1.1

140 23 38
                                    

Oy sınırı:15⭐
Yorum sınırı:20

Lunaparkta sekizli buluştuktan sonra jeton alıp, neye bineceklerini karar vermeye çalışıyorlardı. hepsi farklı bişey söylüyor, bunun üzerine birde kavga ediyorlardı.

"Off ortaklaşa bir karar verelim artık siz seçene kadar sabah olucak." dediğinde Felix'i herkes onaylamıştı.
İlk başta roller coastera binme kararı almışlar ve o tarafa doğru yürümeye başladılar.

Roller coasterin oraya gittiklerinde, sıraya girmişler ve beklemeye başlamışlardı. Sıra onlara sonunda geldiğinde, yaptıkları oturma düzenine göre oturmuşlardı oturma düzeni şöyleydi; seungmin'le minho, changbin'le jisung, hyunjin'le chan ve en sonda jeongin ve felix vardı.

Felix korkuyla etrafa göz attı ve sakinliğini korumaya çalışmıştı ama nafileydi. Başlar başlamaz derin nefesler alıp veriyordu, jeongin bir sorun olduğunu anlayıp felixe dönmüş ve bir sorun olup olmadığını sormuştu, felix sorun olmadığını söyleyip önüne dönmüştü.

Roller coaster yukarı çıkarken felix iyice gerilmiş ve vücudu titremeye başlamıştı, jeongin çok geçmeden durumu fark etmiş ve kemerin izin verdiğince felixe sarılıyordu.

Roller coaster tam aşağı inecekken, felix gözlerini sımsıkı kapatmış ve jeonginin elini sımsıkı tutuyordu.

Roller coasterdan indikten sonra, felixin başının dönmesiyle bir yere oturmuşlardı. "olum siz önde ne yaşadınız lan"diye konuştu chan jeongin omuz silkip, cevaplamama kararı aldı.

Biraz daha dinlendikten sonra kalkıp yürümeye başlamışlardı "jeonginnn." felix jeongine seslenmesiyle,jeongin hemen ona dönüp konuşmuştu "efendimm." felix gülümseyerek jeongine baktı ve çok geçmeden cevap verdi "bana pamuk şeker alır mısın?"

Jeongin gamzelerini göstericek şekilde gülerek felixi yanıtladı. "tabiki de alırım sen iste yeter." Felix gülümseyerek, jeonginle birlikte pamuk şekerciye doğru yürümeye başladılar.

Jeongin tam adamın elinden pamuk şekeri alıcaktı gelen soru ikisinde şok etmişti "siz sevgili misiniz çok yakışıyorsunuz" adamın dediğiyle jeongin felixe belli ettirmeden,sırıtıp adamın söylediğini reddetmişti.

Felix pamuk şekerini yiyordu, bir yandan da jeongin felixin tatlığını izliyordu.

Öbür altılı diğer oyuncaklara biniyordu bu sırada jeongin'le felix'de bir bankta oturmuş konuşup sohbet ediyorlardı.
"Felix dudağında pamuk şeker kalmış" felix hemen dudağını kapatıp lavaboya kalkmıştı peşinden de jeongin onu takip ediyordu

Lavaboya geldiklerinde, felix dudağını temizlemiş ve çeşmeye yaslanmıştı "çok güzelsin bang felix." dediğinde felix sırıtmıştı jeongin felixe iyice yaklaştığında felix jeongini yakasından tutup dudaklarını birleştirmişti jeongin saniyesinde karşılık vermişti sanki bu anı bekliyormuş gibi öpüşmelerini bozan altılı olmuştu çift soluksuz öpüşürken aniden chan içeri dalmış ve arkasındaki altılıda görmüştü.

"Lan ne oluyor burda" dediğinde felix korkuyla oraya bakıp abisini yanıtladı "hiç birşey" changbin chanın önüne geçmiş ve ikisine bakarak konuşmuştu "aynen baya."

Felix utancından yerin dibine girebilirdi, onun aksine jeongin rahattı sonunda tuvaletten çıktıklarında herkes evlere dağılmıştı


Stray kids

Jisung
@yongbokiee @innie
Bugun olanlari unutmadik aklimin
Bir yerinde

Felix çevrimiçi
Felix çevrimdışı

Jisung
Buraya gel kaçma 😠😠

________________________________________
Selammm nasilsiniz umarim iyisinizdir
10. Bölümün oy sınırı hala dolmamış moralim bozuldu buna biraz lütfen hayalet okuyucu olmayın 🙏 bizde burada emeklerimizin karşılığını almaya çalışıyoruz neyse umarım bu oy sınırı dolarr diyeceklerim bu kadardı kendinize iyi bakın görüsuruzzz 🎀💖

 Bölümün oy sınırı hala dolmamış moralim bozuldu buna biraz lütfen hayalet okuyucu olmayın 🙏 bizde burada emeklerimizin karşılığını almaya çalışıyoruz neyse umarım bu oy sınırı dolarr diyeceklerim bu kadardı kendinize iyi bakın görüsuruzzz 🎀💖

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
nefret! | jeonglixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin