4.Bölüm

67 8 27
                                    

Herkese selamlar bölümleri genelde sabaha karşı attığım için yine öyle yaptım bu bölümü yazarken dahada güzelleşmesini sağlayan Mely'e çok teşekkür ederimmm ve okuyan oy veren herkese çok teşekkürler iyi okumalar🎀❤️🥹.

Barış'tan: Eve gelmiştik Helinin kapısına doğru ilerleyip kapısını açtım duyguları çok hızlı değişiyordu ama çok tatlıydı o haliylede hala "aynısı yaşayacağım için çok korktum" dediğinde takılı kalmıştım ama öğrenecektir ne olduğunu. Evin kapısına geldik ve Helin kapıyı açtı. Bana dönüp şöyle söyledi.

Helin: Ne söyliyeyim ,ne istersin.

Barış: Pizza söylerim ben.

Helin: Hayır benim yemek sözüm vardı.

Barış: Bir sonrakine sen söylersin bugün benden olsun lütfen itiraz etme.

Helin: Şuan inat edicek havamda değilim zaten Barış.

Barış: Bende o konuya gelecektim tamda sen neden öyle söyledin.

Helin: Ne söyledim.

Barış: Aynısını yaşamaktan korktuğunu söyledin ne oldu Helin anlatır mısın?

Helin: Ya ben onu korkudan söyledim birşey olmadı ne olcak.

Barış: Benden gizlemene gerek yok Helin söyler misin?

Helin: Israr etme Barış kes sesini.

Barış: Öğrenene kadar susmam ki söyler misin Helin.

Helin: Sanane Barış sen kimsin ki sana anlatayım kalbini kırmamı istemiyorsan kes sesini.

Barış: Ben sana aşık oldum galiba Helin yanına gelince salak gibi oluyorum sürekli mutlu ve neşeli oluyorum kalbim hep çok hızlı oluyo yanındayken.

Helin: Barış yapma bizim olma imkanımız yok.

Barış: Neden Helin neden?

Helin: Boşver Barış bizden bir bok olmaz.

Barış: Hayır anlatacaksın Helin.

Helin: Barış siktir olup gider misin evimden ya da kes sesini.

Barış: Helin gitmiyorum da kesmiyorum da sesimi.

Helin: Öyle mi?

Barış: Evet öyle.

Helin: Peki. Ben daha küçüktüm gerçekten hiç bir suçum yoktu babam ve annem boşandıklarında ben 10 yaşındaydım ve biz annemle kalıyorduk.Babam neredeyse bizle ilişkisini kesmişti çok özlüyordum onu tam 2 sene sonra aradı annemi bizi özlediğini benle buluşmak istediğini söylemiş annem bunu bana söylediğinde hemen gelmesini istedim zaten çok özlemiştim onu ben hazırlandım saat iki gibi aldı beni yemek yedik, gezdik, alışveriş yaptık sonra bir taksiye binip tekrar beni eve bırakacağını sandım ama beni bir eve götürdü ev iki katlıydı içerisi çok kalabalıktı kadınlı, erkekli bir sürü insan vardı son ses müzik çalıyodu babam beni üst kata çıkardı ve bir yatak odasına götürdü sadece ben ve babam vardık ne zaman eve gideceğiz dediğimde hiç bir zaman dedi sonra içeriye bir adam geldi babam çıktı ve adam gelip kapıyı kilitledi.Sonrasını boşver Barış gerçekten boşver.

Barış: Helin lütfen.

Helin: Barış lütfen.

Barış'tan: Lütfen dedikten hemen sonra ağlamaya başlayıp bana bağırmaya göğsüme vurmaya başladı "neden anlatmamı istedin şimdi sende benden nefret ediceksin "diye bağırıyordu zorla sarılmaya çalıştıkça daha çok vuruyordu ama en sonunda sarıldım sımsıkı karşılık vermedi sadece ağlıyordu sonra suratıma bakıp "nefret etme benden lütfen" dedi içimden geleni yapmak istedim ve suratına doğru yaklaştım ondan nefret etmek yerine tam tersine ona aşık olduğumu göstermek için öpmek istedim dudaklarını hissetmek benim olmasını istedim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 09 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşk Nedir?/Barış Alper Yılmaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin