Sabah telefonun çalmasıyla eylül uyandı ve kim oluğuna bakmadan açtı.
"Alo?"
"Merhabalar Eylül kasabalı ilemi görüşüyorum."
"Evet buyrun"
"Eylül hanım sizi ve arkadaşlarınızı bu akşam çoğu youtuber ın olucağı bir etkinliğe davet ediyorum. Video çekmek serbest hatta mümkünse diğer youtuber larla."
"Çok teşekkür ederim yeri ve saati söylerseniz çok sevinirim"
"Tabii saat 21.45 te ******* yerinde."
"Tekrardan teşekkür ederim orda olucaz"
"Birde isterseniz yanınızda bir kişi getirebilirsiniz."
"Tamamdır"
Eylül telefonu kapattı ve hemen ayağa kalktı eline bir mikrofon aldı ve koridorun ortasına geçip bağırmaya başladı.
"UYANIN GÜLLERİM BUGÜN ÇOK GÜZEL OLUCAK."
"HADİ UYANINNNNN"
kimseden ses gelmeyince eylül ilk odaya girdi mikrofonda daha çok bağırarak kenanı uyandırdı. Bu şekilde herkes uyandıktan sonra onları salona topladı ve etkinlikten bahsetti.
"Öyle işte bide yanımızda 1 kişi götürebiliyomuşuz"
"Semihi istiyon demi"
"He şey yani istemek gibş değil yani neden olmasın dimi"
"Kıvranma önümüzde tabiki semihi çağırıcaz başka kim var."
"Ben arıyorum ozaman"
"Konuşmak için bahanem oldu demiyoda"
"Sus ya"
Eylül telefonunu çıkardı ve semihi aradı.
Sarışınım❤
"Alo"
"Merhaba semih naptın"
"10 dk kaldı eve geçicem senin konum göndermeni bekliyorum"
"Hemen gönderiyorum bide şey akşama bir etkinliğe davet edildik seninde gelmeni çok isterim yani isteriz."
"Yani bilemedim"
"Hadi ya çok eğleniriz"
"Ozaman ben hazırlanıp geliyorum yanınıza"
"Tamamdır hemen atıyorum konumu"
Eylül telefonu kapattı ve arkadaşlarına baktı semihle konuşurkenki hareketleri onları güldürmüştü eylül bu hareketlerinden haberi bile yoktu
Semihe konumu gönderdi ve kızlara kaş göz yapıp odasına çağırdı kızlar hemen anlayıp onunla beraber odasına çıktılar.
"Ee ne giyiyoruz"
"Bence çok abartmayalım ama çok sadede durmayalım"
Eylül dolabını açtı ve uzun zamandır giymediği saten dekolteli mini elbisesini eline aldı ve kızlara gösterdi kızlar biraz düşündüler daha sonra asel yerinden kalktı ve eylüle siyah şık ama sade bir topuklu ayakkabı seçti aynı şekilde iremde ona tam uyucak bir çanta. Sırayla hepsi ne giyeceklerini seçtikten sonra aşağı indiler indiklerinde ise elinde askıya asılmış takım elbisesiyle semihi görünce şaşırmışlardı eylül hemen elindeki askıyı aldı ve odasına asmaya gitti aynada kendine baktığında kendinden korktu kaç saattir kızlarla gardıroplarını yerle bir ettikleri için bütün tipi kaymıştı olabildiği kadar kendini düzelttikten sonra aşağı indi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FRİENDS/Semih Kılıçsoy
FanfictionEtrafta kimse kalmamıştı içeri sarı saçlı bir çocuğun girmesiyle asel ve eylülün gözü sarışın çocuğa kaymıştı uzun boylu hafif yapılı giyinmeyi bilen bir çocuktu. Eylül uzun süre onu süzdükten sonra kafasını asele çevirdi asel eylüle imalı imalı bak...