0.1

102 5 2
                                    

             Rich youtuber bitches

Siz
ARKADAŞŞAKLAR ÇOK ÖNEMİMLİ BİR DUYURUM VAR HERKES HERŞEYİNİ BIRAKIP BANA BAKABİLİRMİ

  Herkes tarafından görüldü

Barış
He gülüm söyle

Siz
Canlarımın içleri artık video çekmemiz lazım dm kutum patlamak üzere

Arda
Benimde amk ama yani daha geçen hafta yayınladık.

İrem
Benim siteye gelsenize

Barış
Kapıyı aç

Siz
Yuh amk naptın
İrem kapıyı aç

Asel
İrem ağaç olduk he

İrem
Durun lan kenanın kafasını kavanozdan çıkarmaya çalışıyorum şuan

İrem kapıyı açtığında sürü gibi dizilen asel,eylül,barış ve arda içeri doluştular eylül hemen vlog kamerasını çıkarıp kafası kavanoza sıkışan kenanı çekmeye başladı.

"Lan olum bu nasıl bi fantazi amına koydum."

Elindeki kamerayı kenanın suratına yaklaştırdı.

"E nasıl çıkıcak bu şimdi"

Kenan konuşmaya çalışıyordu ama konuşukça kavanoz buhar yapıp nefesinin daralmasına neden oluyordu.

"Yağlasakmı acaba."

Barışın dediği şeye irem kafasını hayır anlamında salladı

"Denedim amına koyım sabun yağ falan yok çıkmıyo."

Arda ayaklandı ve içeri gitti geldiğinde ise elinde alet çantası vardı herkes ona napıcak diye bakarken arda çantadan küçük bir çekiç çıkardı.

"Başka çare yok"

"Skslr yoptrtmaö"
(Sikseler yapmam)

"Lan napalım başka seçenek kalmadı elimizde"

"Ulmszz"
(Olmazz)

Barış tüm hayvanatlığıyla kenanın kolundan tutmuş onu bahçeye çıkarmıştı elindeki çekici kameraya gösterip "bunu evde sakın denemeyin!" Uyarısını yaptiktan sonra yavaşça kavanoza vurmaya başlamıştı kenan gözünü kapatmış bağıra bağıra küfür ediyodu. Barış son vurşuyla kavanozu çatlatmış bir sonrakiylede kazasız belasız kenanı kavanozdan kurtarmıştı.

"6 tane ice latte lütfen"

Bu olaydan sonra her zamanki kafelerine gidip orda kenandan bu fantazisinin nasıl ortaya çıktığını dinliyolardı.

"Bi çizgi film seyrettim adı "Bolt" orda köpeğin kafası biryere sıkışıyo sonra kurtulmak içinde diyolarki "çevir çek yapıcaksın" oda kurtuluyo dedim kendi kendime nasıl olur amına koyim sonra işte aldım geçirdim kafama bidahada çıkmadı"

FRİENDS/Semih KılıçsoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin