(4)-Dragon

44 7 0
                                    

Prenses vaenera'nın doğum gününün üstünden üç gün geçmesine rağmen halâ yola çıkamamıştı Royce hanesi evlerine geri dönememişlerdi ve bu durum onlar için çok zor oluyordu çünkü hepsi bilmedikleri bir yerde bilmedikleri insanların içinde yaşıyorlardı ve bu duruma daha fazla dayanamayan vaenera amcasının yanına gitmiş niye gidemediklerini sormuş ama bi cevap alamamıştı ve bu durum onu çok sinirlendirmesine rağmen sesini çıkartmamış sakince dışarıya çıkıp tanrı ormanına gitmişti ormana girmiş gezmiş,dolaşmış ve hatta yüzmüş,kızıl kaleye döneceği sıra etrafında bi çatırtı gürültü olmuş ilk başlarda bunu önemsemeyin vaenera yoluna devam etmek için adım attığı sıra karşısında kocaman burun delikleri görmüş ve kafasını kaldırmıştı ama kaldırmamayı dilerdi çünkü karşısında şuan kocaman bi ejderha vardı ama öyle normal bi büyüklük değil baya dağ gibi bi ejderha vardı ama bu ejderhanın tuhaf yanı balerion'dan daha büyük ama vhagar'dan 10-20 yaş daha küçüktü ve bu kadar büyük olmasının nedeni şuana kadar hiç binilmemiş ve ejderha çukurunda hiç kalmamış bi ejderhaydı Aegon'un fethi sıralarında doğmuş ve bi süre ejderha taşında kalmış Aegon kızıl kaleye taşındığı sıralarda 30-35 yaşlarında falandı ve o zamanlar bile maraxes ile aynı boydaydı aradan geçen uzun yıllar boyunca çoğu kişi tarafından binilmeye çalışılan ejderha kimseyi kabul etmemiş ve artık çoğu kişi onun yanlız ölüceğinden bahseder olmuştu ve bu olay yüzünden adı catastrophe olarak anılmaya başlamıştı kendisi kan kırmızı gözlere siyah ve kırmızı desenli deriye özellikle kanatlarında çok var her yeri siyah olan bi ejderha kendisi.

Prenses vaenera'nın doğum gününün üstünden üç gün geçmesine rağmen halâ yola çıkamamıştı Royce hanesi evlerine geri dönememişlerdi ve bu durum onlar için çok zor oluyordu çünkü hepsi bilmedikleri bir yerde bilmedikleri insanların içinde yaşıyorlar...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Catastrophe kan kırmızısı gözlerini vaenera'ya dikmiş bakarken vaenera ise korkmuş,endişeli ve bir o kadar hayran bi şekilde karşısındaki sip siyah ejderhaya bakıyordu ona bakmaya devam ederken içindeki hırs ona onu kendisinin yapmasını yani onun binicisi olmasını yoksa başka birilerine kaptırıp ejderhası olmayan bi targaryen olacağını söylerken bi anda ejderhaya elini uzatmış ve ona yüksek valeria'ca olan kelimeler söylemeye başladı kendisi bu dili ana dili gibi biliyordu çünkü büyük babası onun iyi bi eğitim alması için westeros'taki tüm iyi üstatları toplamıştı.

-"Dohaeras,Catastrophe(İtaat et)!Lykiri!(Sakinleş)"

Diyip ejderhanın sakinleşmesini beklemiş ve ejderhanın sakinleşip ona başını uzatması ile sakin olduğunu anlamış ve çenesini elini uzatıp onu sevmeye başlamıştı ama onu severken sanki ona çekiliyormuşcasına kalbinde bi his vardı onun sıcak alev gibi olan derisini severken ufacık bi an elini çekip burdan koşarak kaçmak istemişti ilk başta ama şimdi onun içindeki ateş harlanıp onun üstüne binmesini söylüyordu ve öylede oldu ejderhanın derisinden elini çekmiş ve sırt bölgesine doğru gitmeye başlamıştı onun ne yaptığını anlayan ejderha ise binicisine yardım etmek için olabildiğince eğilmiş ve boynunu yere doğru eğmişti ama onun sırtına tırmanamayan vaenera en sonunda kanadına tutunarak çıkmıştı tabi bazı yerlerde catastrophe ona yardım etmiş ayağını boynuzlarına koymasını sağlamış ve onu en sonunda sırtına almıştı tabi bi eyeri olsaydı bu iş daha kolay olurdu ama kızıl kaleye dönünce ilk işi catastrophe için bi eyer yaptırmak olacaktı.Catastrophe'nin sırtına bindikten sonra ona emir vermiş uçmasını sağlamıştı catastrophe kanatlarını açıp uçmaya başladığı sıra onun yanında ne kadar küçük kaldığıydı hatta büyük bi ihtimal onun üstünde görünmüyordu bile tabi bu sırada kızıl kalede bi hareket vardı kızıl kale içinde herkes prensesi ararken halk ise catastrophe'yi diğer adı yani lakabı ile büyük felaketi gördüğü için korkmuş ve saklanacak yer aramaya başlamıştı tabi bu sırada ilk uçuşunu gerçekleştiren vaenera ise itiraf etmesi lazım ki çok heyecanlıydı tabi bide ufacık bi korku oda düşme korkusu bide ölme korkusu tarihe dünyanın en büyük ejderhasına binip onu uçurduktan sonra ölen ilk targaryen olmak istemiyordu aradan geçen uzun bi süre sonra catastrophe'ye aşağıya inmelerini söylemiş,ejderha çukuruna doğru gitmeye başlamışlardı aşağıya doğru inmeye başladığı sıra aşağıda onu bekleyen bi kalabalık olduğunu görmüş ve catastrophe aşağıya indikten sonra oda yavaşça ejderha sırtından inmeye başlamıştı yanına gelen ejderha bakıcılarını gören catastrophe onlara kükremiş ve onları geriye doğru kaçırmayı başarmıştı tabi bu sırada onun üstünden inen vaenera catastrophe'nin yanına gitmiş ve onun boynuna dokunup sakinleşmesini söyleyip ona hiç bir şey yapmicaklarını sadece ona eyer takıcaklarını söylemiş ve onu bekleyenlerin yanına yani kraliyet ailesinin ve kendi ailesi royce hanesininin yanına gitmeye başlamıştı kendisi çok mutlu iken büyükbabası ve büyükannesi ona sinirli bakışlar atarken amcası,prenses rhaenyra ve ailesi,kraliçe ve çocukları,hatta prenses rhaenys ona sevinç ve hayret ile bakıyorlardı özelliklede prenses helaena ve prens aemond ona sevinç ile bakıyolardı çünkü en azından içlerinden birinin ejderhası olmuştu ve bunun için mutluydular tabi bu mutlu insanların içinde bide bu durumdan hiç hoşlanmayan birisi vardı oda kral eli sör otto hightower kendisi bu durumdan hoşnut değildi özelliklede daemon targaryen'in kızının dünyadaki en büyük ejderhaya binmesinden hiç hoşnut değildi ama aklındaki planlar doğru ilerlerse hem kendi tarafına çekecek onu hemde en büyük ejderha onun tarafından yani yeşillerin tarafında olacaktı ve kralı ikna etmesine çok az kalmıştı ikna ettiği zaman işte ondan mutlusu olmicaktı.

Otto hightower böyle planları aklından yeniden geçirirken önünde olan lord royce ve leydi royce torunları prenses vaenera'ya sarılmış ve onun iyi olup olmadığını anlamak için her yerini kontrol etmiş ve ona ufacık bi azar çekmişlerdi lord royce ve leydi royce'dan onu kurtaran kişi ise amcası kral viserys'ti tabi ikisi konuşurken onları gizlice izleyen biri vardı kendisi prenses vaenera ortada yokken gelmiş ve ona görünmeden gitmek istiyordu çünkü prensesin onu kabul etmiceğini biliyordu özelliklede bunca yıl sonra ve annesini öldürdükten sonra gerçekten onu sildiğini sanıyordu ama prenses vaenera onu hiç bir zaman silmemiş hatta annesini öldürmesine rağmen onu bir kez olsun görmek isterdi ama şuan olmicaktı çünkü tanrılar böyle olmasını istiyordu en azından halâ istiyorlardı ama beklemesini isteyip başka bi şeyi bekliyorlardı bi ölümü baba ve kızı işte o zaman kavuşturucaklardı ama bazı anne,baba ve çocukları ayırıcaklardı işte bu yüzden tanrılara zalim diyorlardı ya.

Bunlar olurken prens daemon ortadan kaybolmuş ejderhası kan solucanı lakaplı caraxes'e binmiş ve ortadan kaybolmuştu o ortadan kaybolurken ejderha çukurunun yanında olan herkes kaleye doğru yürümeye başlamıştı tabi bunlar olurken hiç kimsenin onu fark etmediğini sanan prens aegon prenses vaenera'ya bakıp sırıtırken ona aşık olmaya başladığını daha kendisi bile bilmiyordu ama bu bakışları orda olan iki-üç kişi fark etmişti.Biri annesi kraliçe alicent,diğeri üvey ablası prenses rhaenyra,diğeri ise bu bakışları ise eski karısı tek gerçek aşkı olan eski kraliçe aemma'ya aynı şekilde bakan kral viserys'ti.Kral visery'te planlarını yaparken onun planlarının kral eli sör otto hightower'ın planlarını bozucağını bilmiyordu hatta kendisi bile bilmiyordu.




Bayy:)

Not:Vaenera'nın giydiği kıyafeti koymayı unutmuşum alta bırakıyorum;)

(Hatta saç uzunluğu bu şekilde elbisesi falan direk bu fotoğraftaki gibi her şey saçları falan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Hatta saç uzunluğu bu şekilde elbisesi falan direk bu fotoğraftaki gibi her şey saçları falan.)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 21 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DRAGONHOUSEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin