le osonni ami a lépcsőig sikerült is, de aztán Yoongs fájdalmas üvöltésére lettünk figyelmesek ezért mind a ketten át változtunk és gondolkodás nélkül mentünk le a földszintre- folytattam a mesét próbáltam minden olyan dolgot el mondani ami fontos lehet
-ott kb. 17 idegen farkas volt 3 farkas ki vételével mind Alfa volt az a három pedig Béta, kettő Alfa le fogta Yoongit míg egy idősebb Férfi beszélt hozzá a többi mind farkas alakba volt érkezésünkre mind fel figyeltek a férfi meg örült mikor látott nem tudott arról, hogy Yoongin kívül van még egy szabadon élő Macska Démon már közelített hozzám mikor Yoongi ki szabadult és a férfire rontott az után kezdődött a harc. Miután le vertük őket ide sietünk mivel Namra ment rá a legtöbb Alfa és bár ő győzött elég csúnyán el intézték. A többit pedig már te is tudod.- fejeztem be a mesét Jin csak sóhajtott egyet majd rá nézett a betegre aki már fent volt ki tudja mióta és minket nézett.

Jin nem tétovázott segített neki fel ülni közbe kérdezgette, hogy fáj e valamije, kér e fájdalom csillapított ha nem akkor egyen mert meg kell erősödnie. Nam csak sokkolva hallgatta és nézte a most igen csak hiperaktív Dr.-t
Tudtam, hogy Jin pörgős de valahogy most még a pörgősebnél is pörgősebb.

Nam már nagyba meg kajált Jin mindent ami a tálcán volt le tuszkolt a torkán és ha Nam esetleg tiltakozni próbált akkor Jin el játszotta a hattyúk halálát mi szerint "ő ilyen szar szakács lenne, hogy ehetetlen az étke?!" Namjoon persze nem akarta, hogy az idősebb magára vegye vagy meg sértődjön ezért az utolsó falatokat is le kényszerítette a torkán.
Ezt a szituációt én nagyon is élveztem és szinte végig röhögtem az egészet míg Namtól gyilkos pillantásokat kaptam Jintől pedig kérdőket.

Falkában... {TaeKook}Where stories live. Discover now