Uyuyamıyordum. Eve girdiğimizden beri uyuyamıyordum. Girdiğimizde hâlâ oturuyorlardı. Enes'in, Baayış deyip durması herkesi güldürmüştü. Twitter'da da Berkan'la fotoğrafı patlamıştı. Daha önce Enes'le birlikte paylaştığım fotoğraflardan öğrenmişlerdi kim olduğunu. Beklemediğim bir şekilde güzel dönüşler alıyorduk.
4+2 Hellü
Yunus:
Hello kahpeler grubuKerem:
Sus Yunus
Çık gezelimHande:
Aşkım?Kerem:
Mesela yaniBerkan:
*Video*
Kankama bakınYunus:
Amk götü
KahpesinizBarış:
Ne oldu gece gece
Ada sen uyumadın mıAda:
Yok
Uyku tutmadıBarış:
Uyuyorsundur diye yazmadımAda:
Sen yaz bana
Ben uyanırımYunus:
Az ötede cilveleşin
Midem bulandıBerkan:
Karışma lan
Ben seviyorum onlarıHande:
Allah belanı versin BerkanKerem:
Aşkım günah öyle demeYunus:
KONUMUZA DÖNELİM
Göt BarışAda:
Sensin götYunus:
Hatırlatın
İlk buluşmada yolacağım bunuAda:
Kim kimden yerse🐬Barış:
Bulaşma şuna Ada
Müsaitsen arayımMesaj kutusundan çıkıp Barış'ı aradım görüntülü. Birinci çalışta açtı. Bir kolunu kafasının altına koymuş yatıyordu. Omuzlarından gördüğüm kadarıyla, üzerinde bir şey yoktu.
"Niye uyumadın?" dedi çatallaşmış sesiyle. "Uyku tutmadı." dedim hemen. Gülümseyerek bakmaya başladı. Utanmıştım öyle bakınca. "Yüzünü silmeden mi uyuyacaksın?" dedi. Makyajımı çıkarmamıştım ve fark etmiş olması güzeldi. "Üşeniyorum ya." dediğim de sessiz odamı kıkırtısı doldurdu. "Kalk hadi temizle. Kimyasal onlar hep." dedi. Oflayıp ayağa kalktım. Geceliğimin üstünü düzeltip telefonu da aldım.
Masamın köşesine sabitleyip Barış'a döndüm. "Evet arkadaşlar, bugün sevgilimle makyaj temizleme videosu çekiyoruz. Ne düşünüyorsun sevgilim?" dediğimde güldü. Yerinde dikleşti. "Sevgilimin makyaja ihtiyacı olmadığını düşünüyorum. Bence artık makyajı bırakması gerekiyor." dedi ciddi bir şekilde.
"Sevgilim çok yakışıklı olduğu için makyajı bırakamam. Tüm kızlar sevgilimin peşinde olduğu için de makyajı bırakamam. Üzgünüm sevgilim güzel görünmek zorundayım." dediğimde dudaklarında ki ince tebessüm dikkatimi çekti. "Ne, neden öyle bakıyorsun?" dedim makyaj temizleme mendilimi açarken. "Çok güzelsin Ada. Diğer tüm kızlardan daha güzelsin." dediğinde içim kıpır kıpır olmuştu yine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'd Be A Fool, Not To Love U |Barış Alper Yılmaz|
Fanfic"Beşiktaşlı mısın?" dedi gülerek. Bu sefer samimi bir gülümseme vermiştim ben de. "Nereden anladın?" dedim. "Bir gözlerin parladı gibi oldu." dedi. "Desene bu yüzden bana bu nefretin." dedi daha çok gülerek. Ben de gülmüştüm, komik biriydi. "Senden...