Prenses vaenera aşağıya yemek için inerken karşısına prenses rhaenyra çıkmıştı vaenera prensese selam varip yürümeye devam etti o sırada prenses,vaenera'ya hayatı hakkında sormaya başladı,çünkü amcasının kızını tanımak istiyordu ayrıca amcası şuan burda yoktu ve birinin onunla ilgilenmesi gerekecekti.
-"Merhaba prenses,sizi görmek güzel, nasılsınız."
-"Merhaba prenses,sizi de görmek güzel,iyiyim,siz nasılsınız."
-"Bende iyiyim prenses,kaleye ilk defa geliyorsunuz dimi?"
-"Evet ilk defa geliyorum,pek kalmayada niyetim yok şahsen."
-"Niye prenses,ben kızıl kaleyi sevdiğinizi düşünmüştüm."
-"Sevdim,ama burası benim evim değil,doğdumdan beri runestone'dayım ve orda yaşamıp orda ölücem,prenses."
-"Anladım,oysa'ki ben sevdiğinizi düşünmüştüm."
-"Benden böyle bir şey beklemeniz çok acayip olur."
-"Bu arada prenses bi ihtiyacınız olursa bana gelin lütfen."
-"Teşekkürler prenses,ama bi ihtiyacım olduğunda size geleceğimi pek sanmıyorum."
Dedikten sonra yolculukları bitmiş ve yerlerine geçmek için ayrılmışlardı ve bu konuşmadan sonra prenses vaenera tarafını bilmeden de olsa seçmiş bulunmaktaydı.Prenses vaenera masaya oturduktan bi süre sonra kral ve kraliçe gelmişti herkes ayağa kalkıp selam vermiş ve kralında yerine geçip oturmalarını istedikten sonra herkes oturmuş ve hizmetliler yemekleri dağıtmaya başlamıştı,hizmetlilerin yemekleri dağıtması ve dua ettikten sonra yemek başlamış ve herkes bir biri ile ilgilenmeye başlamıştım ama işin tuhaf yanı prens aegon kardeşleri ilgilenmek yada başka biri ile ilgilenmek yerine prenses vaenera ile ilgileniyordu ve bakışlarını kral dışında herkes yakalamıştı kraliçe oğluna uyarı bakışları atmasına rağmen halâ bakıyordu bu sırada kral eli olan sör otto,sör lyonel strong'un ölümünden sonra yeniden görevine dönüp eski yerini almıştı ve şuan kafasında yeni planlar kuruyordu bu planlarda prenses vaenera ve prens aegon hakkındaydı tabi bazı planlarını krala açabilirdi,ve açacaktı'da.(bu planlar çok kötü şeyler değil merak etmeyin😁)Aradan geçen uzun bi sürenin ardından yemek bitmiş ve herkes dağılmak için kralın kalkmasını bekliyordu iznini alıp odalarına çıkıcak ve yatacaklardı çünkü yarın prenses vaenera'nın doğum günüydü ve yarın yedi krallık bölgelerinden gelen lordlar olacaktı hepsi yorgun olacaklardı özelliklede starklar onlar şahsen bir aydır yoldaydılar belkide daha kısa bi süredir yoldaydılar ve yarın prensesin doğum günü vardı diğer konuklar doğum günü bittikten hemen sonra gidecekleri,starklarsa onlar gittikten bir veya iki gün sonra gidecekleri.Kral yemeğini bitirdikten sonra herkes izin almış ve odalarına gitmişlerdi sonlara doğru prenses vaenera izin isteyip gidecekken,kral ona seslenmişti.
-"Vaenera benimle gel."
Demiş ve vaenera ile odasına gitmişti odasında vaenera'ya vermek istediği bir şey vardı çünkü;eski karısı Kraliçe aemmanın yüzüğü üstünde targaryen hanesi'nin işaret olan bi yüzüktü.(normalde yüzük arryn hanesini temsil ediyordu ama ben evlilik yoluyla targaryen olduğu için öyle yaptım)Odaya gittikten sonra kralla sohbet etmişlerdi ve amcası ona yüzüğü vermek istediğini söylemişti,vaenera ilk kabul etmek istemesede amcası bunun bi emir olduğunu söylemiş ve almasını söylemişti,vaenera ise amcasının dediğini yapmış ve yüzüğü almıştı biraz daha sohbet ettikten sonra prenses vaenera odadan çıkmış ve kendi odasına doğru adımlamaya başlamıştı o sırada karşısına prens aegon çıkmıştı.
-"Merhaba kuzen,nasılsın?"
-"Merhaba prens aegon,iyiyim,siz nasılsınız?"
-"Bende iyiyim kuzen,babam sana ne verdi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DRAGONHOUSE
Short StoryVaenera Targaryen adının ilki değildi ama Kraliçe olarak adının ilki olacaktı ya Ama şuan'lık prenses çok yakın zamanda Kraliçe Vaenera Targaryen olarak anılacak ya Aegon ii Targaryen × Vaenera Targaryen (House of the dragon)fic