2.3

39 10 4
                                    

Jaehyun hazırlanmış, odasında heyecan ve gerginlik ile Taesan'ın gelmesini bekliyordu. Ne konuşacağı, ne diyeceği hakkında hiç bir fikri yoktu. Tek bildiği şey Taesan'ı çok sevdiği ve ona bunu yüzüne karşı söylemek istediğiydi.

Aradan geçen 10 dakikanın ardından telefonuna bildirim geldi Jaehyun'un. Mesaj Taesan'dan gelmişti. Jaehyun daha Taesan'a cevap yazamadan evlerinin zili çaldı. Jaehyun odasından hızlıca çıktı ve annesinden önce kapıya giderek kapıyı açtı. Taesan ile karşı karşıya geldiklerinde ikisi arasında kısa bir sessizlik oluştu. İlk kez böyle oluyorlardı. Normalde Taesan'ın boynuna atlayan Jaehyun, yüzüne bile bakmaya çekiniyordu Taesan'ın.

En sonunda Taesan aralarındaki sessizliği bozarak konuştu.

"Çıkmıyor muyuz? Dışarıda konuşuruz demiştin."

Jaehyun kendine gelmek için kafasını iki yana hafifçe salladıktan sonra cevapladı Taesan'ı.

"Evet evet. Çıkalım şimdi."

Daha sonra Jaehyun annesine seslendi.

"Anne, Taesan geldi şimdi. Biz site içinde takılıcaz biraz. Çıkıyoruz şimdi haberin olsun."

Jaehyun annesinede haber verdikten sonra evden çıktı ve Taesan ile beraber asansöre bindiler. Asansörün içerisinde sadece ikisi vardı ama ikisinede birbirlerine yaklaşmıyordu. Jaehyun, Taesan'a sarılmak, onu öpmek ve kokusunu içine çekmek istiyordu ama daha onun yüzüne bakmaya bile cesareti yoktu. Taesan'ında ondan bir farkı yoktu aslında. Kendisini zor tutuyordu o da. İkisinide aralarında ki bu gerginlik ve sessizlik oldukça rahatsız ediyordu. Sürekli konuşan, hiç susmayan, sürekli birbirleriyle yapışık gezen Jaehyun ve Taesan'dan hiç eser yoktu.

Site içerisinde hiç konuşmamaya devam ederek yürümeye başladılar. Bir süre sonra Jaehyun bir anda durdu. Kimsenin olmadığı, sessiz ve sakin bir alanda duran bankı göstererek konuştu.

"Gel şurda oturalım. Rahat konuşabiliriz burda."

Taesan onaylar anlamda başını salladı ve beraber gidip banka oturdular. Taesan konuşmaya başlamak için derin bir nefes aldı. Tam konuşacağı sırada Jaehyun araya girdi.

"Jaehyun ben..."

"Taesan, ilk ben konuşabilir miyim?"

"Tabii, nasıl istersen. İlk sen başla."

"Nerden başlamalıyım yine bilmiyorum. Yüz yüze konuşmada pek iyi değilimdir biliyorsun."

Jaehyun sürekli gözlerini kaçırarak, hiç Taesan'a bakamayarak konuşuyordu. Taesan bir anda gülmeye başladı.

"Neden gülüyorsun?"

"Yüzün kızarınca çok tatlı oluyorsun."

Jaehyun, Taesan'ın bu sözü üzerine daha çok utanmaya başlamıştı. Elleriyle yüzünü kapatarak konuşmaya devam etti.

"Deme öyle, daha çok utanıyorum ve dolayısıyla kızarıyorum."

Taesan, Jaehyun'un ellerini yüzünden çekti; daha sonra çenesinden tutarak gözlerinin içine bakması için kafasını yukarı kaldırdı.

"Şimdi devam et Jaehyun. Yüzüme bak, gözlerimin içine bak lütfen konuşurken. Sen konuşurken bende senin yüzünü izleyebilmek istiyorum."

Jaehyun derin bir nefes aldı ve yarım kalan konuşmasına devam etti.

"Taesan bak, ben seni gerçekten çok seviyorum. Yani nasıl oldu bilmiyorum, ne zamandan beri onuda bilmiyorum. Farkındayım bu gerçekten çok garip. Sen benim en yakın arkadaşımsın ve hani bu yıllardır böyle. Sana karşı hislerimi söylemeyi çok istedim ama işte tamda bu yüzden korktum. Seni kaybetmekten korktum, aramızın bozulmasından korktum, seninde beni sevmeme ihtimalinden çok korktum ben. Ama ben artık gerçekten yapamıyorum. Sensizlik çok zor Taesan. Başka birini sevmen, başka biriyle olman düşüncesini kaldıramıyorum artık. Ben sürekli seninle olmak istiyorum. Sana istediğim zaman sarılabilmek, istediğim zaman seni öpüp, kokunu içime çekebilmek istiyorum. Sana sevgilim demeyi çok istiyorum mesela. Seninde bana sevgilim demeni istiyorum. Sen benim hayatım oldun artık ve ben sana hayatım diyebilmek istiyorum. Taesan, kısacası ben seni istiyorum. Başka kimseyi istemiyorum, sadece sen ol istiyorum hayatımda ve kalbimde. Seninde kalbinde sadece ben olmak istiyorum. Ben galiba sana çok aşığım Taesan."

"Jaehyun, bende seni çok seviyorum. Bende galiba sana çok aşığım."

Taesan bir elini Jaehyun'un yanağına, diğer elini ise onun beline yerleştirdi ve onu kendisine çekip dudaklarını birleştirdi. İkisininde kalbi çok hızlı atıyordu, ikiside hâlâ bunu yaşadıklarının gerçekliğini kabul edememişlerdi, rüya gibiydi bu an onlar için.

Taesan, Jaehyun'un dudaklarını öpmeyi çok sevmişti. Çok yumuşak ve narindi dudakları, öpmeye kıyamıyordu ama öpmeyi kesmeyide asla istemiyordu. Jaehyun ise uzun zamandır yapmamak için kendini zor tuttuğu şeyi yaşadığı için halinden çok memnundu.

Aradan geçen bir kaç dakikanın ardından ayrıldılar birbirlerinden. Taesan'ın elleri hâlâ yerlerini koruyordu. Taesan, Jaehyun'un yüzüne gülümseyerek bakarken Jaehyun utangaç bir şey şekilde yere bakıyordu. Taesan, Jaehyun'un yanağını okşayarak konuşmaya başladı.

"Neden yüzüme bakmıyorsun sevgilim?"

"Sevgilim mi?"

"Evet, bunu istemiyor muydun zaten sende?  Hem sevgilim değil misin yoksa?"

"Bilmem, öyle miyim?"

"Öylesin şapşal."

Jaehyun, Taesan'ın ona 'şapşal' demesi üzerine gülmeye başladı.

"Aşık olunca bi değişiyorsun sen galiba. Şapşal falan, senden beklenmezdi."

"Sana özel onlar sadece. Başka kimseye tatlı davranmam böyle."

"Biliyorum. Davranmada zaten. Sevgilimi kıskanırım ben, çok hemde."

"Sevgilin olduğumu kabul ettin yani? Benim için sorun yok. Senden başka kimseye ihtiyacım yok zaten."

Jaehyun çok fazla romantikliğe gelemeyen biriydi. Taesan'da aslınsa öyleydi ama Jaehyun ile konuşurken istemsizce oluyordu. Jaehyun konuyu değiştirdi bilerek.

"Bir şey sorucam, biz cidden biraz önce öpüştük mü?"

Taesan gülerek karşılık verdi.

"Evet, sende inanamıyorsun değil mi?"

"Evet evette offf."

"Of mu? Neden, noldu?"

"Sungho ve Leehan'a laf ettik o kadar ikimizde. Şimdi bizde aynı şeyi yaptık işte. Uğraşılmaz şimdi onlarla."

"Galiba biraz öyle oldu dimi? Ama ben hak verdim şahsen Leehan'a. Sevdiğin kişiyi öpmek çok güzel bi his. İnsan tutamaz ki kendisini, her fırsatta öper yani."

"Sende mi öpüceksin o zaman beni her istediğinde?"

"Sevgilimsin öperim. Sende öp."

"Bende öperim ki. İlk sen öpmesen ben öpücektim zaten."

———
19.99 TRAİLERINI GÖRDÜNÜZ MÜ??? RİWOO'NUN SAÇLARI ÇOK İYİ VE TRAİLER YİNE MÜKEMMEL ÜYELERİN HEPSİ AŞIRI İYİYDİ😭😭/ Burda kesicem çünkü devam ettiremiyorum ama sonunda diğer bölümü yeniden texting yazıcam🥳🥳

Stupid || ddingdongzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin