İLAHİ BAKIS ACISI...Adalet insanları korumak, hakları korumak ve insanların zarara ugratmamak için kullanılan yasaların adıdır.
Bir ülke düşünün modern oldugunu söyleyen hükumet,insanların haklarını, düşüncelerini çöpe atıyor.
Peki insanlar hala onu destekliyorlar mıdır?
Siz yeterki diğer partileri kötü gösterin!İşte o zaman kazanırlardi mutlaka.
Karsu bunu yapmisti.Feyza ne olursa olsun rezil olmaktan çok korkardı ve işte Karsu,onun bir zaafını daha kullanmıştı.
Karsu Takfen çok tehlikeli biriydi,kimse onu karşısına almaya cesaret edemezdi.
O zengin koca aramakla degil,gücünü herkese göstermekle yetinen bir kadındı.
Onlar o 4 kadın sürekli yalan söyleyen hayatını, yalan dolan hayatlarda bütünleşmiş insanlardı.
Nazan bile...Nazan iyi bir kadın degildi o sadece iyi olmaya çalışıyordu.
Kan kusup,kizilcik serbeti içtim diyecek kadar yalancılardi.
Sıradaki darbe Feyzadan olmalıydı.
Bir savaşta kural boyleydi:intikam...
O intikam mutlaka alınmalıydi.
Feyza bir kadınla gorusuyordu.
Genç kadın ona ne yapabileceğini sordu.
Feyza,ona karşı bir kahkaha patlattı.
"Karsu Takfen'in evinde ise başlayacaksın!"Dedi tek kaşını kaldirarak.
"Nasıl yani,beni kovuyor musunuz?"
Feyza usanmis bir ifadeyle tekrar konuşmaya başladı.
"Hayır ajanim olacaksın.Feyzanin manikürcüsü olacaksın.Ama çok samimi görünmen lazım, bak!Mutlaka ondan bir koz almam ve ona karşı kullanmam lazım,anladın mı?"
Kafa sallayarak onayladı.
"Güzel öğrendiğim kadarıyla bir manikürcü ayarlayacakmis,"dedi gülümseyerek,"sen de o sırada devreye gireceksin,"diyerek oradan ayrıldı.
Feyza yatak odasına gitti ve keyiflenerek dolabına baktı.
Sarmasigin kadınları asla ama asla bir elbiseyi iki günde kullanamazlardi.
Feyza,bugun alışverişe çıkacak ve kendine kıyafetler alacaktı ama karşısına çıkacak bir sorundan haberi yoktu tabi...
2 saat sonra...
Ve mağazaya gelmiş, bu gece Sarmasikta düzenlenen balo icin kıyafet bakmaya gelmişti.
Ve kendine 7 kıyafet seçip kasaya ilerledi.
"Merhaba,Feyza Hanım.Biz hiç sizin kitafetleri kasaya almayalım çünkü kıyafetlerinizin parası ödendi."
Feyza şaşkınlıkla gözlerini açtı.
"Nasıl ya,Kim?" Kasiyer tabletine bakarak cevapladı.
"Oya,Oya Hanım ödedi efendim.Ve size bir not bırakmış,"kasiyer notu Feyza'nin ellerine teslim etmişti.
Sevgili,Feyza ben sarmasiga taşındım.
Ve bu gece bir balo düzenledim.
Seni,Nazan ve Karsuyu da davet ettim.
Lisede benden uzaklastirdiginiz kocan da davetli .Bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALAN DOLAN HAYATLAR SERİSİ 1)SİTEYE DÜSEN BOMBA
Mystery / ThrillerHepimiz biliriz zengin kocaya sahip olmak belki de hayatının kurtuluşu olur diye...4 tane birbirinden güçlü duruşlu kadın... Hepsinin de birer zengin kocaları... Ama hepsi birbirlerinin yerinde olmak istiyor... Sena,Nilperi ,Şahika ve Karsu 4 kadıni...