❗ Oy siniri koymuyorum wattpade erisim engeli geldi diye ama oylarsaniz cok sevinirimm ❗💖💐
__________________________________
Felix ve jeongin sabah erkenden okula gelmişlerdi jisung'lara ne bahane uyduracaklarını düşünmüşlerdi.
Felix yüzünü yıkamak için ayaklanmış ve lavaboya yürümüştü.Lavaboya geldiğinde yüzünü yıkamış ve aynada kendine bir süre baktıktan sonra çıkmıştı. Jeongin'in yanına oturmuş saçını sevmeye başlamıştı arkalarına Felix'e takıntılı olan çocuk oturmuştu Felox sabırla bir iç çekmiş ve jeongin'in saçlarıyla oynamaya devam etmişti.
Sonunda altılıda geldiğinde hepsi kantine inmiş oturuyorlardı şuan kimse konuyu açmamıştı fakat jisung veya seungmin illaki bir yere sıkıştırıp soracaklarından emindi felix.
"Birşey istiyor musunuz" dedi minho felix minhoya gülüp konuşmuştu "bana çikolatalı süt alır mısın?"
Minho onaylayıp kantin sırasına girmişti felix'le jeongin yan yana oturuyorlardı jeongin'in eli arada felix'in bacağana gidiyordu felix'de o sırada sakin kalmaya çalışıyordu.
Minho tekrardan arkadaşlarının oturdiğu masaya gidip felix'in önüne çikolatalı sütü bırakmıştı felix gülümseyip çikolatalı sütü açmış ve içmeye başlamıştı
En sonunda zil çaldığında herkes sınıfına çıkmıştı felix'le jeongin yanyana oturuyorlardı
"Pişt bugün bize gelsene" felix jeongine bakıp sorusunu direkt cevapladı "hm olur aslında" jeongin kafa sallayıp önüne dönmüştü.
Okul çıkışı jeongin ve felix diğerlerine haber vermiş ve biraz erken çıkmışlardı jeongin'in evlerine geldiklero zaman jeongin anahtarı çantasından alıp kapıyı açmış ve felix'in geçmesini beklemişti.
Felix geçtikten sonra kendide geçip direkt odasına dalmıştı arkasındanda felix geliyordu odaya girdiklerinde jeongin felix'e en küçük kıyafetlerini çıkarmış ve vermişti felix gülümseyip lavaboya giyinmeye gitmişti.
Jeongin'de rastgele bir kıyafet alıp giyinmiş ve salona inmişti kısa bir sıre sonra yanına felix yerleşmişti televizyonda izleyecek birşeyler arıyorlardı en sonunda rastgele birşey açmışlardı.
İkisininde uykusu gelince kapatıp mutfağa gitmişlerdi atıştırmalık birşey arıyorlardı en sonunda hiçbirşey bulamayınca mutfaktan çıkacaklardı ki felix'in aklına bir fikir gelmişti.
"Yemek yapalım mıı?" Dedi felix şirin bir ses tonuyla jeongin felix'e bakıp gülümsemiş ve hiç düşünmeden onaylamıştı.
"Ee ne yapıcaz" felix düşünüyomuş gibi yapıp bağırdı "pizza!" Jeongin ona en içten bir şekilde felix'e karşı gülümsedi
"Gerçekten mi becerebilicez mi?" Felix samimi bir şekilde gülümseyip konuştu "beceririz sen bana bırak" diyip jeongin'e göz kırpmıştı.Felix tarife bakıyor ve jeonginde felix'in saydığı malzemeleri çıkartıyordu bütün malzemeleri çıkardıktan sonra hamuru yapmaya başlamışlardı.
Jeongin unu parmağına aldıktan sonra felix'in burnuna sürmüştü felix bunla kıkırdayıp aynısını jeongine yapmıştı ikiside şuan çok mutlu ve neşelilerdi.
"Of jeongin bu hamur olmuyor" oflayıp hamuru bırakmıştı "nasıl olmuyor ya" felix ağlamaklı bir ses tonuyla konuştu "of işte bildiğin olmuyor ya" jeongin kıkırdayıp felix'i yanıtlamıştı "hani yapardın sen" felix tekrardan oflayıp konuştu "yapamadım işte."
"Tamam güzelim ben sana yardım ederim azcık bekle" felix duyduğu kelimeyle karnında kelebekler oynamaya başlamıştı jeongin'in işi bittiğinde felix'in yanına gelmiş ve bir şekilde hamuru toparlamışlardı.