5

160 21 57
                                    


Yeni bölümden herkese selamlaarr!!

Umarım keyifle okursunuz.

İyi okumalar...

X sınır 20 yorum 20 oy X

.
.
.

Jungkook'tan|

Gördüğüm rüyadan dolayı kan ter içinde uyanmıştım.

20 yaşımdan beri ilk defa ruh eşi rüyası görmüştüm.

20 yaşımdayken ilk gördüğüm ruh eşi rüyası anlatamayacağım derecede çok güzeldi..

Ruh eşim vita değil bir omegaydı...

Çok büyüleyici bir omega...

Gördüğüm rüyada yemyeşil, bizden başka kimse olmayan bir alanda piknik yapıyorduk.

Kuş sesleri, gülüşmeler, kıkırtılar ve kahkaha sesleri...

Ortamdaki tek ses bunlardı.

Huzurluydu, huzurluyduk...

Fakat bu rüya... Kötüydü. Hemde çok kötü...

Ruh eşim... Taehyung'tu...

Hala bunun şokundayken bir de omegası bizi reddetmiş, ikimizi hatta dördümüzü de bile bile ölüme terk etmişti.

Bir eşin diğer eşi istememe durumu çok rastlanan bir şey değildi. Çünkü kurtlar zaten birbirine aşıktı, kurtlar aşıkken diğer ikisininde birbirine çekilmesi çokta uzun sürmüyordu.

Özelliklede bir omeganın eşini istememesi nadir bir durumdu. Çünkü omegalar herşeyde eşlerine sığınmak isterlerdi.

Fakat Taehyung'un omegası...
Deltanın gözlerinin önünde acıdan bağırarak ağlamıştı. Buna rağmen yinede reddetmişti..

Çalan telefonumla kendime gelerek arayan kişiye baktım.

Arayan kişi Vitaydı...

Jeon.. Beni sinirlendirmeye bir son ver artık! Daha ne kadar o salak vitayla beraber olacaksın! Senin artık bir eşin var eşin! Seni o kadar uyarmıştım.. Beni götüne bile çalmadın aptal Jeon! Senin gerekmezliğin yüzünden bunun acısını ikimiz çekiyoruz!

Birden zihnime deltanın sesi sızmıştı.

Hem bağırıyordu hemde pençelerini göğsüme geçiriyor, bana acı çektiriyordu.

Yat kalk omegamdan ve Tae'den özür dile! Kendini onlara affettir! Sana yeminim olsun Jeon, eğer ki onlara kendini affettirmezsen ve ruh eşi reddedilmesinden dolayı hastalanma dönemi başlarsa seni herşeyden önce ben öldürürüm!

Deltanın sinirden gözü dönmüştü.

Şimdi daha fazla oyalanmadan telefonu aç ve onunla bu konuyu düzgünce konuş!

Daha fazla beklemeden aramayı açtım.

"Jungkooookkkk!! Sevgiliiimmm! Niye aramalarıma geç dönüyorsun yiaaa!!"

Tanrım, tatlı falan değilsin cringelikten ölücem bu nasıl bir konuşma? çabuk sustur şu ciyak sesli vitayı!

"Jungkooookk!! Orda mısııınnn??"

"Tanrım Julia kes artık sesini! Sabah sabah gelip kulağımın dibinde bağırıyorsun!"

Adam ol, yoksa seni böyle yola getiririm Jeon..

Soul Mate | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin