Kapitola 1. ocásek

3 0 0
                                    

Myší svět. Není to trochu hloupost? Ale není. Opravdu existuje. Tento svět má království. A ne jedno. 

Náš příběh se odehrává v jednom z takových království. V království krále Tadeáše třetího.  V tomto království najdete jak myšky šedé, hnědé, černé i bílé. Mezi tyto myšky patřila i myška Eliška. Nebyla ničím moc zvláštní. Chodila stejně jako ostatní myšky do školy, chodila do parku nebo na hřiště. jen s jednou věcí měla problém. Se zimou. 

Na zimu si myšky kupují svetry, bundy, šály, čepice a rukavice podobně jako lidé. Ale myšky si kupují ještě jednu věc - návleky na ocásek. Po sedmých narozeninách každá myška nebo myšák navštíví obchod s návleky a vyberou si svůj návlek. 

Právě s návleky měla Eliška nevětší problém. Každou zimu si musela koupit nový návlek. Ne proto, že by ho zničila, ale její ocásek rostl až neuvěřitelně rychle. Bylo s tím samozřejmě spoustu problémů. Třeba když seděla v lavici, ocásek nechala ležet v uličce a paní učitelka jí šlápla na ocásek. Nebo když  vcházela do autobusu a její ocásek podrazil nešťastnou náhodou jedné myší babičce nohy. Eliška z toho byla moc smutná, protože čím byla starší, tím větší byly tyto problémy. Dokonce  přemýšlela o operaci aby její ocásek přestal růst. Naštěstí pár dní před operací si to Eliška rozmyslela, protože se dozvěděla o soutěži, kterou vyhlásil král Tadeáš. Byla to soutěž o nejdelší ocásek.

Myška EliškaKde žijí příběhy. Začni objevovat