Néha úgy érzem, hogy az életem előre meg van írva. A San Marco gimnázium falai között nőttem fel, ahol mindenki tudta, hogy a Rossi név mit jelent: gazdagságot, hatalmat, és azt a nyomasztó elvárást, hogy mindig tökéletesnek kell lennem. A családom sosem hagyta, hogy elfelejtsem, mi az én dolgom ebben a világban.
Enzo De Luca. A név hallatán minden izmom megfeszül. Ő mindig is a tökéletes ellenség volt számomra: arrogáns, önelégült, és rettenetesen idegesítő.De most, hogy a szüleink úgy döntöttek, hogy összekapcsolják a sorsunkat, egy teljesen új oldalát kellett megismernem. Nem csak a gazdagok felszínes világában, hanem ott, ahol igazán számít – ott, ahol a szívünk dönt.
Ahogy a nyári napok hosszabbodnak, és az éjszakák forróbbá válnak, egyre inkább elbizonytalanodom. Talán nem is ismerem igazán Enzót. Talán minden, amit eddig gondoltam róla, tévedés volt. Vagy talán csak egy újabb színjáték kezdődött, ahol én magam sem tudom, hogy mi az igazság.
De egyvalamit biztosan tudok: ez a nyár mindent meg fog változtatni. Számomra, és talán számunkra is.
A E S T H E T I C
"Lehet, hogy az életemet mások tervezték meg, de a szívem felett csak én dönthetek."
- Valentina "Vanni" Rossi
"Az élet egy sakkjátszma, és én nem csak a bábuk között mozogok. Én irányítom a lépéseket."
- Lorenzo "Enzo" De Luca
„Néha csak annyira van szükség, hogy egyetlen igazságot mondj, és az egész világ helyére kerül.”
- Leonel „Leo” Bianchi
„Az élet ritkán ad második esélyt, ezért fontos, hogy a legjobbat hozzuk ki minden pillanatból.”
- Lucas „Luca” Romano
„A legjobb dolgok az életben akkor történnek, amikor egyszerűen csak élvezed a pillanatot.”- Julian „JJ”Jensen
„Néha a legnagyobb öröm a legkisebb dolgokban rejlik.”- Kyle „Kelly” Kingston
Történet leírásaValentina és Lorenzo két teljesen külön világban nőttek fel, de a sors és a családjaik tervei újra és újra összehozzák őket. A gazdag családok szándékosan összefonódott útjai között Valentina és Enzo között ott feszül a múltból eredő ellenszenv – és az a határozott szándék, hogy ők soha nem lesznek egymásé. Legalábbis ezt próbálják elhitetni magukkal.
Amikor két baráti társaság egy forró nyári estén összefonódik egy eldugott réten, ahol az éjszakák életre kelnek, régi sérelmek és elfojtott vágyak is felszínre törnek. Míg néhányan lassan felismerik, hogy a barátságból szerelem is születhet, Valentina és Enzo kénytelenek úgy tenni, mintha a családjaik akarata szerint egy pár lennének – ám a színjáték közben egyre inkább egymás valódi arcát ismerik meg.
Miközben Valentina és Enzo végigjárják a gazdagok világának csillogó, de sokszor hamis ösvényeit, közös kalandokba keverednek: nyári kihívások, őrült bulik, és egy mindent eldöntő éjszaka, amikor egy ágyon osztoznak. Mindketten rájönnek, hogy az élet kiszámíthatatlan, és néha a legnagyobb ellenségből válik a legfontosabb társ – vagy a legjobb barátból az igaz szerelem. De amikor az élet egy új irányba sodorja őket, a kérdés az, hogy a megfelelő időben találtak-e egymásra, vagy túl későn?
Vajon a sorsnak más tervei vannak? Vagy valóban minden út hazaérkezés, ha együtt teszik meg?
VELED MINDEN NYÁR
EGY ÁLOM2024.07.09
ESTÁS LEYENDO
Veled minden nyár egy álom
RomanceValentina és Lorenzo két teljesen külön világban nőttek fel, de a sors és a családjaik tervei újra és újra összehozzák őket. A gazdag családok szándékosan összefonódott útjai között Valentina és Enzo között ott feszül a múltból eredő ellenszenv - és...