Okulda yine siramda yatarken yanima sunoo gelmisti bana birkac sey soyleyip gitmisti yanimdan tabi beni uyuyorum saniyodu ama Ben sadece kafami siraya gommustum.
"Seni seviyorum riki seni herseyden cok seviyorum bilmiyorum sen beni hala seviyomusun ama Ben seni cok seviyorum ve bu sevgim asla azalmadi sadece daha fazla artti seni kendimden bile cok seviyorum sevgilim" bunlari diyip gitmisti. Sonra siramda kalkip onun sinifina gittim ama sinifinda yoktu bende hyunglarimin yaninda'dir diye dusunmustum inlarin Yanina gittigimde onlarinda yaninda olmadigini gordum sonra jungwona sordum "jungwon sunoo nerde biliyormusun sinifima geldi bende yatiyodum sonra gitti yanimdan sonra kalkip giderim dedim sinifina ama yoktu sinifta bende sizin yaninizdadir diye dusundum burda da yok nerde biliyomusunuz"dedim ama bilmiyoruz dedi bende belki izin alip gitmistir Evine dedim.Okuldan cikma saati gelmisti. Bizim okulda telefonlarimiz aliniyodu ders sonu veriyolardi.
Telefonumu aldigim gibi sunoo'ya mesaj atmistim ama, bakmamisti mesajima.
O gun hicbir sekilde bana Geri donus yapmamisti bende belki bi sorun vardir diye ustelememistim sonucta yarin okula gelip ne oldugunu anlatirdi Ya da Ben oyle saniyodum.Okula gittigimde dorduncu derse gecmistik ve sunoo gelmemisti okula ne Kadar merak etsemde yakinda mesaj falan atar diye beklemistim hatta telefonumu bile vermemistim ogretmene.
Suan besinci dersin sonuna geliyodum ve ogle arasi olacakti ta ki beni yerle bir Eden haberi alana Kadar Tum algilarimi yitirmistim hicbir seyi duymuyodum sadece gozumden yaslar akmaya basladiginda etrafima bakmistim gozum kararmisti ve uyandigimda gozlerimi hastanede acmistim, bayildigimda kafami siraya carpmisim ve kanamaya baslamis hocalarda ambulans cagirip hastaneye gondermisler yanimda herkes vardi ama sadece sunoo yoktu digerleride almisti haberi belliydi yuzlerinden anliyodum bana yansitmamaya calissalar bile anliyodum sonra jungwonla goz goze gelmistik o an jungwonun agzindan bir hickirik cikmisti ve o an aglamaya baslamisti onu goren bende aglamaya baslamistim heeseung hyung ve jay hyung bana gelip sarilmislardi ve Ben daha cok aglamaya baslamistim sunghoon hyung bi koseye cekilmis kafasini kollarinin arasina almis yere comelerek agliyodu Jake ve jungwon birbirlerine sarilarak agliyolardi heeseung hyung belli etmemeye calisarak aglasada hepimiz anliyoduk jay hyungda agliyodu hepimiz yikilmis bir sekilde kalmistik ortada bizi bir harabe gibi birakip gitmisti sunoo tabi ne oldu sunoo'ya bu Kadar yikildiniz diyosunuz sunoo intihar etmisti kendisini banyodayken sularin altindayken kendisini kesip oldurmustu keske o gun o siradan basimi kaldirsaydim ve ona bende seni seviyorum diyebilseydim keske ama o Ben diyemeden o kendisine kiymisti Ben ona dokunmaya kiyamiyorken o kendisine kiymisti beni birakip gitmisti bir yikinti gibi birakip gitti.
Ailesiyle sorunlari vardi biliyodum ama asla karismama izin vermiyodu kendi basina ustesinden gelmeye calisyodu her ne Kadar yardim etmeye calissam bile beni tersliyodu ama artik o gun son noktaya gelmis bulunmaktaydi ailesi onu okuldan almakla tehdit etmis ve bunun sebebi benmisim beni ogrenmisler kendisinin gay oldugunu ogrenmisler bahaneler sunmuslar o gun evinde kirilmayacak yer birakilmamis bir sekilde kavga etmisler ve sunoo artik dayanamayacak bir noktaya geldiginde kendisinden vazgecmis belki Ben olmadan daha iyi olur demis ve kendisini olumun kollarina birakmisti.
Arkasinda onun icin ne uzuleceklerini bilmeyen sevgilisini ve arkadaslarin birakmisti, arkadasliktan ote olan kardeslerini birakmisti hayallerimizi birakmisti anilarimizi birakmisti belkide dusunmustu bunlarin hepsini ama artik dayanamayacagi bildigi icin en kolay yontem olarak kendisini oldurmeyi secmisti kolay dedigime bakmayin asla kolay birseyler degildir olum hele Boyle seyler yasiyorsan en agir ve zor gelen sey sana olumdur her ne Kadar kolay gorulse bile ilk kendini kestigin zaman bir aci hissedersin ve bu seni tatmin etmez bu Kadar sey yasadiktan sonra sana o aci hic agir gelmez ve ikinci bir kesigi atarsin bu sefer biraz daha acitir ama yine tatmin olmazsin sonra ucuncuyu atarsin artik daha fazla kanadigini gorursun ve biraz olsa bile tatmin olursun ve daha fazla yapma istegi duyarsin bi kac kesikten sonra ellerinin uyustugunu hissedersin ama o aci sana zevk vermeya baslar ve son bi kesik daha atarsin o zaman elinden duser kendini kestigin sey artik kan kaybetmekten hareket etmeye halin kalmaz ve kendini artik kurtaramayacagini anlarsin konusamazsinda ciglikta atamazsin ve oracikta oylece kalirsin ecelinin gelmesini beklersin o sure icinde butun yasadiklarin teker teker gozunun onune gelir ve gozyaslarin akmaya baslar ama biliyosun artik kurtulamayacagini ve derin bir nefes alip verirsin o zaman iste o son nefesini aldiktan sonra isin bitmis olur ondan sonra birisinin seni gelip bulmasi gerekir bulamazlarsada orada oylece kalirsin o buz gibi bedeninde
Birisinin seni bulmasini beklersin usursun cok usursun ama coktan olmus olursun iste benim bir tanem, guzelim,cicegim, hayatimin anlami, nese kaynagim, benim gulumseme kaynagim, benim sunoo'm dunyalar guzelim narin bebegim bunlari yasayarak kendisinden vazgecti o haberi aldigimda bende herseyden vazgectim o gun herseyden umudumu kestim kendimden bile katlanilmaz bir hale gelmisti dunya o an artik yasama hissim kaybolup gitmisti.Iste benim sunoo'm beni Boyle birakip gitti butun guzel anilarimizla kotu anilarimizla butun yasanmisliklarimizla birakip gitmisti ama yakinda bende bu anilari dunyaya birakip gidecegim iste o zaman butun Hersey Sona erecek ve bitecek bizim icin Bende guzeller guzelim sevgilime kavusacagim.
Sunoo'nun intihar tarihi: 11.07.2021
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Issızlık(Sunki)
FanfictionSonsuzluk (Angst) Gözlerim ressam oldu senin güzelliğine, Kalbimin levhasına nakşetti görüntünü Bedenim de çerçeve oldu senin resmine Derinlikle güçlendi sanatın en üstünü...