Riki'den jake'e
Evet Jake hyung umarim bunu Tek basina okumuyorsundur cunku yalniz basina okumani istemiyorum eger yalniz okuyorsan birisinin Yanina gitmeni istiyorum cunku yalniz okuyacaginda ne Kadar uzulecegini biliyorum ve ne Kadar korkacaginida biliyorum o yuzden Sakin yalniz basina okuma bunu evet simdi baslayacak olursam bunu sana niye yaziyorum cunku seni ne Kadar sevdigimi bilmeni istiyorum evet umarim hep en iyilerine layik olursun , bunu bilmeni istiyorum ki hepimiz seni cok seviyoruz ve umarim hep hayallerinin pesinden gidersin , sen cok guclu birisin Jake hyung evet seninle yaptigimiz butun aktiviteleri cok ozleyecegim butun o beraber oynadigimiz oyunlari ozleyecegim seninle o tartistigimiz butun konulari ozleyecegim seninle beraber yaptigim butun herseyi cok ozleyecegim ama Sakin kendini uzme ve bilki seni seven bugun insanlar hep yaninda olacak , sunghoon ve heeseung hyungu yalniz baslarina birakma hep beraber kalin evet hepinizi cok seviyorum , hepiniz benim icin cok degerliydiniz ve kiymetliydiniz , ama sizi birakip gitmek gercektende bana cok aci veriyor ama sunu bilmenizi istiyorum cok mutluyum eger ki yasasaydim asla eskisi gibi olamzadim ve Ben tekrardan o yuku kladiramazdim o yuzden Ben suan cok mutluyum ve herzaman sizi izleyecegimi unutmayin Ben herzaman ruh'en yaninizda olacagim ve sizi herzaman destekleyecegim ne yaparsan yap yada ne karar verirsen ver Ben seni herzaman destekleyecegim ve kararlarina saygi duyacagim umarim sizde benim bu kararima saygi duyarsiniz herzaman yanimda oldugun icin tesekkur ederim ve beni hep mutlu ettigin icin tesekkurler benim yanimda kalip bana destek verdigin her zaman icin tesekkurler sizi cok ama cok seviyorum ve son olarak senin icin ikimizin oldugu eski birkac resim birakmak istiyorum umarim begenirsin ve hepinize iyi geceler ve banada iyi uykular.
Yazan:Riki
Tarih:12.09.2022
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Issızlık(Sunki)
FanfictionSonsuzluk (Angst) Gözlerim ressam oldu senin güzelliğine, Kalbimin levhasına nakşetti görüntünü Bedenim de çerçeve oldu senin resmine Derinlikle güçlendi sanatın en üstünü...