*Kara*
Elindultam a randimra,egy fehér csipkés trikóba,és egy fekete szűk farmerba.Piros rúzst tettem fel és hosszú derékig érő fekete hajam összefogtam.Már úton voltam a helyszínre,ültem a metrón amikor csippant a telefonom.
m.at:kicsit késni fogok,dugóba kerültem-írta a partnerem.Sóhajtottam egyet,és mivel pont a szent gellért térnél álltunk,felpattantam a székről és villám sebességgel száguldoztam ki a metróajtón.Felmentem az aluljáróból és kiültem a rakpartra elszívni egy cigit.
-nem tudnál értem jönni Budára?-írtam neki vissza
-dee,simán.Hol vagy?-kérdezte
-szent gellérten ülok a rakparton-írtam
-adj 3 percet-írta
-mivel vagy?-kérdeztem
-gla amg-írta én meg úgy néztem a telefont mint aki most tanult meg olvasni.Az adócsaló mindenét,biztonsági őrként nem lehet ennyit keresni
-mit őrködsz te államtitkot hogy ilyen jól fizet?-írtam
-majd megmagyarázom.Amint meglátsz élőben le fog esni-nyugtatott meg.Elnyomtam a cigimet és pont akkor parkolt be mögém egy ilyen kocsi,de abban Desh ült.Néztem csak rá,pislogtam egy párat,majd megnyitottam az instát és írtam a srácnak.
-baszkii,itt van Desh,intézel nekem egy közös képet vele?-kérdeztem tőle-merre vagy amúgy?
Elküldtem az üzenetet,de meg sem nézte pedig elérhető volt.Bezártam az alkalmazást és elkezdtem tiktokozni
-Nem akartam kiszállni a kocsiból,de úgy látom muszáj volt.Annyi közös képet csinálunk amennyit szeretnél,csak induljunk el mert kb 5 perc múlva százan fognak itt állni-mondta egy ismerős hang a kocsi irányából.Így van,Desh volt az.A kocsi ajtaja mögött állt,és várta hogy realizáljam a helyzetet.Hát én nem fogok hazudni,bevallom nőiesen hogy csak álltam ott,és lestem rá.Szerintem érezte az aurámon vagy nemtudom hogy mindjárt elájulok,úgyhogy odasétált hozzám,és megölelt.
-mehetünk babám?-kérdezte
-mhm-bólogattam.Kara csak most ne bőgd el magad.Elindultunk a kocsi fele,kinyitotta nekem az ajtaját és ahogy beültem be is csukta nekem.Beült mellém és a kezembe nyomta a telefonját.
-csinálj vele amit akarsz,zenét,képet,videót,ami szíved vágya-mondta én pedig felütöttem az instáját,és láss csodát a main fiókjába volt bejelentkezve.
-több fiókod van?-tettem fel a kérdést miközben tolatott ki a parkolóból
-ja hát persze,de rakjál zenét is,mulassunk-mondta és megnyitottam a spotit.Elso playlist amit feldobott az enyém volt.Az volt a neve hogy mulassál faszosszájú.Ránéztem és csak nevettem.
-Ez az enyém,tudtad?-kérdeztem
-Mostmár tudom-mondta,én pedig elindítottam a bittó duó egyik zenéjét a nekem ez így jót.Desh ütemre ütötte a kormányt,néha még táncolni is próbált énekkel kísérve,én pedig szétspameltem a galériámat a róla készült videókkal.Odaérkeztünk az étteremhez,de olyan színvonalas és drága hely volt hogy eszembe se jutott hogy ide foglalt asztalt.
-Innen merre tovább?-kérdeztem ahogy kiszálltam a kocsiból
-Itt vagyunk,ide foglaltam-mondta és becsukta mögöttem az ajtót.Nekidőltem a kocsinak és csak néztem.Desh elémállt és megcsókolt.
-Haló,föld hívja Karolinát-mondta nevetve
-Nincs itt,le van nyűgözve-mondtam szintúgy nevetve.Bementünk,és mondanám hogy minden zökkenőmentesen ment,de hazudnék.Tele volt az étterem,egyetlen asztal volt szabad,a minden közepén
-Kockáztassunk?-tettem fel a kérdést
-Sima lesz-mondta és odasétált a pincérhez.-2 főre Molnár Attila néven
-Azonnal mutatom az asztalát uram-mondta a pincér és rohant is az asztalhoz.Jobban zavarba volt szegény mint én.Kikértük a kajánkat,és rengeteget beszéltünk.Ő is megosztotta velem kb az egész életét,és én is vele a sajátom.
-Figyelj csak nem megyünk fel hozzám?-kérdeztem amikor kikérte a számlát.
-Elnavigálsz?-kérdezte
-Kelentől sima ügy-mondtam.Desh kifizette a számlát,és elegánsan jelezte felém hogy ő most elmegy mosdóba,itt várjam meg amire persze rá is bólintottam.Elment,én pedig egyből hívtam is Amirát,aki nem fogadta túl jól a hírt,de nem érdekelt,majd meglátja kit viszek haza.Desh visszajött,és elindultunk hozzám.A piros lámpáknál még nagyon sok csókot osztottunk egymásnak,és végig a combom fogta,amikor éppen nem mulattunk a cigányzenékre
YOU ARE READING
Kisujj eskü
RomanceA 25 éves Amira rátalál egy híres trió akkoriban debütált zenéjére mit sem sejtve arról hogy egy kattintás az egész életét megváltoztatja Ps.:A történet kitaláció!!!