2.Bölüm

74 16 24
                                    

Tekrardan herkese selamlar.Hikayemi okuyan herkese çok teşekkür ederim ve asla pişman olmayacaksınız çünkü gerçekten aklımda çok güzel bir kurgu var ve herkesten farklı bir konu bulduğum için bu farklılık okuyan insanlarada iyi gelicek bence umarım dahada sevilir hikayelerim çünkü burayı yine bırakmak istemiyorum.Bugün gece tekrar bir bölüm atmayı planlıyorum eleştirilere ve güzel yorumlarınıza ihtiyacım var şimdiden okuyan herkese teşekkürler ❤️🎀.

Helin Su'dan:
Yengemin doğumunun üzerinden neredeyse bir ay geçmişti şuan bebekte yengemde gayet iyiydi.Ben ise hala günlük rutin hayatıma devam ediyordum asla bir farklılık yoktu ama bundan rahatsızda değildim.

Sude:Helin doğum olunca senin şu abinin arkadaşlarıyla tanıştırma mevzusu kaldı farkında mısın?

Helin: Farkındayım ve bu durumdan oldukça memnunum ayrıca sen kim için çırpınıyorsun bu kadar söyle bakalım.

Sude: Dalga geçmezsen söylerim.

Helin:Ya söyle hadi.

Sude: Kerem onun için antrenmana gitmek istedim.

Helin:Yok sen ya cidden malsın ya da ben sinirleniyim diye mal taklidi yapıyorsun.

Sude:Ne dedim yine ya.

Helin:Sudecim abimle Kerem aynı takımda bile oynamıyor gözünü sevdiğim antrenmanda onu nasıl göreceksin.

Sude: Ee geçen hep beraber oynuyorlardı.

Helin: Yok cidden dövücem ben bunu.Sudecim o milli takımdı ve çoğu takımdan futbolcular orada ülkemizi temsil etti şuan herkes kendi takımında abim fenerbahçede Kerem galatasarayda yani anlayacağın büyük saçmladın.

Sude: Kerem'i göremeyecek miyim yani .

Helin: Aptallığına takılmayıp buna mı takıldın cidden ben buluştururum sizi merak etme antrenmanı boşver sen.

Sude: Cidden yapabilir misin bunu benim için.

Helin:İnan bu antrenmana ziyarete gitmekten daha kolay bir iş canım.

Sude:Sen varya bir tanesin nasıl olucak peki o iş planın var mı?

Helin: Abime söyleyeyim akşam yemeğine çağırsın bizde gidelim sohbet, muhabbet etmiş oluruz hep beraber.

Sude: Mükemmel olur.

Helin Su'dan:
Akşama doğru abimi aradım ve Kerem abileri akşam için yemeğe davet etmesini istedim Sude'nin isteği olduğunu ama kimseyede bunu söylememesini istedim abim ise şöyle söyledi.

İrfan: Sude'nin kalbi temizmiş yarın bir kaç arkadaşım çocuk için tebrik etmeye gelecekler akşam yemeğe çocuklara Gözde'nin annesi bakacak bende sabah sizi çağıracaktım zaten Kerem'de gelecek mükemmel bir kutlama bizi bekliyor.

Helin: Aaa süper güzel bir gece olucak o zaman.

Telefonu kapattıktan sonra Sude'ye haberi verdim ve cidden çok sevinmişti yarın için şimdiden kombin hazırlıyordu deli kız ama cidden onu çok seviyordum.

Sabah çok geç saatte kalktım zaten çok geç uyumuştum hemen akşam için hazırlanmaya başlayacaktım öncesinde Egemenede haber verdim onsuz olmazdı tabiki teklifimi geri çevirmedi gelicekti bende akşam için hazırlanma işine devam ettim.Kombinimi çok beğenmiştim Egemenin bizi almasını beklerken evin önündeki kaldırımda bir saat kadar bekledik oturup Sude'ye fotoğraf çektirdim ve Instagram'da paylaşmak istdim bir saatin sonunda beğenilere öylesine bakmaya girmiştim ve çok şaşırdığım birşey gördüm.

Aşk Nedir?/Barış Alper Yılmaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin