Eylülle semih sohbete dalmışlardı kapının çalınmasıyla semihin anlattığı şey yarıda kalmıştı eylül kapıyı açtığında sürü içeri dalmıştı başta semihi görünce şaşırsalarda çok kurcalamadan eylülün yatağına ve koltuğuna yerleşmişlerdi.
"Ee napıyoz şimdi"
"Ya bişey dicemde ben acayip yorgunum."
"Sen bi söyle önce."
"Otelin karşısında halı saha var orayamı gitsek."
Eylülün dediği şeyle herkesin gözleri parlamıştı bir anda yorgunlukları silinip hazırlanmaya başlamışlardı kimsenin yanında formalarından başka bişey yoktu ama bunlarla idare etmeleri lazımdı ilk defa kızlar hemen hazırlanıp erkekleri bekletmeden sahaya doğru yürümeye başladılar. Geldiklerinde takım kaptanları belirleyip oyuncu seçmeye başladılar kaptanlar semih ve kenandı. Semihin takımı 3 kişi kenanın takımı 4 kişi olucaktı. Semih,barış,irem bir takım. Kenan,eylül,asel,arda bir takım olmuşlardı. Uzatmadan hemen başlamışlardı. Kenan topu alıp sürmeye başladı sağda eylülü solda ardayı gördü topu ardaya attı arda topu aldığı an karşında iremi görünce geriye dönüp asele attı asel önündeki herkesi devirip geçerken önüne semihin çıkmasıyla duraksadı semih asele kayıp topu aldı ve koşmaya başladı sağında duran barışa pas attı barışa kayan kenan topu alabilmişti güzel bir pasla top eylüle geçmişti attığı şutla top fileyle buluşunca gol sevincini yaptı o sırada herkes eylülün üstüne atlamıştı.
...
Maçı 3-2 kenanın takımı almıştı. Herkes sahada yere yapışmış nefeslerini düzene sokmaya çalışıyolardı.
"Bu sıcakta bizi buraya getirenin amına koyayım."
"Lan siz dediniz gidek diye ben sadece fikir sundum"
"Sus kız çok konuşma."
"Hepinizin amına koyayım."
"Biz naptık lan"
"Öyle içimden geldi"
"Hadi kalkın güllerim otele dönelim."
Eylülün dediği şeyle herkes ayaklanıp yalpalayarak otele döndüler kendilerini duşa atıp temizlendiler.
Rich youtuber bitches
Barış
Güllerim napakAsel
Benim götümğ kaldırcak halim yok yapıştım yatağaKenan
Bende aynı şekilBarış
Yani yapmıyozmu bişeySiz
Bişey dicem semihli bi grupmu açsak belki bizim yazmamızı falan bekliyodur çocuk oda yorulmuştur şimdi.Barış
Ooo şişt heee bust noluyo eylül hanım merakta edermiş.Siz
Malmısın barışİrem
Kur gülüm kur🎀 Eylül ve diğerleri🎀
Siz
Şimdi güllerim herkesi yorgun olarak sayıyorum oyüzden bu akşam bi bok yapmak yok.Asel
Çok afedersin ama bu isim ne cnmSiz
Tamam tamam kızma değiştiriyimEylül grup adını "Eylül, Asel ve diğerleri" olarak değiştirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FRİENDS/Semih Kılıçsoy
FanfictionEtrafta kimse kalmamıştı içeri sarı saçlı bir çocuğun girmesiyle asel ve eylülün gözü sarışın çocuğa kaymıştı uzun boylu hafif yapılı giyinmeyi bilen bir çocuktu. Eylül uzun süre onu süzdükten sonra kafasını asele çevirdi asel eylüle imalı imalı bak...