"Sizde fark etmediniz değilmi?Ben Seungminle tanışmadan önce böyle değildim.Bu kadar mutlu,sosyal.Arkadaşım yokdu.Asosyal gibi bişeydim.Ama Seungmin, Seungmin bana yaşamanın yolunu gösterdi.Karşıma çıktı.Her şeyim oldu benim o."Ben ne ara mutlu olucam?"En son ne zaman mutlu olmuştum?"Eskiden bu şeyleri düşünerek kafamı yorardım.Seungmin beni hayata bağladı... "
Hatırlatma'
Hyejin;Saçımı okşar mısın?Seungmin;(güler) seni nasıl kendime aşık etdim ama tabii yaparım ehe
Hyejin;(uyur)
Seungmin;Oda orda uyur
Hatırlatma bitdi~
Hyejin'den
Gidiyodum.Hemde istemeden.Ayaklarım kendi kendine hareket ediyodu.'Dur!' diyodum ama durmuyodu.Nereye gidiyodum? Neden kendimi kontrol edemiyodum? Biraz daha yürüdükten sonra ayaklarım yürümeyi burakdı."Noluyo lan" diye geçirdim içimden.Burası neresiydi? Ayaklarımı neden hareket etdiremiyordum?Karşımdaki kişiyi gördüğümde yanağımı kıvırıp gülümserken onun bana öylece bakmasıyla gülümsemem solup,yerine kaşım çatılmışdı.Ben hangi alemdeydim? Bu bir rüyamıydı? Seungmin neden bana öylece dönüp bakıyodu.Heryer neden siyahdı,ama Seungmin ve benim olduğum yere ışık düşüyodu?Tüm bu sorularımı sonlandırıp,Seungmine yaklaşdım.Hyejin;Seungmin?
Hyejin;Seungmin neden cevap vermiyosun?Neden bana öylece bakıyosun?Hey! Duyuyormusun beni? Seungmin!?
Seungmin;B-bana yaklaşma.
Hyejin;Seungmin noluyo? Neden sana yaklaşmıyım? İyimisin? Ne oluyor burda!
Seungmin;Seni çok seviyorum Hyejin.Bunu unutma,sen benim yaralarımı sardın,umarım bende sana yardımcı ola bilmişimdir.Şunu unutma ki,ben seni hiç bir zaman unutmuyucam.Sende beni unutma ama tamammı güzelim? İyiliğin için,Aşkımız için.Özür dilerim ...
Hyejin;Seungmin- Seungmin!? Nerdesin? Heyy! Kimse varmı? Beni burda öylece bırakamazsın! Sana söylüyorum Kim Seungmin!Kimse yokmu? Burası neresi- Seungmin? Geldinmi? Neden ikidebir kaybolup duruyosun?
Ve bir cevap...
Hyejin;S-sen kimsin!U-uzak dur Seungminden.Seungmin!?Hayır burak beni!Ona bişey yapamazsınız! Hayır burak beni!
Seungmin;Hayatım uyan?Güzelim uyan artık.
Hyejin irkilerek uyanır
Seungmin;Hayatım? Sen iyimisin?
Kabus gördün herhalde.Ağlama birtanem geçti bak ben yanındayım. Ne gördün,seni bu kadar korkutucak...Hyejin;S-seungmin
_/Hyejin ağlamaya başlar,Seungmin ise onu teselli ediyodur.Seungmin Hyejin'i sakinleştirir ve odadan Hyejin'in giyinmesi için çıkar.Giyindikden sonra odaya gelir.


Seungmin;Güzelim.Ne güzel olmuşsunn.Gel yanıma bakalım ne gördün rüyanda?
Hyejin;Hiç
Seungmin;Anlatmak için zorlamıyorum ama istediğinde anlat tanammı?
Hyejin;T-tamam.Teşekkur ederim sevgilim gülümsemeyle
Seungmin;A a yerim seni benn öpcem amaaa
Hyejin;Ya hayırr
Böyle böyle zaman geçer.Geldik Hyejin'in kabus gecesi'ne~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
★STAY WİTH ME★
Ficção Adolescente-"Burakma beni" -"Benimle kal" -"Onu burak lütfen beni al" -"Senden nefret ediyorum" -"Seni çok seviyorum anla" -"Özür dilerim koruyamadığım için" Çok fazla spoiler vermek istemiyorum.Keyifli okumalar güzellerim öpüldünüz.