Seungmin;Hyejin?Noldu niye ağlıyosun?İyimisin?
Hyejin;Seungmin olmuyo işte olmuyo hiç bir şey yapa bilmiyorum.Benim ölmem lazım.Hiç bir işe yaramıyorum.Yaşamayı hak etmiyorum ben.Benş kim neden sevsin ki? Sende beni sevmedin değilmi acıdın ban-
Seungmin;( sımsıkı sarılır) Şş geçdi.Sen ölmeyi hak etmiyosun.Sana bunları yaşatanlar hak ediyo.Elbet bir gün cezalarını alıcaklar-
Hyejin;Seni seviyorum
Seungmin;Ne?
Hyejin;Seni seviyorum Seungmin Kabul etmeyeceğini biliyorum ama-
Seungmin;Bende senden hoşlanıyorum Hye jinHyejin;Ne! B-bu çok güzel bişey-
Seungmin;Ama bizden olmaz
Hyejin;Nasıl yani ne saçmalıyosun?
Seungmin;Çok çok özür dilerim.Bizden olmaz.Yapamayız.Sen daha iyilerine layiksin.Bana değil başkasına aşık ol bana olma.Lütfen, çok güzel kızsın yaşadıklarında çok ağır.Yine arkadaş kalalım. Olmaz çok özür dilerim.
Hyejin;S-seungmin ne diyosun sen.Nasık bizden olmaz? İkimizde bir birimizden hoşlanıyoruz.Lütfen sen benim yaralarımı sardın.Neden?
Seungmin;Özür dilerim...
Seungmin ordan koşarak uzaklaşır.
Genç kız yere çökmüş nefes almaya çalışıyodu.Neden hayatı böyleydi diye bir anlık düşünmüşdü.Belkide "fazlalıkdı" yaşamaması gerekiyodu.Hayatında ilk defa birinden hoşlanmışdı.Hatta o adamda kızdan hoşlanıyodu. Ama bizden olmaz demişti.Genç kız hiç kimseyi onun kadar sevmemişti.Zaten sevecek bir arkadaşı yokdu,kimsesizdi o kız.Genç kızın elleri deli gibi titriyodu.Kalbi durmuştu sanki.Eve gitmek istiyodu ama gidemiyodu.Duvara çökmüş elleriyle kulaklarını kapatmış sessizce ağlıyodu.Kendini sorguluyodu.Bunları hak edicek ne yapmıştı? Bu hayatı yaşamaya.Ölürse onun için üzülücek biri olduğunu düşünmüşdü.Genç adam,ama artık genç adam kızın içindeki bütün hevesi öldürmüşdü.Genç kız eliyle ağzını kapatmış sessizce kendine isyan ediyodu.
Gece geç saatlardı zaten.Kız kalkamıyodu kendini kötü hissediyodu.Zorla yerden kalkmaya çalışdı.Eve gitmeye çalışdı ama tam bu sırada genç kız ın şansına yağmur yağmaya başladı.Yağmur çok hızlı yağıyodu.Genç kız yağmurları severdi ama şimdi? Şimdi ise her şeyden nefret eder olmuşdu genç kız.Bunu ona kim yaşatmıştı peki? İnsanlar... İnsanlar bazen her şeyden korkunç olabiliyor.Genç kızın hayatını insanlar karartmışdı.Hyejinden~
"Bana 'bizden olmaz' demişti. Nasıl yani.Sonra daha cevabımı vermeden koşup gitmişti.Ama ben onu seviyodum ondan ilerisi yokdu. O en iyisiydi.Daha ne kadarına layık olmamı istiyodu? Ben onu istiyodum.Ama o benim kalbimi paramparça edip kaçmıştı.Uzaklaşmışdı.Nefes alamadığım için tekrar yere çökdüm.Elimle kulaklarımı kapatıp sessizce ağlamaya başladım.Orda ne kadar kaldım umrumda değildi.Beni bırakmıştı?. Ben onu çok seviyodum... Hiç kimseyi sevmediğim kadar hemde. Kalkmaya çalışıyodum ama bedenim izin vermiyodu.Eve gitmeye çalışıyodum.Yere düşüyodum.Korkuyodum.Saat çok geçe geliyodu çünkü.Ne olursa olsun eve gitmeliydim.Bide bu Yetmezmiş gibi yağmur yağmaya başladı.Seungmin nerdesin? Sana sarılmak istiyorum.Güvende olmak istiyorum. Benim tek güvendiğim sensin.Yanıma gel bana sarıl teselli et beni.Eve gitmek için son gücümle kalktım.Yavaş ama hızlı olmaya çalıştığım adımlarımla Seungmin'lerin mahallesinden geçdim.Zaten evlerimiz yan yanaydı yakındık.
Hemen anahtarımı alıp kapıyı açtım. Sırılsıklam olmuşdum.Saçlarım bir birine karışmış, düştüğüm içinde dizim kanıyodu.Hasta olmasam iyiydi.Bir an bugün yaşananları düşündüm.Seungmin neden hayallerimle oynadın? Üstümü değişmeliydim.Hemen duş aldım. Bir andan ağlıyor bir andan da dizimi temizlemeye çalışıyodum.Aklıma o gün geldi.
-Flashback-
Genç kız başına geleceklerden bihaber yolda yürüyordu.Taki biri önünü kesene kadar ...
Hyejin;Bir sorunmu var beyefendi? Kimsiniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
★STAY WİTH ME★
Teen Fiction-"Burakma beni" -"Benimle kal" -"Onu burak lütfen beni al" -"Senden nefret ediyorum" -"Seni çok seviyorum anla" -"Özür dilerim koruyamadığım için" Çok fazla spoiler vermek istemiyorum.Keyifli okumalar güzellerim öpüldünüz.