./\_/\ bu kedinin sana bir hediyesi var
( •_• ) al kalp en guzelinden
( > ♡) hikayeyi okuyacagin için teşekkürler <3...
FANG - !!!
Kalktım ve elimi yüzümü yıkadım. Aşırı uykuluydum, gece korkudan uyuyamamıştım. Elektrikler gene herkesten saklanan, ne olduğunu bilmediğimiz şeyler yüzünden kesilmişti. Telefonumun feneri ve evdeki onlarca gaz yağı ile çalışan ışıklar olmasaydı kendimi öldürürdüm herhalde. Aşırı korkutucu birşeydi..
Bugün şehrimizi neyden korudukları bile bilinmeyen "kahramanlar" bir konuşma yapacaklardı.
Elektrikler hala yoktu, birde bu yetmezmiş gibi iletişim ağları da kopmuştu bu yüzden en yakın arkadaşım Buster'ı arayamıyordum. Normal bir kahvaltı yaptıktan sonra konuşmanın olacağı yere gitmek için hazırlanıp evden çıktım.
Oraya vardığımda çoğu insan gelmişti bile. Önlere doğru bir yer bulup beklemeye başladım. 30 dakika kadar sonra çıktılar.Colt:
Selam millet! Saygı değer büyüklerimiz ve sevgili küçüklerimiz. Sizi bugün buraya bir konu hakkında konuşmak için çağırdık. Bildiğiniz kadarıyla up uzun bir süredir savaştığımız bir kitle var. Bir yaratık kitlesi. Onların kim olduğunu bilmiyorsunuz yada görmediniz biliyorum. Ama görmek istemezsiniz açıkçası. Herneyse, bu kitle çok kalabalık, olabildiğince karşı çıkıyoruz ama artık yavaş yavaş şehre girmeye başladılar. Hatta girmiş bile olabilirler. Milyonlarca yaratıkla uğraştığımız için birkaçını kaçırmış olabiliz. Sizi bunun hakkında uyarmaya geldik. Onlar normal bir insan olarak görünebilirler, ama sadece geceleri aktif oluyorlar. Bu yüzden, lütfen geceleri dışarıda bulunmayın. Denetimlerimizi sıklaştırdık ama hala tehlike mevcut, tek birinizin canı bile bizim için çok önemli. Bunu unutmayın. Şimdi, sizler için Edgar'ı buraya davet etmek istiyorum. Kendisi aramızda en yetenekli olanımızdır bilirsiniz. Size söylemek istediği birşey var!Edgar hızla Colt'a dönmüştü. Kostümleri yüzünden yüzü gözükmüyordu. Gitti ve kulağına birşeyler fısıldadı Colt ise omuz silkimişti. Sonra konuşmaya devam etti.
Colt:
Utandı biraz haha! Her neyse, sanırım konuşmayacak. Dediğim gibi, dikkatli olun. Görüşmek üzere.Cidden bu kadar gereksiz bir konuşma mi yapmıştı o? Onun yerine mesaj ile gönderebilirlerdi herkese. Neyse. Bu Edgar niye utandı ki? Daha önce hiç konuşma yaptığını görmemiştim. Off banane ya! Şu yaratıklar meselesini düşündüm. Neler oluyordu? İnadına dışarı mı çıksaydım acaba? Hah tabikide çıkacaktım. Bu sözde kahramanların lafları umrumda değildi. Önce kanıtlasınlar kahraman olduklarını sonra gelsinler.
Akşam olmuştu, saat 10 gibiydi. Elektrikler geldiği için telefonumun şarjını fulleyip dışarı çıktım. Etraafta gezinip ne yapabilirim diye düşünürken birini fark ettim. Birden bana seslendi?:
Heeey dostum sende mi onları dinlemeyip çıktın?Fang:
Evet.?:
Off kafa insan buldum muqq hadi gel dolaşak.Fang:
Peki..Yaşıtım olduğunu düşündüğüm kisiyle gezerken ara sokağa girdiğimizi görmemişim, gayet dar olan bu yer hoş değildi açıkçası.
Fang:
Olm nereye geldik gel çıkak şurdan?:
Hahaha. Aptal FangFang:
N-ne? Adımı nerden biliyorsun..?:
Neden onları dinlemedin.. Bu senin ölümüne sebep olacak..Karşımdaki kişi birden garip bir yaratığa dönüşmüştü. Hızla ağzımı kapattı ve o elini bana dogru hızla getirdiği sırada biri hızla onu üzerimden atarak savaşmaya başladı, bu... Edgar? O canavara benzer 10-20 arasi kişi yaklaşıyordu. Edgar tuttuğu kişiyi savurdu ve onlara daldı, naptı bilmiyorum ama birşey yapmıştı, birşey almıştı onlardan, ben bunu izlerken birden beni kucakladı uzaklaştırdı. Aşırı hızlı koşuyordu. Uzak bir yere geldiğimizde nefes nefese kalmıştı. Beni bıraktı, üstündeki kostüm aşırı hasar almıştı. Biraz dinlendi sonra kafasını kaldırıp bana baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BrawlyKlup'te Yeni Üye? | fang x edgar
RomansaFang sadece şehrin kahramanlerına yardım etmek istiyordu. Tabi Edgar'ı kendine aşık edeceğini düşünememişti.