*Amira*
Álmos eltette a telefonját,és éreztem hogy itt az idő a döntő kérdéshez.
-Mit szeretnél csinálni?-kérdeztem és közelebb léptem hozzá.
-téged-lépett közelebb ő is,és hatalmas kezeivel megfogta a derekam.Égett a bőröm a tapintásától.Éreztem most kell erősnek lennem és nem szabad engednem a vágyaknak.Pedig ahjj mennyire kívántam a testét.
-hát azt majd meglátjuk-simítottam végig az arcát,majd a nyakán meg is állítottam.
-biztos vagy benne?-kérdezte és közelebb húzott magához.Pár centi választotta el arcát az enyémtől.Éreztem a szikrát,de még így sem adtam be a derekam.Ő akart küzdeni még 15 perce nem?Szenvedjen meg értem.Léptem hátra kettőt,pont abban a pillanatban amikor láttam Álmoson hogy meg akar csókolni.Láttam azokban a gyönyörű kék szemekben a vágy tüzét,de úgy döntöttem húzom még kicsit az agyát.
-felmegyünk a szobámba?Kedvem támadt megnézni egy filmet-kérdeztem
-jólvan menjünk-mondta és elindultunk.Lefeküdtünk az ágyra,bekapcsoltam az Annabellet.Amikor elkezdődött volna az izgalmas rész hívott Kara
-hallod,be tudsz engedni a házba?Otthon felejtettem a lakáskulcsot egy 5p ott vagyunk-mondta a telefonba
-aha persze-leraktam és elindultam le.Álmos csak nézett hogy mi történik,de letudtam egy "mindjárt jövökkel" amit egy bólintással le is rendezett.Kinyitottam az ajtót,és mentem is vissza az ágyikómba,ami jelen esetben Álmos mellkasa volt.Sokkal kényelmesebb volt mint amilyennek tűnt.Azthittem majd ilyen csontos lesz és kényelmetlen.Már javába ment a film,csókcsatákkal övezve,amikor hallottam hogy Kara és az a rejtélyes fiú jön Kara szobája fele.Kivételesen nem nyitott be.Nagyon különlegesnek kell lennie ennek a srácnak ha ez is elmaradt.De ez egyáltalán nem zavarta egyikőnket sem.Folytattuk a smárolást,éppen addig amíg Álmos nem markolt bele a fenekembe.Elváltam tőle egy picit,és a szemébe nézve súgtam neki.
-Pont ezt csináltad álmomba-aztán újra lecsaptam ajkaira és így haladtam lefele a nyakára.Heves levegővételekkel díjazta a csókokat és a véraláfutásos foltokat amiket a nyaka mindkét oldalán hagytam.Csak emléknek na,egyszer van első alkalom.Jó lehet az is közrejátszott hogy megjelöljem de mindenki csinál ilyet nem?Na mindegy vissza a történethez.Egyre több folt volt már a nyakán,amikor lejjebb húztam pólója nyakát és haladtam a kulcscsontja felé.Haraptam,csókoltam,nyaltam,és persze ott is hagytam némi szuvenírt.Tőlem neki.Ekkor Álmos megfogta arcom két oldalát,visszahúzott magához és elkezdett csókolni.Fordított a pozíción,és most ő volt felettem.Ő is elkezdte szívni a nyakam,és néha még bele is harapott amit elfojtott nyögésekkel díjaztam.Levettem a pólóját,ő is az enyémet,és ezúttal ő nem a kulcscsontomra tért ki,hanem a melleimre.Azokat is elkezdte szívni,én pedig nem bírtam magammal,karmolni kezdtem a hátát,majd egy váratlan percben én fordítottam a pózon.Elkezdtem csókolgatni a mellkasát,majd haladtam a hasa felé.Olyan szenvedélyesen haraptam és szívtam a hasát mintha az életem múlna rajta.De ki tud ellenállni ennyi kockának?Haladtam egyre lentebb,de néha visszatértem a mellkasára,közben a kezem már a nadrágjában járt.Egyre hevesebben vette a levegőt,néha még nyögdécselt is,nekem pedig elég volt ennyi,levettem a gatyáját,és hát...(kisebbek most nézzenek el)hát leszoptam.Na de ez még nem a csattanó,megfordított minket,levette a nadrágom és ő kezdett el szájával kényeztetni.Egyre hangosabb voltam,amikor felemelte a fejét,letörölte a száját,és megcsókolt.
-Halkabban kislány,vannak szomszédok is ám-mondta és ujját a számhoz tapasztotta.Becsuktam a szemem és csak bólogattam.Elkezdte újra csókolni a nyakam,ezúttal viszont gyengédebben,és éreztem hogy valamit munkálkodik a kezeivel odalent,de tudtam hogy saját magának csinálja
-Biztosan akarod hercegnő?-súgta a fülembe
-mindennél jobban,mellesleg gyógyszert szedek-mondtam vágyakkal teli hanggal.És megtörtént.Tökéletes volt minden perce,az pedig már csak ráadás volt hogy percre pontosan egyszerre mentünk el.Álmos lefeküdt mellém,magához ölelt és csak ennyit mondott:
-sajnálom a barátnődet,ja meg az újdonsült barátját-nevetett
-szegényke most visszafejlődött-nevettem énis,aztán meghallottuk hogy Kara torkaszakadtából nyög visítva.Egymásra néztünk és csak nevettünk.
-te is ilyen voltál szivem-mondta és megpuszilta a fejem,én pedig mégjobban hozzábújtam,és élveztem a pillanatot.Álmos elindította a Verdákat,hogy ne halljuk Karát,és így voltunk egészen amíg nem lett vége a mesének.
YOU ARE READING
Kisujj eskü
RomanceA 25 éves Amira rátalál egy híres trió akkoriban debütált zenéjére mit sem sejtve arról hogy egy kattintás az egész életét megváltoztatja Ps.:A történet kitaláció!!!