-Madalyonun diğer yüzü-
Reyna'nın anlatımıyla
Geçtiğimiz hafta annemi ziyarete gittiğimizden ve mucizevi bir şekilde uyandığından beri artık daha fazla gülümsüyorum galiba. Annem hâla bir süre hastanede kalacak, ama uyandığını bilmek bile beni mutlu etmeye yetiyor.
En son kızlarla konuşup haftasonu müzik cafeye gitmeye karar verdik. Şuanda ise Mariposa, Marinette ve ben cafenin bir parçası olan kumsalda Ellie ve Taehyung'u bekliyorduk. Fakat sürpriz bir şekilde Kevin ve Gwen'i de bulduk yanlarında.
"Hoşgeldiniz, nihayet!"
"Hoşbulduk Reyna"
"Sizin geleceğinizi bilmiyordum Kev"
"Son dakika kararı, naparsın"
"Peki öyle olsun"
Ellie'ye tavrım değişik gelmiş olacak ki yanıma gelip omuzuma hafifçe vurdu benim onlara yaptığım gibi.
"Ee Reyna, hayat nasıl?"
"Sizin gibi sersemlerle birlikteyken çok sıkıcı"
"Bu bana değil, Marinette'e vereceğin türden bir cevaptı. Bana vereceğin cevap ne?"
"Mükemmel! Param var, sevgilim var... Sonra yine param var, yine sevgilim var"
Ellie bu konuşmama göz devirdi. Ben de ekledim,
"Birde baş belası bir prensesimiz var"
"Ben mi baş belasıyım?!"
"Evet, kuralları çiğneme ve karşı çıkma konusunda çok güçlü bir dürtün var."
"Çünkü geldiğim yerde çok fazla kural vardı. Senin gibi serbest değildim"
Yüz ifadem ciddileşti,
"Ben mi serbesttim?!"
Gerçekten bana bunu söylediğine inanamıyordum! Benim çocukluğumu bile bile söylediğine inanamıyordum!
Sinirli bir ses tonuyla tekrar sordum,
"Ben mi serbesttim Levin?! Senin annen hata yaptığında belki kızıyordur ya da odana kapatıyordur eminim ki. Benim babam en ufak cevabımda beni öldüresiye döverdi ve acıdan bağırdığım için tekrar döverdi anladın mı?! Annenin hayatın boyunca sana bir fiske bile vurmamıştır! Ben, Taehyung ve V sayamayacağım kadar çok dayak yedik!"
Ona bağırdığım an Ellie'nin gözleri dolmuştu. O dolu gözlerle bana bakmaya çalışırken ne yaptığımı fark ettim ve pişman bir ifadeyle elimi ensene götürdükten sonra utançla Ellie'ye baktım,
"Ellie... ben özür dilerim- sana bağırmak istemedim-"
Ellie sinirli bir ses tonu yerine ciddi ve tekdüz bir sesle cevap verdi,
"Lütfen daha fazla konuşma Reyna! Belki bilmiyorsun ama beni küçükken dövmeseler bile çok fazla bağırıp çağırırlardı bana. Bu yüzden biri yüzüme karşı bağırınca hep gözlerim doluyor. Birinin bana emir vermesinden nefret ederim çünkü her zaman emirlere göre hareket etmek zorunda kaldım! Krallığımda müzik yasak! Müzik yapmak yasak! Büyü de yasak! Cadılara ait herşey krallığımda yasak! Ama ben bir cadıyım ve büyü yapmak -babam sayesinde- genlerimde var! Halk güçlerimden habersiz ve haberleri olsa beni yakarlar! Atalarımı araştırmam da yasak! Babam hakkında bilgi edinmem yasak ve onu bir kere bile canlı canlı görmedim! Annem onun adını bile kullanmıyor! Tek bildiğim bir kara büyücü olduğu! Ailemde Kevin dışında kimse beni olduğum gibi kabul etmedi Reyna anladın mı?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD BLOOD II
Teen Fiction"Aşk bir bağımlılıktır aslında, kısa süreli heyecanlar verir bize, bu uzadığında ise tatsızlaşmaya başlayan aşk değildir; takıntıdır" 16+ Tiktok: Badblood_edits Instagram: Badblood_watty