4

187 13 17
                                    

Izukuvel a szobámban az ágyon ülve videójátékoztunk mikor lépteket hallottunk.

Én azzal a lendülettel Izuku ölébe ugrottam majd mint valami kis cuki pár játszottunk tovább.

- Hahó~ - kopogott majd nyitott be anyám.

- Mi újság? - kérdeztem.

- Nos... Öhm... - vörösödött el. - Nekem van néhány plusz... szóval... - tipegett oda az éjjeliszekrényemhez. - Ezeket itt hagyom. - hézett ránk majd kacsintott és kiment.

Értetlenül vezettem tekintetem az éjjeliszekrényre melyen egy doboz óvszer volt egy síkosító társaságában.

Én komolyan nem hiszem el anyámat...

- Anyukád tökre elfogadó. - szólalt meg Izuku.

- Ugye? Én is félek. - válaszoltam amit megkuncogott.

Végül Izuku is lezuhanyzott majd kimentünk a konyhába még meginni egy teát.

- Tessék. - tettem le elé a bögre forró italt egy szájra puszival kísérve.

- Köszi. - mondta mosolyogva.

Miután megittuk a teánkat elmostuk a bögréket és a csepegtetőre helyeztük őket.

- Jó éjszakát. - mondtuk egyszerre Izukuvel.

- Jóéjt. - mondta perverzen anyám egy kacsintással.

Miért mániája ez a folytonos kacsingatás? Kiráz tőle a hideg...

Bementünk a szobámba majd kulcsrazártam az ajtót.

- Na kezdjük. - fordultam Izuku fele egy perverz vigyorral.

- Nekem aztán jó hangos legyél. - vigyorodott el ő is hozzám hasonlóan.

Az egyetlen személy akit most sajnálok az Eijirou. Szegény. Majd hozzászokik.

- Oh ne aggódj olyan kéjesen fogok nyőgni ahogy még soha. - válaszoltam.

- Ajánlom is. - ragadta meg a derekam majd magához húzott.

Egy szenvedélyes csókot kezdtünk amit nemsokra rá már az ágyon folytattunk.

Izuku fölém magasodva hámozta le rólam a ruháim majd nem húzva az időt egyből igénybe vette az anyám által itt hagyott síkosítót.

A sikamlós gélt az ujjára nyomta majd egyből felvezette nekem mind a három ujját.

- Ahhh... - nyőgtem fel a hirtelen jött feszítő már-már fájdalmas érzésre.

- Mondanám, hogy halkabban de a mostani szituációban az a lényeg, hogy hangos legyél. - mondta.

- Ajánlom, hogy ne sajnálj. Éld ki magad. - vigyorodtam el majd felsőjénél megragadva hútam le magamhoz egy csókra.

Elkezdte mozgatni az ujjait kicsit sem lassú tempóban mely miatt nyöszörögve erősen alsó ajkába martam. Ez belőle egy erősebb morgást váltott ki mire én elválva tőle egy önelégült mosolyra húztam a szám.

- Ahogy elnézem te sem sajnálsz engem. - vigyorodott el majd lecsapott nyakamra.

Nyálas csókokkal kezdte el ellepni a nyakam majd szívni és harapni kezdte.

Természetesen ez tettét nem tudtam hang nélkül tűrni miközben három ujját irgatlan tempóban mozgatta ki és be bennem.

Mikor ő úgy gondolta készen vagyok, levette magáról is a ruháit majd használatba véve az óvszert, fel is húzott egyet magára. A síkosítót ismét igénybe vége kent magára belőle.

Daddy? (TodoBaku)Where stories live. Discover now