Shazel namaz padh kar wapis soya tha isiliye wo iske samne nahi ayi....
Subah 7 baje haya shazel villa ke bahar Saman leke khadi thi....
Ajmal puhpha ne hoorein ko aakar iktela di toh wo foran bahar ayi saman lia
Haya phele hoorein ke gale lagi...Hoorein ko laga ke wo bas ro de lekin khud par zabt kia or kaha
"MAI TUMHE ANDAR NAHI BULA SAKTI SHAYAD PADSAND NA AYE"
"LEKIN MAI TUMAHRE SAATH AISE NAHI CHAL SAKTI PHELE MAI KAPDE BADLUGI KYA TUM INTEZAAR KAR LOGI"
Hoorein ne thoda jukh kar kaha
"HOOR MAI TUMARA INTEZAAR AKHRI SAANS TAK KAR SAKTI HU"
Wo haya he kya jo seedha jawab de.....😂
Is ki baat sun kar hoorein ne sirf ek he lafz kaha ....
"NAUTANKI"
or phir saman lekar andar chali gayi....
Hoorein ne jaldi se naha kar kapde badle bahir aakar kitchen sameta or jaldi jaldi table lagai shazel theek 8 baje nashta karta tha ye baat ise sayeda bua ne batai thi...
Wo sayeda bua ko khete hue bahir aagai jaha haya gate ke bahar khadi thi.....
Sade saat hore the or aat (8) baje ka phela lecture tha .... riksha lia wo dono savar hogai.....
"UFFOO ABB JALDI JALDI BATAO KYA HUA"
hoorein ne ise bataya ke party mai kuch tasaveer ke waja se nikah hua tha Toh maano haya ki ankhe bahar aagai
"HOOR KAHI YE YE SHAZEL WO HE SHAZEL TOH NAHI HAI SHAZEL INDUSTRIES WALA??"
Haya phir shuru ho chuki thi.....
"HA WO YE HAI"
hoor ne bas itna kaha
"DEKO TUM FIKAR MAT KARO WAQT KE SATH TUMHE YE SAMJENGE"
haya ke baat par hoorein ne hairat se ise deka
Tum theek toh ho??? Wo mujhse agreement sign karwa chuke hain 3 mahine ka phir ye sab katam......
Hoorein ne kaha toh haya kuchh der ke liye chup hogai.... or phir kaha..
"TUMHE IS WAQT SAB ALLAH KE BAROSE CHOR DO INSHALLAH SAB THEEK HO JAYEGA"
Ini baaton mai university aagai or dono andar chale gaye ......
Hoorein jab sheher aayi thi tab se wo or haya roommates the ...
Haya dusre sheher mai rehti thi hoorein kaafi kamosh tabiaat or apne aap mai magan rehne wali or jab ke haya shook or chanchal mazaj makool hoorein ke chlata phirta radio......
Dono ki kaafi gehri dosti thi..... aisa pheli bar hua tha ke hoorein ne haya ko apni personal life ke bare mai bataya ho warna wo sirf hoorein ko itna he jaanti thi jitna baaki ko .......
Hoorein ne apni jild ek deewaar khadi kar rakhi thi jisme wo kisi ko aane nahi deti thi lekin is sab ke bawaajood haya iske sath muhaafiz thi.....
Hoorein khud chok kar ke fees wagera barti thi kahi bar wo haya ne iski madad karne ki koshish ki lekin iski khudaari beech mai aagai or kabhi kabi haya is baat par chid bi jaati thi .....
"WO DOST HE KYA JO CHEEN KAR NA KHAAYE"
Hoorein bi haya ko itna he chati thi bas jata ti nahi thi ......
Subah uth kar shazel neeche aaye or nashta kiya Or hisaab e mahool bahar nikal gaya....
Tab Ajmal puhpha ne ise bataya ke subah shayad bibi ki dost aayi thi wo uske saath chali gayi.... shazel ne inki bat suni unsuni karta gaaadi gate se bahar nikal le le gaya......
YOU ARE READING
Nazol-e-Mohabbat
Romance### Story Description "Nazol-e-Mohabbat" is a gripping romantic saga penned by Ayesha Sehar Maan. This emotionally charged novel takes readers on a journey through the lives of four main characters: Zara, Ahad, Shazel, and Hoorein. Zara, a strong an...