91keremasallah: GÜNAYDINNNN91keremasallah: Ay sen dün yazdın ya rüyamda seni gördüm ben biliyor musun çok iyiydi.
91keremasallah: Ay yoksa antrenmanda mısın ama sabah daha on iki ne antrenmanı bu saatte canım.
91keremasallah: Neyse neyse of rüyam var ya efsaneydi anlatamam sana.
Mustafa: Motorun soğusun be bir sus be.
Mustafa: Telefon bozulacak senin yüzünden.
Mustafa: Hayır o değil insanlar sen her yazdığında telefonun sesinden bana ayar oluyor.
91keremasallah: Bana sus diyene bak.
91keremasallah: Günaydın sabah sabah ne insanı bide kampta da değilsin bildiğim kadar.
Mustafa: Ne sabahı kızım saat on iki ayrıca antrenmandayım yani senin yüzünden atılmazsam .
91keremasallah: Ay sende yağmur yağsa benden bileceksin uf.
91keremasallah: Ben seni neyin yumuşatacağını biliyorum.
91keremasallah:
Mustafa: Ya kızım atma şöyle şeyler biri görse telefonu sapık sanacak amına koyayım.
91keremasallah: Koysana.
Mustafa: Seninle uğraşamicam artık engellicem .
91keremasallah: Ya şaka mısın uf öldün sanki renksiz hayatını renklendirdik saol demek yerine engellicem .
91keremasallah: Sanırsın saygı değer annene kötü kötü şeyler söyledim ne yaptım sana görsel şölen sunmak dışında..
Mustafa: Engellemezsem susucak mısın?
91keremasallah: Şimdilik sen git antrenmanına cıtımı çıkarmicam ama gel konuscam ama az konusucam hadi ayağına kuvvet hadi canım.
Mustafa: Sen cidden sıkıntılısın.
91keremasallah: Suscan hadi işine.
Mustafa: Hadi tamam sende sus.
91keremasallah: Hadi işine aslan parçası.
Mustafa: Aslan parçası olmadı ters bize.
91keremasallah: Tamamdır Karam.
Mustafa: Vay Karam ha bunu sevdim işte.
Mustafa: Hadi ben gittim.
🤍
Canlarımm bu bölümü nasıl buldunuz.
Daha yeni bilmiyorum ama sizce Mustafa nasıl bir karakter ?
Peki sizce anonim nasıl?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Genç Yetenek/Yarı Texting
RomanceMustafa:Kaç kız bana böyle fotoğraflar atıyor haberin var mı ? 91keremasalah:Benden sonra sıfır olacağını biliyorum o bana yeter.