Jungkook pov.
Már itt volt mindenki akire szükségem volt. Jin, Nam, Suga, Jhope, Lucas, Jackson, Mark, Yunseo és a Kis Tigrisem is, illetve Apám, név szerint Doyun aki hallgatni fogja a mi kis mesénket. Egyébként még az elején Jinnek is hasonlóképpen meséltünk csak akkor még nem volt ilyen sok mesélni valónk.
A történetet Tae kezdte el mesélni de a részletekbe már Suga vezette be Apámat aki csöndben hallgatta az eseményeket, némelyik részén szörnyülködő tekintettel vagy mosolyogva adta tudtunkra, hogy mik is járhatnak éppen a fejében.
A terv részét viszont már én és Nam a adtuk be amit támogatott is.
A nap folyamán beszélgetésen kívül nem igen történt más szóval mindenki ment is a maga dolgára.-Jungkook!- szólított meg a Kis Tigrisem
-mond csak Picim- rá mosolyogtam, és ahogy meg láttam a kis csillogó szemeit amit a kis becézésem váltót ki nála a mosolyom ami már inkább vicsornak mondanám még szélesebb lett. Egyszerűen gyönyörű ez a személy és el veszi az eszem nem tudom, hogy csinálja de le a kalappal előtte. -H hát csak meg szeretem volna kérdezni, hogy akkor holnap el jössz e velem a Nagyihoz? Már nagyon be van zsongva!- el mosolyogtam hisz a Nagymamája tényleg kedves asszony már volt alkalmam vele telefonon keresztül beszelni és már akkor is mondogatta, hogy majd látogassam meg személyesen is. -Persze! Holnap reggel 9 fele ha indulunk akkor az jó lesz?- kérdeztem tőle, igazából már várom az utat hisz vele lehetek ismét csak kettesbe.Hmmm... Ha most meg kérdezem tőle, hogy aludna e velem akkor bele menne? Ezt nem tudhatom csak ha meg kérdezem. -Tae mit szólnál hozzá ha most velem aludnál?- a várva várt reakció most sem maradt el arca azonnal fel vette a piros színt és a szemei eszméletlen csillogásba kezdtek. Én nekem pedig már a látványra is el kezdett éledezni a Pici Kook... Na jó nyugalom nincsen semmi gond nem lesz itt semmi sem csak alvás.
Kis Tigriském nem tudott ki bökni egy árva szót sem hiába próbálkozott szája ugyan el nyílt de csak tátogni bírt mint egy halacska végül be csukta a gyönyörű ajkait majd egy erő teljes bólintással adta tudtomra, hogy nem lenne ellenére a dolog.
Én pedig boldogan ragadtam meg ezt a kis cuki paradicsom fejűt és a szobámba kezdtem el ráncigálni.A szobámba érve el engedtem kis kacsóját és magunk mögött be csuktam az ajtót. A szobámba semmi érdek feszítő dolog nincs csak egy nagy francia ágy mellette egy éjjeliszekrény és ezzel szemben pedig egy nagy plazma tv foglalt helyett illetve volt egy ajtó is ami mögött egy nagy gardrób volt és abból még egy ajtó nyílt ami nem más volt mint a fürdő szobám.
Ennyiből állt az én kis zugom.
Kis Tigrisem lassan kezdett el szét nézni a helységben én pedig minden mozdulatát szemmel követtem és azon gondolkodtam, hogy a Taenek macska mi voltjából adódóan van e valami ereje. Ha van akkor fix az elbűvölés.
-Kis Tigris, mond csak neked varázs erőd van?- Tae értetlen fején el mosolyogtam -nem tudok róla, miért?- nézet rám furcsán -hát csak úgy, de amúgy ha van akkor biztos az elbűvölés az- erre még mindig csak zavaródott tekintettel nézet rám -már miért is lenne az elbűvölés?-
-azért mert engem teljesen elbűvöltél- erre ismét vörösen villogott a feje amire az így is nagy egóm még nagyobb lett imádom zavarba hozni. Önelégült vigyorral a fejemen mentem oda hozzá majd derekát meg ragadva vontam szorosan magamhoz. Nem lökött el magától sőt még készségesen is bújt hozzám, le se tagadhatná, hogy macska.
A fejét a nyakam hajlatába bújtatja így a meleg levegőt a bőrömre fújta ki amitől jól esően meg is borzongtam. Miután ki ölelgettem belőle a szuszt is meg pacskolva a fenekét amire ismét vörös színben pompázott máma már sokadjára is és ez után el küldtem fürdeni. Mivel itt nem volt cucca ezért adtam neki az én ruháimból, egy alsónadrágot kapott meg az egyik pólómat hisz szerintem felesleges lenne még a nadrág is a pólóm így is úgy is vagy hatszor nagyobb nála szóval mindent is takarni fog sajnálatomra. De biztos vagyok benne, hogy nagyon aranyosan fog rajta állni.
YOU ARE READING
Falkában... {TaeKook}
FantasyA történet Kim Taehyung nevű fiatal srácról szól, egy nagyon szerény fiúcska aki unja már az otthon létet és szeretne világot látni. A nagymamájával él egy farmon mező gazdasággal foglalkoznak, TaeTae nagyon szereti a mamáját iszonyat közel áll hozz...