Tomsuzluk çok kötüydü, canım çok yanıyordu fakat birşey yapamiyordum , acımı anneanneme çok yansıtmak istemiyordum , oda annem için hala yas tutuyordu...
Offf ne yapacağımı bilmiyorum, günlerdir sadece ağlıyorum...(Toma bakalım )
Sevdiğin kişiyi tam herşey yoluna girmisken kaybetmek... Laranin benim için üzülmesini istemiyorum , onun hiçbirsey için üzülmesini istemiyorum , bu o kadar faklı bir duygu ki , sizde hiç sevdiğiniz kişi Cooook uzaklarda olup yüzünü bile goremediginizde ne yapıcaginizi bilemediginiz oldumu ? , benim için hayat o gidince bitti , son 7 ay çok mutluyduk , gerçekten bu kısa zaman içinde bile ileride benim çocuğumu dogurmasini istediğim kadının o olduğuna çok emindim..., onun kokusunu özlüyorum, tadını özlüyorum, tadı mükemmeldi... O gittikten 2 hafta boyunca hiçbirsey yemedim, ağzına bir lokma bile koymadım , Tom alexsayla beraber gitmişti , alexsanin annesiyle bill çok iyi anlaşıyordu ve onun gerçekten iyi bir damat olabileceğini düşünüyordu, ama ben laranin yanına gidemezdim çünkü oda anneannesini tanımıyordu , daha kendisi tanımazken kadına birde torununun sevgilisinin geldiğini nasıl söylerdik... Onu çok özlüyorum
(Aradan 2 yil gecer )
(Laradan devam bu arada)Tomu unutmuştum , nasıl olsa çok uzaktik ve hayatıma devam etmem gerekti , üniversitenin son yılıydı,iyi bir öğretmen olmak istiyordum , çocuklarla iyi anlasiyordum.
(Toma bakalım)
Larayi unutmaya çalışıyorum fakat o... A SİKTİR UNUTAMIYORUM İSTE ,
Babamın şirketinin başına geçmem gerektiği söylendi (babam öldükten sonra annem ben üniversite sona geçene kadar sirketi kapatmıştı )fakat ne şirketi olduğunu bile bilmiyordum...bir süre sonra bir müzik şirketinde gitarist olacağım söylendi , grubun adı tokio hotelmis , ne garip bir isim diye düşündüm , bu gruba Billde katılacakti , uzun süre sonra ilk kez onunla görüşecektim...(1 yıl sonra )
(Tomdan devamm)Artık cok ünlüydüm ve Larayi unutmuştum , eski her hafta başka kızla olan hayatıma devam ediyordum , Bill ise alexsayla çok mutluydu , bende onun adına mutluydum...
(Laraya bakalım bız)
Kariyer olarak dansa yönelmistim ve artık çok ünlü bir dansciydim , salsa yapıyordum , bu arada hayatimda hala kimse yoktu fakat eskisi gibi haftada en az 2 kere birileriyle yatıyordum , he bu arada , anneannem ölmüştü... , artık yine tektim , günlerden bir gün odamı toplarken anı kutumda bir mektup buldum , mektup Tom'unda , bir anda gözlerim doldu ,o eski ve güzel günlerimizi hatırladım..., acaba şuan napiyordu , yeni bir kız arkadaş bulmuş muydu ?...
(Toma bakıyoruz )
Bill bir konser sonrası beni durdurdu ve Lara hakkında birkaç soru sordu , daha ilk soruyu hatta adını duyduğumda gözlerim dolmuştu... , onu özlüyormuydum yoksa ? , HAYIR BU OLAMAZ , ağlamaya başladım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURTULMA YOLUM AŞK
Fanficbabasından şiddet gören Lara babası tarafından satılarak aptal gençlerin ihtiyaçlarını gördüğü bir pansiyona satar...