Bana Baba Dedi 2.Sezon- 9

999 39 17
                                    

Bana Baba Dedi 16. Bölüm

Rafet annesini yolcu etmek için garaja geldi fakat onu bekleyen küçük sürpriz ile dondu kaldı.

~~~~~~~~~~~~~~

Herkes hastane kokusundan istemesede bunalmıştı.Cüneyt Ayşen'in ne kadar yorulduğunu ve yıprandığını tahmin edebiliyordu,ve direk söze başladı.
C:'-Ay-şeeeen,Ay-şeeeen'
A:'-Efendim Cücü'?
C:'-Bak artık Kaan'da iyi burda durarak yapabileceğimiz bir şey yok.Hadi gidelim Ayşen,otelimize gidelim,gidelim hadi Ayşeen gidelim.'
Ayşen biraz kendince düşünerek Cüneyt'e hak verdi.
A:'-Haklısın Cüneyt'te Didem hala üzgün ve bitkin onu yalnız bırakmamalıyım bence.'
Cüneyt kulaklarını kapatarak konuşmaya devam etti.
C:'Bunu duymamış olayım Ayşen'cim! Duymamış olayım tamam mı? Burda koskoca kardeşim Canan var demi? Canan hem Bora'ya hem Kaan'a hem Didem'e hem de Su'ya bakar hakısız mıyım Canan?
Canan Cüneyt'e yan yan bakarak konuşmasına devam etti.
Canan:-'Haklısın abicim!'
Cüneyt:-'Ayşen'cim sen aşağıya in ben hemen Kaan'a bakıp geliyorum bak hemen geliyorum vallahi bak gerçekten'
Ayşen Cüneyt'tin bu hallerini çok seviyordu,Cüneyt'in bu hallerinden gözlerini alamayarak Cüneyt'in gözlerinin içine baka baka tebessüm etti.Ayşen birsüre sonra kendini toparlayarak aşağıya indi.Canan hemen abisinin yanına geçti Bora'da Canan'ın peşinden geldi.
Canan:-'Abicim bende sizinle geleyim? Bak dediğin gibi Kaan'ın bir şeyi yok Bora Bey onlara bakar.
Cüneyt:-'Aa Canan olur mu öyle şey? Ben burada gelecekteki karımın ve gelecekteki çocuklarımın anasıya yalnız kalmaya çalşıyorum,senin yaptığın şeye bak.Gelme Canan gelme sakın gelme tamam mı gelme,haksız mıyım Bora?
Bora:-'Haklısın Cücüww.Canan'da,Kaan'da,Didem'de,Su'da bana emanet! Aktör Bora halleder! Ayrıca Canan'cım çok kalbimi kırdın bak feci kırdın çok pis kırdın.Kaan'lara beraber bakıcaz Canan! Tamam Canan,yeter Canan,sus Canan,konuşma Canan!'
Cüneyt;-Ne diyon oğlum sen ya? Tamam neyse daha fazla çekemiycem seni ben Ayşen'ciğimin yanına kaçtım kib öptm by.'

Ayşen ağaç olmuş bir şekilde Cüneyt'i bekliyordu,ama hiç bozuntuya vermemişti.
C:-'Ayşen'ciiim Ayşen'ciiim bekletmedim demi çok bekletmedim?'
A:-'Yok Cüneyt'cim sen hiç bekletir misin beni? Bekletmezsin tabiki.Hadi artık gidelim ha?
C:-'Hemen Ayşenciim hemen,çabucak varalım otelimize demi Ayşenciim?
Otele varmışlardı Ayşen oldukça yorgundu.Ve direk konuşmaya başladı.
A:-'Hastane beni baya yordu Cücü,bugün dinlensek yarın beraber bir şeyler yapsak olur mu? Yani sana da uyar demi?'
Önce Cüneyt bi duraksasada 'beraber bir şeyler yapalım' kelimesi onu hem heyecanlandırmış hemde oldukça mutlu etmişti.
C;-'Haklısın Ayşenciiim dinlen olur mu? Bak mutlaka dinlen ha tamam mı?'
Cüneyt'in bu halleri yine Ayşen'in tebessüm etmesine neden olmuştu.Ayşen Cüneyt'in yanağına öperek;
A:-'İyi geceler Cücü' demişti.
Cüneyt yanağını tutarak;
C:-'Beni öptü,işte bu an benim en mutlu anım yanağımı uzun bir süre yıkamayacağım galiba.' Diyerek uzun bi süre o yerde öylece kaldı.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bengü telefonda Bora'yla konuşmuştu ve Kaan'ın uyandığı haberini vermişti Bengü Kaan'ın iyi olduğunu duyunca önce bi oh çekti sonrasında eski umursamaz haline dönmeye çalıştı.Artık sadece Kaan'a değil etrafındaki herkese kafa tutuyordu.Bengü işten çıkar çıkmaz eve geldi ve söylene söylesene kapıyı açtı ama evde Müjgan hanımla karşılaşmayı ummuyordu.
B:-'Ulan Hayri ulan Hayri yine kapanışı bana kakalayacaktı sen giderken ben dönüyordum Hayriciim yemezler yeme- Mü-Müjgan Hanım sizin burada ne işiniz var?'
M;-'Ne demek burda ne işim var? Burası oğullarımın evi,oğullarımın evi demek benim evim demek,asıl senin burada ne işin var,artık kendine bir ev tutsan diyorum?
B:'-Yok teşekkür ederim ben böyle iyiyim,kızımın Su'yumun evi benim yarı evimde sayılır Müjgan Hanım.
O sırada kapı çalmıştır ve Bengü kapıya doğru yönelmiştir.
B:'-Hoşgeldiniz Tahsin Bey,Müjgan Hanımıcııım sizinki geldi.'
M:'Ay nerden benimki oluyormuş?'
T:-'Hadi kızım hadi bizi yalnız bırak bizim konuşucaklarımız var.'
B:'-Bende size meraklı değilim zaten oksijenimi tüketip pskolojimi bozuyosunuz ben kızımı özlediim kızımı Su'yumu h2O'mu.'
Bengü söylene söylene odasına çıktıktan sonra Tahsin Müjgan'ın yanına geçer ve direk konuya bodoslama dalar.
T:-'Konuyu uzatmıcam Müjgan direk konuya gircem ne söylersin ne düşünürsün hiç bilmiyorum ama lütfen hemen karar verme..Şey-ş Müjgan bana bir şans daha verir misin? Benimle evlenir misin?'
Müjgan şoke olmuş bir şekilde Tahsin'e bakar ve konuşmaya başlar.
M:'Sen ne dediğinin farkında mısın? Sen beni oğullarımızı terk edip gittin,hayatımıza birden yine geldin,ben san nasıl güvenecem bir daha?'
T:'Lütfen düşün Müjgan hemen karar verme negatif olma lütfen evliyken ki günlerimizi hatırla bir çırpıda atma bizi be Müjgan.'
M:'-Tamam Tahsin tamam düşünücem ben lütfen sen şimdi git olur mu? Bana zaman ver Tahsin zaman.

BANA BABA DEDİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin