18

149 15 2
                                    

"minho sana bir şey sorabilir miyim?" dedi jisung yanında yattığı minho'ya dönerek. ikili minho jisung'un evine geldikten sonra dışarı çıkıp biraz dolaşmış ve geri dönmüşlerdi. şimdi ise beraber jisung'un yatağında uzanıyorlardı.

"tabi ki sorabilirsin sevgilim." minho jisung'a biraz daha yaklaşmış ve kolunu onun beline atmıştı. "artık seungmin'e karşı hiçbir şey hissetmiyorsun değil mi?" biraz çekinerek sordu jisung. sorunun cevabının hayır olduğunu biliyordu, minho'ya da fazlasıyla güveniyordu fakat yine de ondan duymak istiyordu.

"hissetmiyorum, tek bir şey bile yok. başlarda da hissetmiyordum zaten, sadece çocuk gibi intikam almaya çalıştım. bunun için her gün pişmanlık duyuyorum hâlâ. ne kadar özür dilersem dileyeyim aklımdan seni çok üzdüğüm çıkmıyor ve bu benim de çok canımı acıtıyor. ben seni seviyorum jisung, hem de çok seviyorum. zaman zaman bunu hissettirmiyor olabilirim ama bana inan lütfen."

jisung minho'nun cevabıyla birlikte gülümsemişti. ne zaman minho ona onu sevdiğini söylese kalbi hızlanıyordu. fazlasıyla.

"sana inanıyorum ben zaten, sadece senden duymak istedim. ve artık üzülme bunun için, çünkü beni mutlu edişin üzdüğünden daha fazla. ben de seni seviyorum."

jisung minho'ya yaklaşmış ve başını onun göğsüne yaslamıştı. minho ise gözündeki yaşları geri göndermeye çalışıyordu. "teşekkür ederim jisung, hayatıma girdiğin için. ben asıl sevgiyi ve sevilmeyi seninle öğrendim. bana bu hisleri hissettirdiğin için çok minnettarım."

"ben de açıkçası ilk defa böyle şeyler yaşadım min, belki birbirimizi bu noktaya gelene kadar çok kırdık ama bunun bizi güçlendirdiğini düşünüyorum." minho sıkıca kollarının arasına aldı jisung'u. jisung ise minho'nun boynuna kafasını gömmüştü.

"minho nefes alamıyorum." jisung bir şeyler dese de minho'nun onu anlamadığına çok emindi. o yüzden kendini biraz geri çekti ve minho'nun yüzüne bakmaya başladı."jisung öpeyim mi seni?"

minho jisung'un şaşkın bakan suratına gülmeden edememişti, sadece cevap vermesini bekliyordu. jisung ses çıkartmayıp kafasını salladı. minho onayı aldığında ise yavaşca jisung'a yaklaşmış ve dudaklarını onunkilere bastırmıştı. bir süre öyle kaldılar sonrasında ise ilk hareket eden jisung olmuştu. yavaşça minho'nun üst dudağını kendi dudakları arasına aldı.

minho da jisung'a karşılık veridiğinde, jisung minho'nun belindeki elini onun boynuna dolamıştı.

"oğluşum ben geldim." kapını açılmasıyla beraber jisung minho'yu itmişti hızlıca, minho ise ne olduğunu şaşırmış ve kendisini yataktan atmıştı.

"anne, kapı!" jisung bağırdığında annesi şoka girmiş bir şekilde kapının koluna tutunuyordu. daha sonra ise hiçbir şey demeden gülümseyip kapıyı kapattı.







































[pop pop pop uh uh]

arkadaslar dun bir sey yasandi

seungmin
bu cocuk dun yasanan seyi neden
bugun bir de ustune derste
gruba yaziyo amk

changbin
sus seungmo zaten geberdik
bes saat ust uste ingilizce mi olur amk ya

basim agriyo artik bi sure ingilizce
gormek duymak hicbi sey yapmak
istemiyorum

felix
ne yasandi ji

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

505 • skzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin