Keyifli okumalar 💜💗
İlk kez düz yazı yazıyorum hatam olursa affola
Olmayan Çavuşlara sahip çıkalım kalkmasın.
Yoongi yukarı yani Jimin yanına gitmek için evden çıkar . Jimin onun hemen üstünde oturduğu için ayakkabılktan sıradan bir terlik giyip yukarı çıkmaya başlar.
5 dakikanın sonunda Yoongi Jimin'in evinin önünde gelmiştir
Ve zile basar.
"Miniğim geldim"der ama Jimin cevap vermez.
Tekrar zile basar ama kapıyı açan kimse yok.
"Jimin açar mısın kapıyı"
"Bekle sevgilim geliyorum"
"Ağaç oldum biraz hızlı gel"
Jimin sonunda kapıyı açar "geldim işte "
"Ağaç oldum güzelim"
"Geldim ama"
"Tamam içeri almicak mısın beni?"
"İzin mi alıyorsun? Geç işte benim evim seninde evin sayılır "
"Evim sensin Jimin"
"İçeri gecsene "
Yoongi Jimin komutuyla içeri geçer.
Jimin tam kapıyı kapatacağı sırada Yoongi ve kapın arasında kalır." Yoongi ne yapıyorsun "diye sordu Jimin.
"Hiç sevgilim kapıyı kapatıyorum"
Yoongi Jimin'in yüzünü incelemeye başlar . En sonunda gözleri Jimin'in dudaklarına odaklanır ve beklenmedik bir anda Jimin'in dudaklarına yapışır.
Jimin ne oldu almadan öylece olduğu yerde durdu.
"Karşılık ver güzelim"
Jimin Yoongi'nin komutuyla karşılık vermeye çalışır. Yoonginin bir eli Jimin kalçasında diğer eli ise Jimin t-shirt'un altında Jimin'in belini okşuyordu
Bir süre öpüşüyorlardı.
Yoongi Jimin'i kucağına alıp yatak odasına götürdu. Yoongi Jimin'i yavaş bir şekilde yatağa sırt üstü bir şekilde yatırıp üstüne ağırlığı vermicek bir şekilde üstüne çıktı. Sonunda Yoongi miniği'nin dolgun dudaklarına yapıştı. Jimin zor olsada karşılık veriyordu .
Yoongi dudaklarını ıslak bir şekilde ayırıp hem kendini hem de Jimin kıyafetleri çıkarıp tekrar dudaklarına yapıştı.
Jimin'in alt dudağını emip içine çekiyordu. Bir süre sonra Yoongi dudaklarını ayırıp Jimin'in boynuna gömüldü.
Boyunu ısırıp kendisine ait izler bırakıyordu.
Jimin'se inlememek için kendini zor tutuyordu.
Yoongi Jimin'in kaslarına doğru inip göğüs uçlarını emmeye başladı.Yoongi daha fazla beklemek istemediğinden dolayı Jimin deliğini genişletmeden penisini deliğine sokmuştu. Jimin deliğinde hissetdiği doluluk ve acı ile inlemişti.
Jimin şuan sadece acı çekiyor ama birazdan alacağı zevk için mutluydu . Bi süre acı çektikten sonra Yoongi zevk noktasını bulduğu için mutluydu."ahh evet orası hızlan ıhmm."
Yoongi daha hızlı gel gitlere devam eti " ahmm siktir çok darsın minigim, deliğin beni çıldırtıyor." Nefes nefese dahada hızlandığın da Jimin boşalacağını anlamıştıkı konuştu " Hızlan boşalacam ahh"
"Bekle biraz miniğim birlikte boşalalım"dedi.
Yoongi son defa kendini Jimin'e itirdiğinde ikisi aynı anda boşaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
| Alt komşum | Yoonmin |
FanficÜniversite için Daegu'ya giden Jimin ,yeni bir eve taşınır ve alt komşusuna aşık olur Yoongiyi kendine aşık ettirmek için her yolu dener yan ship Taekook Namjin