HEDEONXIFSHA

187 14 1
                                    


"I'll kill anybody that lays their hands on what's mine. Especially you, Ifsha Maira. я обещаю."

- Hedeon Markov Fadeauska

Ifsha Maira ialah salah satu anak perempuan, anak bungsu dari Encik Frendy dan Puan Inaya. Apabila sudah 19 tahun, dia ingin sambung belajar di Russia kerana dia sangat tertarik dengan bahasa Russia, budaya dan orang-orang di sana. Terumanya lelaki Russia. Eh gatal!

"Okey.. mari kita mulakan hidup sendiri! hehe!"

- Ifsha Maira

4 tahun sudah berlalu, dia masih tinggal di Russia tetapi lama-kelamaan, hidup dia tidak tenang. bahaya. Telefon bimbit, passport, kad ic, duit semuanya hilang kerana dirompak menyebabkan dia tidak dapat menghubungi rakan dan keluarganya. Ia berlaku selepas berpindah kota ke kota lain di Russia.

Di suatu hari saat Ifsha diculik, secara tiba-tiba lelaki yang tidak dikenali teranjang pintu dengan mudah walaupun itu pintu besi. Lelaki misterius itu memakai suit, berambut hitam, sepasang mata berwarna ais-biru.

"Я сейчас твоя сияющая броня, маленький кролик"

- Hedeon Markov Fadeauska

Di suatu hari, Ifsha dapat mengetahui seorang jejaka kacak itu, Hedeon Markov Fadeuska, ialah seorang CEO yang berjaya di Russia. Bukan itu sahaja, terdapat aura yang sangat berbahaya, misteri, mengerikan yang disebalik Hedeon. Siapakah lelaki tersebut sebenarnya?

"Hantu galah Russia ke ni?"

- Ifsha Maira

"Penguin mana sesat ni?"

- Hedeon Markov Fadeuska

Selama Ifsha hidup dengan si jejaka itu, macam-macam yang berlaku seperti hal yang tidak diingini. Dia kerap dipantau oleh orang tidak dikenali dan hampir diculik. Hedeon yang tidak tahan dengan perkara itu membuat keputusan untuk berkahwin dengan Ifsha dengan alasan yang tidak boleh diungkap. Hedeon sanggup masuk islam demi Ifsha. Untuk menjaga Ifsha hingga akhir hayatnya. Tetapi kenapa?

"Tapi awak tak ada perasaan kat saya, i don't want to get married with someone who doesn't have feelings for me! you don't even tell me the reason too!"

- Ifsha Maira

"You'll know the truth. Soon."

-Hedeon Markov Fadeauska

Adakah Hedeon memiliki perasaan atau rasa cinta terhadap Ifsha? belum pasti. Mampukah Ifsha bertahan dengannya walaupun dia tidak tahu alasan-alasan disebalik perkahwinan itu?

"He always acts mischievous, yes. But humans can have many sides too."

- Ivan Levushka Sergei

hii, im a new writer, a beginner! if you like the story, pls vote and comment! also if theres a word mistake, pls tell me! have a good day~

BRATVA'SWhere stories live. Discover now