2

11 1 3
                                    

Pov: matthy
Het is een rustige warme zondag morgen, matthy word wakker. Hij gaat rechtop zitten en pakt zijn telefoon, aleen een paar meldingen van de bankzitters groepsapp.
_________________________________
-Da boyzz
-robbie: morgen hebben we opnames toch? -00:49

-milo: ja, hoelaat moeten we in het pretpark zijn dan? -00:51

-koen: 10 uur toch? -00:55

-raoul: ja 10 uur, zorg ervoor dat je genoeg water en drinken meenemt, ik ga niet voor jullie alles inpakken. Alweer. En matthy, zorg je ervoor dat je een t-shirt aandoet? Het wordt 39 graden. Weltrusten allemaal.
-00:59
_________________________________

Ja dag, ik ga echt geen shirt aandoen. Dan gaan ze allemaal vragen stellen, het was ook niet slim van me om het een dag voor de opnames opnieuw te doen. Ik was een maand clean, 30 fucking dagen. Nu moet ik weer opnieuw proberen, ach fuck it wat is het verschil tussen 7 uur en 1 seconde, praktich niks. Ik begin me met omkleden en doe een oud bankzitters trainingspak aan.
Ik loop naar de woonkamer en zie nog niemand, ik kijk op mijn horloge, het is 7:00 ik moest om 8:30 weg met robbie, geen idee waarom want dan staan we een half uur eerder bij het pretpark dan de rest. Achja ik zie wel, ik loop naar de koelkast en kijk wat er in zit. Ik zie een bakje yogurt staan, kan er mee door. Ik pak het en pak een lepel in. Ik pak een oude rugtas en doe de beker yoghurt erin met de lepel. Ik doe ook nog wat flesjes water erbij in. Alles ingepakt ga ik naar de badkamer. Ik kijk in de spiegel.
ik zie een jongen staan die vermoeid is,
een jongen die liever niet uit bed komt,
een jongen die gewoon niks meer wilt.
Een man die zich niet wil laten kennen,
Een man die hulp nodig heeft,
Een man die diep van binnen weet dat hij nogsteeds een jonge jongen is.
Een man die zich comfortabel voelt bij de gedachtes dat hij ieder moment dood kan gaan.

Ik kijk mezelf aan in de spiegel en begin een beetje mijn haar te doen, zodat het goed zit. Ik poets mijn tanden en doe deo op, ik zucht lichtjes. Ik hoor geluiden komen uit de kamer naast mij. De kamer van raoul, ik kijk op mijn horloge, het is 7:30. Ik ga op bed zitten en denk na over alles.
Het is 8:20 als ik geklop op mijn deur hoor, "binnen?" Andwoord ik.
Robbie doet de deur open "oh je bent wakker beter, ik ga kom je mee?"
"Uh ja ik kom nu" andwoord ik, ik pak snel  de tas die ik had ingepakt en loop naar buiten naar robbies auto. Hij zit er al in, ik doe de autodeur open en ga snel zitten. "Heee maatje, klaar voor?" Vraagt robbie,
Ik knik als ik mijn telefoon pak en connect met de auto, robbie begint te rijden terwijl ik muziek opzet. Een half uurtje later stopt hij met rijden, ik kijk om me heen en ik zie dat we bij milo zijn. Daarom moesten we dus eerder weg. Milo komt eraan lopen, hij is net wakker zie ik aan hem. Hij stapt de auto in en begroet mij en robbie. Robbie en hij blijven praten terwijl ik naar buiten kijk, ik zie de omgeving van het pretpark al. En doe de muziek alvast uit. We parkeren en wachten tot roel en koen er zijn, we zien ze na 5 minuten parkeren bij ons en we stappen uit. Ik neem mijn tas met spullen mee. "Hee roel en koen," zeg ik als hun de auto uitstappen.
——tijdskip tot na het opnemen als ze weer thuis zijn——
Pov: matthy
Ik kreeg wel wat rare blikken vanwege mijn trui en roel leek bezorgd te zijn, ik hoop dat hun niks doorhebben. Ik liep wel meteen naar mn kamer, en momenteel lig ik op bed na te denken of ik het wel moet doen, of niet. Ik doe het wel en ik heb schuldgevoel dat ik het gedaan heb, of ik doe het niet en ik heb het gevoel alsof ik het moet doen.
Fuck it ik doe het gewoon.
Ik loop naar de badkamer die aan mijn kamer vastzit, en doe de deur op slot. Ik zet de douche aan en kleed me uit, ik zie mijn scheermesje al liggen. Ik stap onder de douche, en ik pak het scheermesje. Ik leg het rustig op mijn arm en duw zachtjes naar beneden terwijl ik langzaam heen en weer ga, ik maak veel wonden. Maar het maakt me niet uit, het helpt me. Gewoon even de pijn en ik...
—————————————————
784 woorden
Duurde even maar ik heb het 2e deel af:)
Zorg goed voor jezelf xx
-R

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Aug 26 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

Stay with me... //bankzitters//Où les histoires vivent. Découvrez maintenant