7

16 1 0
                                    

gotten yedirenler (tayfun hariç)

ryujin:
gotu iyi kurtardı

giselle:
yeonjun olmasa yicekti dayak

Jay:
yeonjunda soobin için zaten

soobin:
sus ya

Karina:
patliyorum gerçek

taehyun
aw ben ne bilim
çocuğun ağır gsli olduğunu

Karina:
rezil

Kai:
😍

vapurdan ineyim dolmuşa bineyim

j

ungwon:
AQ ROBLOX ERİSİM ENGELİ YEMİS

winter:
İNSTA AW

ningning:
Aw mal misiniz wpde engelli biz
ilagel insanlarız şuan
gsli beommu olur AMK

yeji:
ningning 4. duvarı kırarken

winter:
mereb okuyucular

yeonjun:
malsinuz
Roblox oynayamuyorum

winter:
VPN yükle

beomgyu
robloxun da
sizinde
amına
koyayım

winter:
kulaklık

*görüldü*



taehyun - beomgyu

kulaklığımı vercen mi

hayır

neden AMK

benim oldu artık.

çocuk bak zaten bugün yeonjunun hatrina dovmedim seni
beni sinirlendirme

yok

ne yok amk
ver şu kulaklığı

veremem

niye

benim

değil

artık benim
unutmasaymissin

anneni sikerkende unutmasaymissin dicem
ver şunu

niye annem
vermicem

verceksin

vermicem

ver

yok

Sorun değil! İşte Mercedes CLR GTR ile ilgili bilgiler: Mercedes CLR GTR, olağanüstü performansı ve şık tasarımıyla takdir edilen olağanüstü bir yarış otomobilidir. Güçlü bir 6,0 litrelik V12 motorla güçlendirilmiş olup 600 beygirden fazla güç sağlar. 0'dan 100 km/sa hıza hızlanma yaklaşık 3,7 saniye sürer ve 320 km/sa'yi aşan olağanüstü azami hıza sahiptir. Gelişmiş aerodinamik özellikleri ve son teknoloji stabilite teknolojilerini bir araya getiren CLR GTR, özellikle yüksek hızlı manevralar sırasında olağanüstü stabilite ve kontrol sağlar. Orijinal fiyatı 1,5 milyon dolar civarında olan Mercedes CLR GTR, şimdiye kadar üretilmiş en seçkin ve prestijli yarış arabalarından biri olarak kabul ediliyor.  Sadece beş adetlik sınırlı üretim serisi, nadirliğini artırıyor ve bu da onu dünya çapındaki yarış meraklıları ve koleksiyoncular tarafından oldukça aranan bir hale getiriyor. Instagram hesabıma katılın, arabalar ve otomotiv haberleri hakkında düzenli olarak testler yapılıyor.

ne
*Dilimle bileğimi hafifçe ıslattım ve sol elimi sağ elimin üzerine getirip kavradım baş parmağıma orta ve işaret parmağımın arasına yerleştirip hızlıca sağ elimi aşağı doğru itip ıslak yerime getirdim ve "nah* çektim*

ne
İyi bir arkadaş olmak, hayatımızda önemli bir yer tutar. Bir arkadaş, her zaman yanınızda olan, destekleyen, anlayan ve paylaşan bir kişidir. İyi bir arkadaş olmanın temel ilkeleri arasında dürüstlük, güvenilirlik, saygı ve anlayış bulunmaktadır.

Dürüstlük, iyi bir arkadaşın en önemli özelliklerinden biridir. Birbirimize karşı dürüst olmak, her zaman doğruyu söylemek ve herhangi bir konuda çekinmeden hislerimizi paylaşmak önemlidir. Güvenilir olmak da iyi bir arkadaşlık ilişkisinin temel unsurlarından biridir. Birbirimize karşı verdiğimiz sözleri tutmak, karşılıklı güven duygusunu pekiştirmek ve ilişkinin sağlam temeller üzerine oturtulmasını sağlar.

Saygı, iyi bir arkadaşlık ilişkisinin vazgeçilmez bir unsuru olarak karşımıza çıkar. Birbirimize saygı göstermek, karşılıklı anlayışla davranmak ve farklılıklara saygı duymak, sağlıklı bir arkadaşlık ilişkisinin olmazsa olmazlarındandır. Anlayışlı olmak da iyi bir arkadaş olmanın önemli yönlerindendir. Karşılıklı anlayışla davranmak, birbirimizin duygularını önemsemek ve empati kurmak, sağlıklı bir iletişim ve paylaşım ortamı yaratır.

Sonuç olarak, iyi bir arkadaş olmak, karşılıklı güven, saygı, anlayış ve dürüstlük üzerine kurulu bir ilişki gerektirir. Bu değerleri önemseyen ve bu ilkeleri uygulayan kişiler, sağlam ve uzun ömürlü bir arkadaşlık ilişkisi kurabilirler. İyi bir arkadaş olmanın zorlayıcı olabileceği zamanlar olsa da, karşılıklı çaba ve anlayışla bu ilişkiyi geliştirmek mümkündür.

ne
muvaffakiyetsizleştiricileştiriveremeyebileceklerimizdenmişsinizcesine

ne mal adamsın
umarım yarın kulaklığımı verirsin.

yarrami vericem
helelelle

ne

nenemin burnunu ye☝🏻

🖐🏻💥

oc

tm

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 08 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

kulaklığımı vercen mi/taegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin