Mustafa: Kimsin sen amına koyayım ya kafayı yedim seni bulucam diye.91keremasallah: Şuan çok erken biraz daha zaman ver.
Mustafa: Ne zamanı ben senin kim olduğunu bulmak için seninle yazışmaya devam mı edicem sanıyorsun?
Mustafa: Öyle düşünüyorsan fazla düşünme biraz daha böyle devam edersen engeli basıcam.
91keremasallah: Asıl sen bu kadar iddialı konuşma yeri geldiğinde sana yazayım diye yalvaracaksın.
91keremasallah: Ve başka şeyler içinde yalvaracaksın:)
Mustafa: Mesela ne için yalvarıcam?
91keremasallah:Hmm mesela ellerini vücudumda gezdimek en ücra köşelerime dokunmak, içimde olmak daha neler neler:)
Mustafa: Yalvaranın kim olduğunu ikimizde iyi biliyoruz bence
Mustafa: Hatırlatırım ki sana nude atıp azdırmaya çalışan da ben değilim
91keremasallah: Of ya keşke sen olsan
91keremasallah: Mesela o yapılı vücudunu o sırayla dizili kaslarını ve küçük Mustafa'yı
Mustafa: Küçük? Güldürme beni sensin küçük.
Mustafa: Ha bu arada on beş yaşında bir ergen olduğunu çok güzel belli ettin .91keremasallah: Ergen? Onbeş yaşında? Küçük?
91keremasallah: Bence beni o kadar hafife alma ve hayır onbeş yaşında değilim yirmi bir yaşındayım.
Mustafa:Hala benden küçüksün ben yirmi dört yaşındayım.
91keremasallah: Yaşlısın işte.Mustafa: Ben yaşlı değilim sen küçüksün
91keremasallah: Suscan.
91keremasallah:
91keremasallah: Al sana küçük.
Mustafa: Kızım atma şöyle şeyler dışardayım.
91keremasallah: Evin yok mu senin her dakika dışardasın hayırdır koçum sen.
Mustafa: Kızım ben senin gibi on ikiye kadar yatmıyorum antrenmanım var.
91keremasallah: Ay sende bir kere on ikide uyandık diye sende ya ben iş kadınıyım.
Mustafa: Ne işle meşgulsun iş kadını?
91keremasallah: Söylemicem.
91keremasallah: DUR AKLIMA BİR FİKİR GELDİ.
91keremasallah: Şimdi sen bana soru sorucaksın cevaplamazsam sana bir fotoğraf atıcam ben sana bir soru sorucam sen cevaplamazsan sen bir fotoğraf atacaksın.
Mustafa: Gerçekten bir ergen olduğundan şüpheleniyorum.
91keremasallah: Ya kes hadi oynayalimm.
Mustafa: Soruyorum adın ne?
91keremasallah: Fotoğraf almak için sordun galiba
91keremasallah:
Mustafa: Hasiktir.
Mustafa: Pekte küçük değilmişsin .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Genç Yetenek/Yarı Texting
RomanceMustafa:Kaç kız bana böyle fotoğraflar atıyor haberin var mı ? 91keremasalah:Benden sonra sıfır olacağını biliyorum o bana yeter.