Seungmin ile hayal et
!ŞARKIYI KULAKLIKLA DİNLE! 💋"Hayat her zamanmı berbatdır, yoksa bazı insanlardamı öyledir neden bu kadar adaletsizdir?Her insanın hayatı berbatmıdır yoksa bazı insanlarmı o insanların hayatını berbat hale getiriyor. Ben neden o hayatı berbat olan insanlardandım? Her saniyem,her dakikam,her,saatim her günüm.Bu sessiz çığlıklarımı paylaşacak bir dostum arkadaşım herhangi biri,neden yok.Ağladığımda başımı omzuna koyup, dertlerimi ona anlata bilicek, iyi, kötü günümü paylaşa bilicek bir arkadaşım neden yok.Çokmu şey istiyorum sadece bir arkadaş ama gerçek arkadaş bir tane olsada yeter"
"Aile sevgisi derler ya, O nasıl oluyo annenin senin saçlarını taraması babanın sana sarılması veya 'kızım' demesi.O nasıl bir iş ben çok istiyorum o hissi bir defa bile olsa tatmak ama bana nasip olmadı işte.Ben kimim ki? Annemin ve Babamın soyadını taşımak ve ben? Hah ne komik ama..İnsanlar çok şanslı.
"Keşke beni bu zevksiz hayattan kendini öldürme hissini yaşatan hayattan kurtaracak birisi olsa. Gelecekte olurmu ki?Hıh sanmıyorum kim benim gibi bir kızın hayatını aydınlatmak isterki umarım olur umuduyla.
Merhaba ben Park Hyejin.20 yaşındayım.Benimle birlikte hayat "maceralarımı" yaşamaya hoşgeldiniz.Ailem yok hiç görmedim.Ben küçükken yetimhameye burakıp gitmişler.Sebebini yetimhane bakıcısına sormuştum küçükken bana annemin durumumuzun iyi olmadığını söyledi dedi ama sonra öğrenmiş ki bir nevi yalanmış çünki annemin giyim inden ve arabasından belliymiş zengin olduğu demekki beni istemiyolarmış.Napabilirim? Yapacak hiç bir şeyim yok.Annem beni küçükken yetimhameye bırakırken büyük bir miras yatırmış bakıcıya güya son paraları olduğunu söylemiş.Bu yüzden maddi durumum çok iyi.Ama onların paralarını harcamıyorum bile.Kendim çalışıyorum ve büyük miktarda para kazanıyorum zaten.Benim için en zor yıllar üniveriste okuduğum zamanlardı.Sürekli zorbalanıyodum.Ne için? Arkadaşım olmadığı ve diğerlerinin benden popüler olduğu için
Ne komik ama değil mi acınacak halime gülüyorum.Neyse.Dışarıya çıkmaya karar verdim. Ama dışarıda çok adam olduğu için terasa çıkmaya karar verdim.Nedense bir sıcakladım kış ayındayız noluyo olm- Sıcakladıgım için hemen çok soğuk olmayan bir duşa girdim rahat bişeyler giydim.
(Giydikleri son da)
Saçlarımı serbest burakıp çıkdım.Ah cidden burası en huzur bulduğum yerdi.Yıldızları ve ayı izlemek en sevdiğim şeyler di.Oturdum ve kulaklığımı açıp bişeyler dinlemek istedim."Silent Cry" açdım.Şarkıya eşlik etmeye başladım."Sessiz çığlıklarını dinleyeceğim"
"Seni buldum lütfen artık benden saklanma"
"Bu yağmurda ıslanma gel, yanıma ve şemsiyemin altında dur"
"Duyduğum tek şey sessiz çığlıklar saklanıyodum "sessiz çığlıklar"
"Zihninin diğer tarafında kayboldum.
" Herkese gülüyosun ama zorla güldüğünü görebiliyorum "
"Seninle ağlayacağım acını benimle paylaş içindeki sessiz çığlığı"
(Şarkının anlamını biraz değiştirdim)
Gözlerimin dolduğunu hissediyodum.Yanıma bir beden geldiğini hissedince ürperdim yanımı döndüğümde bir adet silüet(?)gördüm
Bu kimdi lan?!
X;Merhaba.Otura bilirmiyim?
Hyejin;Tabi buyurun.
X;Korkutmamışımdır umarım seni
Hyejin;Yok korkmadım ne olabilir ki?. Adın ne? Seni daha önce bu sitede hiç görmedim.
Rüzgar genç kızın saçlarını savuruyodu.
Seungmin;Adım Seungmin evet bu sitede görmemen normal daha yeni taşındım senin adın ne?
Seungmin'in anlatımıyla
Hava almak için terasa çıkmaya karar vermiştim buranın terası nasıl acaba?Uzun uğraşlar sonucu terası buldum geldiğimde bir kız gördüm çok güzel kızdı-lan! Oh şarkı söylüyor olmalıydı sesi çok güzeldi melek gibiydi.Saçlarını rüzgar savurdu için saçları yüzüne geliyodu.Yanına gitdim ve rahatsız edip etmediğimi sordum.Yanına oturmama izin verdiğinde oturdum konuşmaya başladık.
Hyejin;Bende Hyejin.Memnun oldum Seungmin küçük bir tebessümle
Seungmin;Kaç yaşındasın
Hyejin;20 sen?
Seungmin;21
Hyejin;Neredeyse aynı yaşdayız
Seungmin;Evet.
Hyejin den
İlk defa birisi iyle arkadaş gibi konuşuyodum çok samimiydi aynı zamanda yakışıklıydı da ama görünüş anlamında aşk anlamında anlamyın sizde ama yalan söylemiyim şimdi çok tatlı ve etkili sesi var.Ona arkadaş olmayı teklif etsem kabuk edermi ki? Soruyum en iyisi kabu ederse şoka gırerım olmm.İlk defa arkadaşım olur...
Hyejin;Şey ben bişey sorucakdım
Seungmin;Tabii buyur "kocaman ve etkileyici gülümsemesiyle"
Hyejin;Arkadaş ola bilirmiyiz?
Seungmin;Olur! Yani olur niye olmayalım.Benim'de çok arkadaşım yok
Hyejin;"sessizce"benim hiç yok..
Seungmin;Ha?
Hyejin;Hiç tamam o zaman istersen numaramı verıyım?
Seungmin;Ok? Aldım gidiyomusun?
Hyejin;Eve mi?Yok daha değil sende dinlemek ister misin? :)
Seungmin;Olur:)
Hyejin kulaklıgının birini Seungmine verir.
Hyejin;Al Seungmin
Seungmin;Silent cry mıı ben çok severim bu şarkıyı
Hyejin;Bende...
Seungmin;Senin derdin ne peki?
Hyejin;Anlamadım?
Seungmin;Bu şarkıyı dinlediğine göre bir derdin olmalı...
Hyejin;Boş ver...
Seungmin daha sonra mutlaka anlat olur'mu? Biz arkadaşız
Hyejin;Teşekkür ederim.Sen peki senin bir derdim varmı?
Seungmin;Var...
Hyejin;Anlatmak istermisin?
Seungmin;Evet.."gözleri dolu bir şekilde"
Hyejin;Anlat dinleyeceğim.
Seungmin;Sana daha sonra anlatsam olurmu?...Gel şöyle yapalım.Sabah bir kafede buluşalım tamam mı? İkimizde anlatalım:)
Hyejin;Olur:)
Hyejin;Başka şarkı başlatıyorum hangi şarkıyı istersin?
Seungmin;hmm Still with you olabilir aslında.
Hyejin;Bende seviyorum o şarkıyı Jungkook'un sesi çok güzel birlikte okumaya ne dersin?
Seungmin;Olur
(Şarkılardan kısıt-kısıt bölümler koyuyorum hepsini birlikte yzmıyorum)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
★STAY WİTH ME★
Teen Fiction-"Burakma beni" -"Benimle kal" -"Onu burak lütfen beni al" -"Senden nefret ediyorum" -"Seni çok seviyorum anla" -"Özür dilerim koruyamadığım için" Çok fazla spoiler vermek istemiyorum.Keyifli okumalar güzellerim öpüldünüz.