Yurt, okul ve tiki kızlar

31 1 0
                                    

Merhaba arkadaşlar yeni olduğum için ilk bölümleri olmayabilir. :)

Sabah gözlerimi açtığımda yeni yurtta, yeni arkadaşlarla, yeni odama bir merhaba dedim. Bu sene lise için yurtta kalacaktım. Evet kötü bişeydi. Ama ben ısrarla kalmak istedim. Ve tuvalete gitmek için terliklerimi giydim ve kapıyı açar açmaz yakışıklı, sarışın, yeşil gözlü bi çocuk. Ve geçerken bana çarptı. Canım yandı ve "Dikkat etsen iyi olur." Dedim. Bana "Peki" dedi sinirlendim. Neyse tuvalete girdim, çıktım. Yine aynı çocuk off ne işi var burda. " ne ne oldu yine " dedim. Sonra bana " selam " dedi bende meraba diye karşılık verdim. Ve oradan hemen ayrıldım. Benim oda arkadaşlarım çoktan kalkmışlar hatta benim dedikodumu yapıyolardı. Sinir insanlar. Ne beklersin bu tikilerden. Neyse odaya gidiğimde benim eşyalarımı karıştırıp gülüyolardı. Ahh hepsini dövücem ama gücüm yok. Ve " Salak falan mısınız, birinin eşyalarını karıştırmak da nedir ya " ve bana benden büyük olan güzel bakımlı bi kız " bence konuşmalarına dikkat et sonrasında canın acımasın" dedi ve gitti. Hahaha sen mi benim canımı acıtıcaksın salak. Sonra herkes hazırlanıp odadan çıktı. Tektim. Annemleri ne kadar da çok özlüyorum. Off keşke bu kadar istekli olmasaydım. Sonra bi an kapı çalındı. Gel diyince hemen girdi. Ve " Selam, ben Gözde, ve ben bu odada kalıcam artık hangi yatak benim dedi. Bende " Selam ben de Efsa sağdaki senin yatağın" dedim. Geçti oturdu. "Okula gitmicekmisin" dedi bende "gidicem arkadaş arıyorum gitmek için" dedim. "Gel birlikte gidelim." Dedi kabul ettim. Giderken tatlı çocuklar falan yakıyo abii ya ama kızlar 😷 öğğğ. Sonra sınıflara baktım "ben 9/D sınıfdayım GÖZDE SEN HANGİ SINIFTASIN ?" " ben 9/B sınıfındayım " dedi ve gitti. Sınıfa girdiğim zaman full yakışıklı bizim sınıftaydı. Hiç boş yerde yoktu. Ama bi oğlanın yanı boştu. Geçtim oturdum. Tanıştık falan tatlı çocuk adı da Ceyhun en sevdiğim isim. Sonra öğretmen geldi tanışyorduk. Ve bana geldi "senin adın soyadın nerelisin kızım anlat ." Dedi. " ben efsa soyadım pınar. Almanyalıyım. Babam iş adamı, annem hakim, 2 tane de abim var birisi 16 diğeri de 17 yaşında. İkisi de okuyo." Dedim ve hoca " Almanya'dan mı geldiniz ?" Diye sorunca " evet hocam " dedim. Hm dedi bi ara. Ceyhun da sıra tanıcaktım detaylı onu. " Ben ceyhun soyadım turgut. Almanyalıyım. Babam hakim, annem doktor. 1 ablam ve bi tane de ikizim var. Ablam 16 yaşında." Ve hoca " Hepinizlr tanıştığım için mutluyum çocuklar." Dedi ve zil çaldı. Ben sabah yurtta gödüğüm çocuğu bizim sınıfta ve yan sırada daha yeni gördüm. Aman tanrımm çok tatlııı 😍. Ve benim yanımda 4 5 kız geldi. Hepsi bir ağızdan "Selamm" diye bağırdılar. Ah tiki kızlar😒 güzel olduğunuz kadar zeki de olsanız ama 3 kuruş bile etmessiniz. Bende cevap olarak "Selam tikiler " dedim. Hepsi kötü bakışlarını attı. Bi an korktum. Sonra yanıma o tatlı çocuk geldi aman tanrımmm 😊.
- Selam.
- se-selam
- naber
- iyiyim sen
- iyidir, bn Arda
- bende efsa
-memnun oldum efsa.
-bende kantin nerede ?
-gel birlikte gidelim.
-peki
Kantine gittik bi kaç abur cubur aldıktan sonra masaya oturduk.
-Sbah ki kız o sen misin ?
-galiba evet 😁
- çok tatlısın
-be-ben mi 😳
-evet sen 😏
- saol ☺️
Ve kızlar ahh sinirler.
- Sıkıf başkan seçimi için geldim. ben Doğan. Sınıf başkanı adayı beni seçin lütfen. 😌
Dedi ve gitti. Bu arda'nın sevgilisi mi var mı acba ? Nasıl biri? Güzel çirkin ? Zeki aptal ? Neyse banane canım 😒.
-ardaaaaaa canımm
+selin ne işin var burada ?
-aa eski sevgili mi görmek suç mu ?
+gider misin!
-gitmiyorum.
+zor kullanıcam.
-peki 😒
Gitti be yaşasınn en sinir tipler bni bulur.
(2 ay geçer)
Arda ben ceyhun çok iyi üçlü olduk. Yurtta bizi sevmeyenler sıkıştıran çok oldu. Biz de yurttan kaçmaya karar verdik. Hatta ev bile ayarladık.
Akşam saat 6 7 gibi herkes odasında ben ardaya banyodayım gel. Diye mesaj attım ceyhuna da tabii. Buluştuk ve eşyalarımızı falan da aldık. Banyo camında ilk ceyhun atladı. Sonra ben zor olmadı çünkü cam büyüktü. Arda en son atladı. Ve dışardaydık özgür. Yürümeye başladık. Giderken camlardan bakan kızlar vardı bizi görmesinler diye taksiye bindik. Eve geldik. Otururken babam aradı.
-alo kızım
-baba na-naber
-iyiyim kızın sen
-iyi iyi ne olsun
-bişey dicez kızım
-ne ne oldu?
-senin yurta geliyoruz. Sana ev tuttuk istediğin arkadaşınla kalabilirsin.
-neeee baba şey arabayı yolun kenarına çek.
-neden ?
-lütfen!!
-tamam kızım.
-baba bekleyin ben gelirim.
-tamam kızım bb.
Arda ceyhun babamlar babamlar gelmiş.şaşırdılar hemen yurta gitmek zorunda kaldık.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 10, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yeni HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin