Birlikteyiz

4 0 0
                                    

Sınıfa doğru yürümeye başaladık.Sınıfa girecekken Ceylin sınıftan çıktı:

- Min bir saniye benimle gelirmisin ?

- Malesef kanka ders başlıyor.

Sınıfa girdim. Yerime geçer geçmez Ceylin :

- Bir şey olmuş. Çabuk anlat.

- Hiç bir şey olmadı. Sadece konuştuk arkadaş gibi.

- DIIIT. Yanlış cevap. Yanakların kıpkırmızı. Yüzünde çiçekler açıyor. Ondan hoşlanıyorsun dimi ?

- Hayır ya ne alaka ?

- Peki neden hiç bie şekilde paniklemeyen sen şuan panikledin ?

- Ooofff. Tamam sen kazandın. Bakıyorum da benden bi şeyler kaptın sen ha.

- Tabi Min hocam. Peki şu Sait işi ne alemde ?

- Onu boş ver. Ben galiba abayı yaktım.

- Oha, nasıl 2dkda düştün o kadar çok merak ediyorum ki.

- Bilmem aniden oldu. Ona çıkma teklifi etsem mi ?

- Yavaş yavaş. Daha sana karşı hisleri var mı bilmiyors-

- O da benden hoşlanıyor. Biliyorum.

- Ne?! Nasıl ?! Ne zamandan beri ?!

- Ben çıkış yaptığımdan beri benden hoşlanıyormuş.

- Vay be. Kanka açıl arkandayım olmadı, ben hallederim. Peki teklif ne zaman edicen ?

- Bİlmiyorum. Ama nasıl yapıcam neden yapıcam bunları da bilmiyorum.

-  O ne demek amk ? Niye teklif etmiyesin ki ?

- Ceylin korkuyorum. Ya sevmezse ya sevilmezsem ?

- O sevmesin ben onun zeddini s-

- Ceylin sınıftayız küfür etmiyim diyorum burada da magazinci çocuklar var ya hani.

- Ne yapiyim ya ? Aaaaa 

- Bir az kibar olsan ? Bir şey dicem bugün teklif edicem galiba.

- Et ya . Bakalım enişte nasıl.

- Ya kabul etmezse ?

- Eder ya eder.

- Peki

Bu an edebiyat hocamız Mert hocam sınıfa girdi.Herkes ayağa kalktı.

- Günaydın sınıf.

- GÜNAYDIN HOCAM- herkes yüksek sesle cevap verir

- Bugün nasılsınız ?

- İyidir hocam sizi sormalı.-Cevap verdim.

- Min sende mi buradasın ? Ne tesadüf bugünkü konumuz senin kitabın.

- Aaaa ne kadar da güzel. Hiç beklemiyodum.

- Şimdi gruplara ayrılın ve kitaptan ne anlam çıkara biliriz onu tartışın. Bugün 2 tane ard arda dersimiz olduğu için bu ders sizce yazar burada neye değinmiş onu bulun. Bir sonraki derste de bana bunu yazılı bir şekilde vermeniz lazım ve hayır Min bu konuda size yardımcı olamaz.

- Hatta eğer ki bi grup çok iyi iş çıkarırsa onların konserime ön sırada bedava bir şekilde katılmalarını sağlıcağıma söz veriyorum.

Tüm sınıf bunu duyar duymaz kitabı tekrar okumaya yada tartışmaya başladı.

- Açıkcası senin teklifin de çok güzel. Eminim herkes daha dikkatli ve sabırlı bir şekilde o  biletleri kapmak için çalışacak.- Mert hocam bana doğru hafif gülerek baktı.

Zaten kendisini severim o da beni çünkü benim sayemde bir çok öğrenci ondan özel ders almak için aylar önceden anlaşmaya başladılar ve benim idol aynı zamanda liseli olduğumu bilen ( seri katil olduğumu bilmiyor ) tek kişi .

Herkesin sıkı rekabette olduğu derste ben Mert hocamla bayağı sohbet etmiştik. Hep bir birimize kitap önerdiğimiz gibi bu kez de binlerce öneri aldım ve tavsiye ettim tüm bunlar olurken. 1.ders çoktan bitmişti bile.

- Pekala sınıf, isterseniz tartışmanıza tenefüs boyunca devam ede bilir yada yazmaya başlaya bilirsiniz.

Bazıları tenefüste bile devam etti . Bense dışarıya çıkıp kitabımı tekrar okuyordum çünkü en değerli eşyam ve kendimin kitap versiyonunu okumak cidden çok iyiydi. Sessizce kitabımı okumaya başladım. Arkadan garip garip sesler gelmeseydi adeta evde olduğumu sanıcaktım. Aniden arkadan gelen bir sesle okumayı durdurdum :

- Ama bu haksızlık sen bile kitabını  okumamışsın biz nasıl halledelim ?

- Şapşal. Tekrar okuyorum ayrıca hayranım olduğunu sanıyordum.

- Tabi ki hayranınım sadece şaka yaptım. Konusu da çok güzel .

- Öyle mi konusu ne peki ? 

- Derste görürsün.

- Kitabında bir şey dikkatimi çekti.

- Nedir ?

- Karakter birden fazla kişilikle yaşıyor onu anladım da ki serikatillik de yapıyor.

- Eee yani ?

- Yanisi neden sırf aşk yüzünden tüm hayatını değiştiriyor çok saçma ki sondada o çocukla birlikte olamıyor hatta şehirden taşınıyor.

- Bence dikkatli okumalısın.

- Nasıl  ? anlamadım .

- Kitabın anlamını tam bilmiyorsun. Hadi sana bir bonus sen bu ders doğru cevabı bulamasan bile yarına kadar zamanın var.

- Öyle diyorsun.

- Tabi o da sırf hayranım ve arkadaşım olduğun  için .

- Peki teşekkür ederim de. Senden bir şey isteyeceğim.

- Dinliyorum.

- Ben hiç BL dizisinde oynamadım. Bana yardım etmen lazım.

- Peki. O zaman çıkalım.

- Nasıl ? anlamadım.

- İşte alıştırma gibi. Ne yapmalısın fln 

- Buna eminmisin ? Yoksa ...

- Yoksa ne ?

- Hiç yada boş ver. 

- Söyle yoksa cidden seninle konuşmam.

- Min

- Efendim.

- Ben senden hoşlanıyorum.

- Şey, bende senden. Hatta seninle öpüşmüştük ya onu sınıftakiler anlamasın diye seni tanımıyorum dedim.

- Cidden mi ?

- Evet. Cidden benim sevgilim olmak istermisin ?

- Tabi ki.

O an Atlas çenemi kavradı ve dudakları dudaklarımı buldu. Kahretsin ki orada dayanamayıp itiraf etmiştim. Cidden onu seviyorum ama ilişkimiz ona büyük bir ihtimalle zarar vericek bir serikatille birlikte olmak onun için zor olucak.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 30 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AktörHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin