Giriş Ve Karakter Tanıtımı

21 4 1
                                    

Hoş geldin. Umarım okurken keyif alacağın bir hikaye olur.

İyi okumalar🖤

Işıltı

Güzel bir yaz sabahı güneş gökyüzünde ışıltılarını insanlar üzerine paylıyordu. Üniversiteli gençler bazıları hevesli bazıları bıkın bir şekilde üniversiteye giden yolda yürüyorlardı.

Jeonların evinde sessizlik hüküm sürmekteydi o zamanlar. Bayan Jeon isteksizce kahvaltı hazırlıyor, Bay Jeon gazete okuyordu. 

"Neden hala uyanmadı kardeşin olucak velet?" gazeteyi katlayıp bıkkınca sordu karşısında yemek yiyen oğluna.

"Ben nereden bileyim? Hastaymış. Gitmemiş okula" diye mırıldandı 

"Ne? Boşuna mı para ödüyorun bunun okuması için o zaman?"

"Canım, biraz sakin mi olsan? Junkook gerçekten hastaydı bir kaç gündür"

"Kapa çeneni, Eun". Sinirlenen Bay Jeon hışımla yerinden kalkıp Jungkookun odasına yöneldi. Sertçe kapıyə tıklamadan açıp bağırmaua başladı.

~Jungkooktan

"Jungkook, seni velet, okula neden gitmedin?"
Babamın kükreyen sesiyle tatlı uykumdan ayrılmak zorunda kaldım.

"Sana diyorum, aptal. Neden okulda değilsin sen? Boşuna mı okutuyoruz seni? Hah?!" konuşmaya devam ede ede odamın kapısı sertçe açıldı.

"Baba ateşim vardı. Hem ne olur ki devamsızlık hakkımı kullansam?"

"Sen benimle alay mı ediyorsun? Bir kaç  gündür devamsızlık yapmak da ne demek?"

"E hastaydım. Yeni iyileşiyorum" gözlerimi devirerek cevap verdim yattığım yerde yüzüm ona doğruyken.

"Sana katlanamıyorum artık. Bir yolu olsun da kurtulsam senden" sözlerine daha fazla göz devirdim,

"Bana ne zaman baba sevgisi gösterdin ki?" sessizce mırıldandım, duymadı söylediklerimi.

"Ben sadece kendi oğluma o dediyin baba sevgisini gösteririm" dedi artık saçları beyazlamaya yüz tutmuş adam umursamazca.

Daha sonra Jungkookun odasından çıkıp onu yalnız bıraktı. Genç oğlanın artık uykusu kaçmıştı. Bu yüzden de üzerindeki pikeyi kaldırıp ayaklarının yataktan aşağı bıraktı.

Kalkıp ihtiyaçlarını gidermek için banyoya girdi. Daha sonra üzerini giyinmek için dolabına yöneldi. Her zaman giymeye üstünlük verdiği kot pantolonu ve beyaz tişörtü ile güzel görünüyordu. Tişörtünü pantolonunun içine gelişigüzel tıkıştırdı. Kot pantolon ince belinden düşmesin diye siyah kemerle tamamladı kombinini. Kemer belini daha ön plana çıkarmış, hoş bir hava katmıştı giydiklerine.

Ensesinde biten hafif uzun saçlarını fazla dağınık durmaması için biraz tarak ve elleri yardıyla şekillandirdi. Çantasını günlük lazım olacağı çeylerle doldurup omzuna attı ve odasından dışarı çıktı.

"Günaydın, ben okula gidiyorum" Jungkook mutfağa başını uzatıp söylendi ve ayakkabılarını giyinmeye koyuldu.

"Oğlum bir şeyler yeseydin?" dedi Bayan Jeon.

His Daddy ¦ TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin