Hızımı alamıyorum ehe-
Yara izleri ve kıyafet tamamen aynı. Ama saç tasarımı, gözler ve ten renginde ufak değişiklikler var. Cursed chibi diye geçen bir base kullandığım için "cursed" terimine uyması adına çizimin detaylarına çok inmedim (özellikle saçlarda) salladım geçtim gibi oldu
Gözlerinin altı mor evet bilerek yaptım ve sağ gözü kör (değişmedi) ama göz rengi mangada belirli bir şey olmadığı için ben kafama göre yeşil-mor yapmıştım sonradan animede görünen renge uyması adına koyu bal sarısı olarak değiştirdim. (Juvanaki Sayo Otouma yani animedeki küçük Sayo)
Eski tasarımlara geçelimmmm:
Bunu Pinterest'te gördüğüm başka bir oc'ye recolor yaparak oluşturmuştum ve jellyfish model dediğimiz şekilde olsun diye birkaç uzun saç tutamı eklemiştim. Sıfır emek gibiydi dolayısıyla içime sinmedi. İlk tasarım
Bu ikinci tasarım. Aynı oc'nin farklı bir tasarımını base alarak denedim ve yine fos çıktı. Saçlar biraz alelacele olduğu için boyarken fazla düzgün yapamadım (saç rengi orijinalinde pembe) ama bu çizim olarak olmasa da tasarım olarak çok fena içime sinmişti. Yine de bir base kullanarak değil de başkasının oc'sini base'e çevirerek yaptığım için çalıntı gibi hissettiriyordu. Saç stili konusunda da zerre kadar emin değildim. Durum bizi son haline getirdi.
Evde akşam boş boş otururken salondaki masada eski defterlerimden birinin kopan sayfasına yaptığım karalama ile yeni Juvanaki ortaya çıktı. Saç stili konusunda fazla belirgin olmasa da bir fark var (oiranların kalıp gibi duran saçlarından esinlenildi) ve kolsuz bir üniforma giydiği halde kolları uzun bez parçaları ile kapatılmış (tesettürlü kadınların giydiği gibi) ve kısacık eteğine rağmen bütün bacaklarını kaplayan bir çorap giyiyor, daha doğrusu kilotlu çorap.
Ama sonra kolluklar garip geldi ve kaldırdım. Sonuç bu:
YEEEYYYY YENİ (chibi) JUVANAKİ HAYIRLI OLSUNNN
Umarım beğenmişsinizdir