Kapitel8

31 0 0
                                    

**Elens perspektiv**Skippar lite**
Vi hade det kul hos Omars familj. Vi varit hos dem i en vecka. Vi kom tillbaka till vårt hus och nu va var framme. Omar hjälpte mig med väskor. När vi var klara, så fick Omar sms.
-Vem skrev till dig?, frågade jag.
-Det var Oscar. Han ville fråga om vi skulle till festen med dem, sa Omar.
-Om du vill gå, så jag följer med, sa jag och log.
-Då skriver jag att vi ska gå till festen med dem, sa han och jag nickade.
*Några timmar sedan*
Nu var vi klara och vi gick till festen. På vägen träffade vi, Oscar, Felix, Evelina, Alice och Ogge. Oscar och Evelina höll i händer, Ogge och Alice höll i händer och jag med Omar. Fast Felix.. Han har inte någon tjej. Så jag tänkte ta hans hand också..När vi var framme så gick vi in och satte oss på en soffa. Oscar, Evelina, Ogge och Alice gick dansa. Jag och Omar tog dricka. Sen Omar tog mig i handen, för att gå dansa. Vi hade det kul. Sen drog Omar mig uppföt trappan. Till ett rum. När han låste dörren, då tryckte han mig mot väggen, då började vi kyssas. Kyssen gick över till hångeln. Sen började han backa och drog mig till sängen, men fortsatte kyssa mig...
(Sorry guys alltså jag skit dålig på att skriva dirty,därför jag skrev onte det, förlåt)
När vi var klara med det vi höll på började vi ta på oss kläder igen. Sen gick vi ner till dem andra. Sen började vi leta efter dem andra. Vi hittade dem andra vid soffan. Då bestämde vi att gå hem. Felix och dem andra gick sin väg och jag och Omar gick sin väg. När vi var framme. Gick vi in bytte om och la sova.
**Nästa dag**
Jag vaknade och hade jätte ont i huvudet. Jag tittade åt sidan och såg att Omar var inte i sängen, så han är vaken. Jag bytte om och gick nerför trappan. Omar tittade på mig och log.
-Godmorgon älskling, sa han.
-Godmorgon, sa jag och log- Kan du ge mig alvedon? För att jag har jätte ont i huvudet.
Han gett mig det, medans jag hälde vatten i mugg/glas.
-Tack, sa jag och pussade honom.
Jag svalde tabletten och sedan gick vi äta frukost. Sen skulle vi gå till studion. Hela dagen har vi spenderat tiden i studion
(Förlåt att jag skippar så mycket)
**Skippar 3 dagar**
Jag vacknade och gick nerför trappan.
Som vanligt var Omar i köket och gjort frukosten till oss. När vi började äta. Men sedan maten som jag svalde var på väg upp, så jag sprang på toa och började spy. Omar sprang till toan och tog bort håret från ansiktet.
-Är allt bra???, frågade han.
-Ja, jag mår bra, sa jag.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Här är kapitel8, som käjag äntligen är klar med.

Förlåt att jag inte uppdaterade på länge, kunde inte komma på något.

Som jag sa innan, så är jag dålig på att skriva dirty. Hoppas ni förstår mig.

Men iallafall kommentera och rösta. Puss//Katya❤❤❤

Be in love againWhere stories live. Discover now