ئێستا کات ئێوارەیە نت خەریکی دروستکردنی خواردنی ئێوارە بوو پاش تەواو بوونی لە دروستکردنی خواردنی ئێوارە خەریکی ئامادەکردنی سفرەکە بوو پاش تەواو بوونی چوو تا بانگی خ.پارک و ب.پارک بکات
نت / خواردنی ئێوارە ئامادەیە وەرنە سەر سفرەکە
ئەوانیش بێ هیچ وەڵامێک چوون بۆ سەر مێزەکەو دەستیان کرد بە خواردن پاشان نت ویستی دانیشت و دەست بکات بە خواردن زەنگی دەرگا بوو هەڵسا بۆ ئەوەی بیکاتەوەنت / بەخێربێیتەوە ( نت بەخێرهاتی جیمینی کرد)
جیمین/ سوپاس ئەی داکم وان چیدەکەن ؟
نت / لە سەر سفرەکەن خەریک بوون دەست بکەن بە خوانی ئێوارە تۆ هاتیتەوە ( نت بۆی ڕوون کردەوە)
جیمین/ باشە منیش ئەچم دەستم ئەشۆم و دێم
نت / باشە
پاش نانی ئێوارە هەمووان لە هۆلەکە دانیشت بوون نت تێبینی ئەوەی کرد کە جیمین تێلێکی بۆ هات شڵەژوا و هەڵسا و ڕۆشت نتیش ئەمەی بە هەل زانی چوو بە دوایدا...نت خەریکی گوێ گرتن بوو لەی//
جیمین/ ئی شیرینەکەم خەریکی چیت ؟
سوجین/ هیچ بێزار بوم بێ تۆ بۆ ئەم شەو نایەیتە لام هم هەم کاتێکی خۆشیش بەسەر دەبەین ؟ ( سوجین ئەمەی بە مەکرەوە ووت ئەی زانی کە جیمین رازی ئەبێت بۆیە)
جیمین/ باشە بەس تۆ برۆ بۆ ئەو خانووەی نزیک ماڵەوەمان بۆ ئەوەی بتوانم زووتر بێم بۆو ( بەڵێ جیمین ئەم خانووەی بۆ ئەوە کڕیوو تا کارەکانی ئۆفیس لەوێ ئەنجام بات وە هەم لە ماڵەوەیان نزیکە)
سوجین/ باشە من کە گەشتم تێلت بۆ ئەکەمەوە دەی بای گیانەکەم مواححتێلەکەیان داخست بەس بێ ئاگان لەوەی کە کەسێک ڕووخا بەوەی کە زانی هاوسەرەکەی خیانەتی لێ ئەکات ئایە چ ئافرەتێک ئەوە قبووڵ دەکات بێگومان هیچ کەسێک...
نت پاش گوێ گرتن لە تێلەکە رووخا بەوەی کە هاوسەرەکەی ئەو کارەی کردووە وە شۆک بوو بەوە چۆن توانی ئاوا بکات ئایە من هیچ نەبووم بۆ ئەو بێگومان نت گەمژە کێ تۆی ئەوێ کە گرینگی بە خۆت نادەی تەنیا گرینگی بە دەورووبەر دەدەیت هاا
نت کە بینی جیمین تێلەکەی داخست چوو بۆلای وە پرسی..نت / ئەوە کێ بوو ئازیزم ( نت پرسی کاتی خۆی رێک کردەوە نایەوێت بزانی کە ئەو گوێ لە تێلەکە بووە)
جیمین/ ئێێێ هیچ هاورێیەکم بوو ئەی تۆ لەکەیەوە لێرەیت؟ ( پرسی کاتی گومانی بۆ دروست بوو ئایە ئەو گوێ لەوان بووە کە قسەیان کردووە)
نت / ئەها ئێ باشە من تازە هاتم وتم بزانم چی بەسەرهات تووە
جیمین/ باشە وەرە بڕۆینەوە خوارەوەنت و جیمین رۆشتن بۆ هۆلەکە و دانیشتن نت ئینج بە ئینج سەیری جیمین ئەکرد وە هەر جووڵەیەکی ئەوی لە دەست نەدەدا وە پاش نیو کاژمێر خ.پارک هەڵسا و وتی..
خ.پارک/ من ماندووم ئەرۆم ئەخەوم دەی شەوتان شاد (ئەمەی وت و ڕۆشت بۆ ژوورەکەی)
وە دوایی 5 خوولەک ب.پارکیش هەڵسا و ڕۆشت بۆ ژوورەکەی وە تەنیا نت و جیمین مانەوە
جیمین/ نت ئەڵەی بەتەما نیت بخەویت ؟
نت / بۆ ئازیزم کارێکت پێم بوو؟
جیمین/ نەخێر تەنیا ویستم بزانم
نت / کەمێتر ئەرۆم ئەخەوم باشەجیمین تەنیا سەری لە قاند پاش 2 چرکە تێلێکی بۆ جیمین هات نت زانی بەس ئەو خۆی تێک نەدا ئەی زانی جیمین چاوی لەسەریەتی بۆیە تەنیا بە ئاسای سەیری تەلەڤزیۆنەکەی ئەکرد تا جیمین هەست نەکات کە ئەو ئەزانێت وە جیمین هەڵسا و تێڵەکەی هەڵگرت وە تەنیا وەڵامی دایەوە بەوەی کە دێت بۆ ئەوێ پاشان تێلەکەی داخست سەیری نت کرد و پەی وت...
جیمین/ نت من ئەڕۆم کارێکی بە پەلەم کەوتۆتە پێش تۆش برۆ بخەوە
نت / باشە خوات لەگەڵجیمین ڕۆشت وە نت بێ کات بە فیڕۆدان هەڵسا و دوایی کەوت لەوانەیە بڵێن ( نت چۆن دەروات خۆ ئەو ناتوانێت ئۆتۆمۆبیل لێخوڕێت بەڵێ ئەو دەتوانێت بەڵام ئەو لە مانگی 8 دووگیانی دایە بۆیە) لەگەڵ شوفێرەکەی بەرێکەوت پاشان ئەو لەدوای ئۆتۆمۆبیلەکەی جیمین بوو ئەویا شوێنێکی نزیک بوو بۆیە ئەوان زوو گەشتن وە نت وتییە شوفێرەکەی کە برواتەوە ئەویش رۆشت پاشان نت نزیک بوویەوە لە خانووکە بەڵام ئەو ئەو دیمەنەی بینی بێ ئاگاداری ئەو فرمێسک لە چاوەکانیدا وەک ڕووبار وا بوون نەدەوەستان بینی هاوسەرەکەی باوش لە ئافرەتێکی تر دەدات وە ماچی دەکات و لە باوەشی کردوو بەرێکەوتن بۆ ژوورەوە وە نت چیتر بەرگەی ئەو دیمەنەی نەگرت و کەوتە سەر ئەرزەکە و ئەگریا پر بە دڵ ئەیەوێت کات بوەستێت نایەوێت ئەو دیمەنە ببینێت ئاخۆ کێ قبووڵ دەکات هاوسەرەکەی لەگەڵ ئافرەتێکی تر ببینێت.
نت هەڵسا و ئەویای بە جێ هێشت وەک شێتێک بەسەر شۆستەکان دەرۆشت وە نت تەنیا ئەرۆشت نەی ئەزانی بۆ بێچارەی خۆی چی بکات پەنا بۆ کوێ ببات تەنیا ئەگریا و قسەی ئەکرد لە بەردەم خۆی.
بەڵام نت بێ ئاگا بوو لەوەی کە بار هەڵگرێک بەروو ڕووی ئەو دێت....
هاورێیان وەک هاوکایەک چەند هارێکتان تاگ کەن لە کۆمێنت وەک ڕێزێک شیرینەکانم 🎀✨.
Vote=pleaseWords=712