Bana Baba Dedi 2. Sezon- 2

2.6K 101 46
                                    

- BANA BABA DEDİ 9.BÖLÜM -

Macit içeride gördüklerine anlam vermeye çalışıyordu. Bir kaç adım attı ve ellerini arkasında bağlayarak söze girdi. "Kaan kim bu kız? Ben demedim mi size bir dişi sinek bile istemiyorum bu evde diye?!" Ardından tek elini bıyığına götürdü ve kaşlarını iyice çatarak karşısında duran Bengü'ye baktı. Kaan'ın ağzından "Bu dişi sinek eski karım, yanındaki bebekte benim kızım" cümleleri dökülmedi, yapamadı. Herhangi bir açıklama yoktu. Macit Kaan'dan cevap alamayınca Bengü'ye yöneldi. Ellerini tekrar belinde birleştirerek Bengü'nün yanına geldi ve ona doğru bakarak konuştu. "Kimsin sen kızım? Bizim üst komşumuzun bebeğiyle ne işin var senin neden burada?" Kaan Bengü'nün her şeyi açıklayacağından Su'yun kendi kızı olduklarını açıklayacağından emindi ve gözlerini kapatıp Bengü'nün yapacağı açıklamayı ve Macit'in tepkisini bekledi. Bengü her şeyi anlatmaya ne kadar kararlı olmuş olsa da Kaan'ı bu seferlik tehlikeye atmayacaktı. Aklına gelen ilk şey ile söze atıldı. "Macit Beydi değil mi? Merhaba memnun oldum ben de Bengü Su'yun bakıcısıyım." Kaan Bengü'nün hiçbir şey açıklamadığını duyunca gözlerini açtı ve şaşkın bir ifadeyle Bengü'nün yalanını devam ettirdi. "Evet Macit amcacığım Bengü Su'yun bakıcısı malum Ayşen ekonomi okuyor artı kafede çalışıyor kardeşine bakmaya zamanı yok, eee Didemde kreşte çocuklarla yoğun çalışıyo Su'ya bakmaya vakit bulamıyordu. Bengü de benim bakıcı bi arkadaşım Suya bakması için çağırdık" dedi.

Macit yeni bakıcıyı pek beğenmişti ve bu pembe yalana inanmak isteyerek Bengü ile sohbete geçti. "Kızım sen bu bebeğe çok benziyorsun Allah Allah" dedi. Kaan'ın içi endişe ile doldu. "Bakıcı baktığına benzer sonuçta Macit amca" diye ortamı yumuşatmak için espri yapmış fakat espriye gülen olmamıştı. "Tamam kes zevzeklik yapma." diyerek başını Kaan'a çevirdi Macit. Bakıcıya inanmış fakat bahçede konuşan Müjganla Tahsini gördü Kaan'a dönüp "Bu adam kim?" diye sordu. Bir adım attı bahçe kapısına doğru. Kaan ellerini birleştirip o içini yakan kelimeyi söyledi "Babam" Macit duyduğu bu habere çok sevinmişti Kaan'a geri döndü ve "Desene artık annenle muhatap olmayacağım. Baban götürür artık anneni." diyerek sevincine kat ekledi. Kaan öyle olmayacağına emindi ama Macit'i geçiştirmek için başını salladı.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Didem ve Ayşen kafede oturup son zamanlarda yaşanan olayları konuşmaya başladılar. Didemin mutluluğu gözlerinden okunuyordu ama bir o kadar da içi buruktu. Ayşen "Nedir bu mutluluğun sebebi bakalım? Uzun zamandır ilk defa böyle görüyorum seni?" diye sordu Didem heycanla Kaanla yaşadıklarını anlattı "ama şimdi Bengü denen o kadın geldi" limonatasından pipeti çıkarıp sallayarak "gözlerinden okuyorum ben onun bişeyler yapıcak o" diyerek tamamladı sözlerini. Ayşen " Tamam Didem sakin ol rahat bırak şu pipeti azcık bardağa dolu tarafından bakmaya çalışsan? Kaan seni fark etti ve önemlisi duygularınız karşılıklı?" dedi. Muhabbet böyle akıp giderken Hayri Bey "Kızlar muhabbetiniz bol olsun kafede böyle bomboş dursun! Bu yeni bir çalışma tekniği mi Ayşen?" diye çıkıştı. Ayşen: "Pardon Hayri Beycim biz dalmışız da ben hemen kalkıyorum." "E bir zahmet. Bu arada Kaan bey neredeler?" "Kaanın babası ve eski eşi gelmiş şuan o bile nerde olduğunu bilmiyordur, bugünlük izinli sayılsa işe gelmese olmaz mı Hayri Beycim?" "Tamam bu seferlik öyle olsun sende hala oyalanıyorsun bak müşteri geldi." diyerek anlayış gösterdi ve mutfağa doğru ilerledi.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bora sağlık ocağından çıkarak dükkana geldi. "Semih, Macit amca burda mı?" Semih elindekileri bırakıp Bora'ya döndü. "Sana çok sinirliydi bence dikkat et. Gözüne girmeye çalış." Bora bundan pek etkilenmemiş olacak ki "Ben Macit amcanın gözünden bile düşmem Bora bebeğim ben! Aktörler normal insanların gözünden düşmezler Semih!" diyerek dalgaya aldı. Tam bu arada Macit ve Cüneyt dükkana girdi.

BANA BABA DEDİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin