Bab 3

173 20 0
                                    

Sebelum baca VOTE YA 🥹🙏

Selamat membaca ya gyuss 🤗





















  Becky yang melihat adik nya pucat terus mengangkat tubuh adik dengan rasa khawatir Becky terus bawa taran pergi bilik kesehatan, irin yang nampak Becky sedang mengangkat taran dia pun menyusul ikut Becky dari belakang.

Sesampai di bilik UKS Becky terus baring  kan tubuh adik nya.. dengan merasa sedih.









Irin : beck taran kenapa, ucap irin dengan ikut rasa khawatir juga.

Becky : taran jatuh sakit Rin selepas angkat barang berat. Ucap becky dengan keluar air mata nya 🥹.

Becky : dok gimana keadaan adik saya dok ada apa yang masalah sakit yang serius.

Dokter: adik kamu hanya sedikit terkejut dengan perkataan yang kasar atau mengangkat barang berat soal nya penyakit akan jadi lebih di seluruh badan nya. Ucapa doktor panjang lebar.

  Pov Author: maaf ya Karna sakit taran kaya gue sih tidak boleh angkat barang berat dan tidak suka bentak.
Kalau soal angkat barang tu ya itu kalau saya jadi badan saya jadi lemas dan keadaan cepat mudah pengsan.
Kalau soal bentak pulak yang boleh di jadi kalau ada trauma dengan masa lalu. Nya. Nah kalau taran disini dia ada trauma lalu nya.

    Pov Author end.

Becky pun duduk di sebelah brankar untuk menemani adik nya.

Sementara CS Freen dan CS Seng
Tidak perduli kan tentang soal tadi
Karna bagi mereka biasa karna mereka boleh buat saja di sekolah ini, kalau pun Becky bagi tau pengetua sekolah. Freen tidak berasa takut Karna sekolah ini pemilik daddy nya.

Pov taran

Ehggh.... Sssstt kenapa kepala saya sakit banget,ucap taran bangun dari tidur menjadi duduk.

Becky yang Sadar hal itu pun sontak terus melihat kodisi adik nya.

Nong apa kamu merasa sakit. Ucap Becky melihat taran sedang menunduk kepala nya.

Gak papa phi taran baik kok 😁 ucap taran dengan senyuman manis nya.

Becky melihat taran senyum gitu. Menjadi gemes 😗 melihatnya terus Becky mengecup kening adik nya.

Ya udah kita balik ya, soal nya waktu udah mau balik. Ucap Becky.

Taran: mmm.🙂

Skip...... Diparkir

Becky taran berpampasan dengan freen yang baru aja keluar.

Freen yang melihat Becky sedang mengangkat taran dibelakang
Mata freen dan mata Becky bertemu seketika.

Taran pun semakin kesal melihat phi nya gak bergerak sama sekali. Jadi Karn kesal taran pun cubit pipi gemoy becky dengan gemes.

Iihhh phi kok gak jalan sih,  ucap taran merengek sama becky.

Aakk adududu sakit Nong masa sih cubit pipi phi sakit dong. Ucap Becky yang mulut nya mengerucut😗.

Ahkk phi kalau biasa aja sih masa jadi itu lemah ucap taran sambil memutar kan mata nya🙄

Freen pun melihat Becky dan taran kaya gitu menjadi gemes, Karna taran tidak nampak freen soal nya freen di bahagian siring jadi Becky yang freen itu pun mengalih kan pandangan nya.

Becky : heh anak kecil kamu juga yang suruh saya jadi lemah maka nya jadi lemah. Heee dasar tuyul. Ucap Becky sambil menurunkan tang dari gendong nya terus lari.

Taran yang melihat phi lari terus kejar.

Yakkkk phi kamu ya jangan tinggalin aku  Hiks Hiks huwaaaaaaaaaa, ucap taran yang sedang menangis manja. Untuk meraih perhatian Becky supaya datang pada nya.

Becky berhenti kan lari nya. Dan menoleh kearah taran. Becky melihat adik nya menangis pun terus menuju ke arah taran.

Nong kamu jangan ya. Princess phi adik mani phi yang imut2 ciwawa. Ucap Becky gemes 😗 dekat taran.

Taran pun tarik telinga Becky sampai, Becky meringis kesakitan.

Aduh Nong ngapain kamu tarik telinga segala malah mau tercopot telinga nya. Ucap Becky yang mulut mengerucut 😗.

Maaf phi 🥹ucap taran melepaskan tarik telinga Becky.

Becky: Ya udah kita pulang ya adik manis ku 🤗

Taran: ya sebelum itu belihin Gue gula2 lali ya ya yaaa, ucap taran buat muka imut 🙃

Becky: iya sayang ku.ucap Becky sambil cium kening taran.

Cup.

Freen pun terus pulang setelah melihat Becky dan taran tadi.

Skip~~~~~~~~~
























Freen menuju ke arah rumah karna orang tua suruh balik untuk makan bersama. Disebab kan kakak nya freen, Faye pulang dari China setelah mengurus bisnes dari China.

Sesampai freen di rumah nya.

Sesampai freen di rumah nya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mansion Chamkimha....

Freen : halo semua freen udah balik

Nyonya C : hah anak mama udah pulang sini ada phi kamu

Freen pun menuju ke meja makan.

Faye : uhh adik kesayang ku

Freen: 🙄

Skip makan~~~~~~~~~~~~~

Freen pun pergi masuk bilik nya dan bersih kan diri. Dan selepas selesai mandi freen pun. Baring di atas Kasur. Dan memikir tadi Becky senyum terbayang di fikiran nya.

Freen: kalau di liat dengan teliti tampan sih.🫤 Hahh apasi fikiran si nerd itu. Aihhh. Ucap freen sambil mengelah nafas nya.........



















   






 














Gimana semalam udah tengok loyal pin gak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Gimana semalam udah tengok loyal pin gak.🤭

      JANGAN LUPA VOTE KOMEN YA 🥹🥹🙏🙏

My love nerd boy Where stories live. Discover now