Ben omuyum yoksa senmiyim yoksa hepiniz mi ?

28 8 1
                                    

***************Saat 14:15 İstanbul adliyesi*****************

Hakim duruşma salonuna girdi ve herkes ayağa kalktı.Sonra yüksek bir sesle:

-Sanığın kimlik tesbiti yapıldı,iddianame okundu.

-Söz ala bilirmiyim ?-karşı tarafın avukatı der.

-Buyrun avukat hanım.-Hakim avukata söz hakkı verir.

-Sayın hakim zalimce bir saldırıya uğrayıp katledilen maktul Samet kılıç'ın sevgili ailesinin acısı dinsin istiyoruz.Samet kılıç'ın kanının bulaştığı herkesin cezasını çekmesini istiyoruz,cinayetin saniye saniye çekildiği dosyaya ekli görüntü her şeyi alenen gözler önüne semektedir sayın hakim.Sanığın kasten öldürme suçundan ceza almasını talep ediyorum.Samet kılıç zaten zalimce öldürüldüğü yetmemiş gibi cesedi suya atılmıştır cesede bile saygısı olmayan bu şahsın bundan dolayı bundan dolayı ayrıca ceza almasını talep ediyorum sayın hakim.

-Bakacağız avukat hanım.Bakacağız.

-Sanığın müdafiesi sizsiniz dimi ?

-Evet sayın hakim.-Ayağa kalkarak onayladım.

-Sanığın ifadesinie eklemeniz olucak mı ?

-Evet sayın hakim.Öncelikle bütün çirkin iddiaları reddediyoruz sayın hakim.Öncelikle sanık Miraç Açıkgöz'ün yakınıdır ve Samet Kılıç'a yakınina zarar verdiği için kızgındı ve onu adalete teslim etmek istiyordu ama asla amacı ona zarar vermek değildi.

-Bu yüzden mi kafasına silah dayadı bırakın sayın meslektaşım.Aynen dediğiniz gibi sanık Miraç Açıkgöz'nü yakınıydı ve kan gütme amacıyla Samet Kılıç'a saldırmıştır.

- İlk silahı çıkaran kişi yani Samet Kılıç gördüğünüz gibi silahının içi boş tıpkı müvekkilim Arda Koçak'ın elindeki silah gibi.Ayrıca bu durumun da dosyaya alınmasını istiyorum, bu silahların onlara nasıl ulaştığını ve müvekklime Samet Kılıç'ın yerini kim bildirdi,ve en önemlisi bu görüntüleri kim çekti ve neden elinde tuttu bunların hepsinin araştırılmasını talep ediyorum.

-Zapta geçiyor zaten siz lütfen devam edin avukat bey.-Söz bana verilir.

-O zaman ben olay ben olay gününe dönüyorum.Sizinde izlediğiniz gibi olay haddini aşmış ve karşılıklı bir atışmaya dönüşmüştür ve maalesef Samet Kılıç'ın ölümüyle sonuçlanmıştır.

-İtiraz ediyorum Arda Koçak'ın kafasına vurması sonucu ölümüyle sonuçlanmıştır.-Karşı tarafın avukatı direk itiraz eder.

-Görünen o ama bakalım gerçek o mu ?Yani Samet Kılıç'ın ölümünde Arda koçak'ın bir rolu yoktur. Şimdi elime geçen bir delili yüce mahkemeye sunmak isterim izninizle.

-Tabii buyur avukat bey.

-Dikkat ederseniz Samet Kılıç'ın ölüm günü yediği kıyafetlerin arkasına bir kurşun ise veya simetrik bir oyuk vardır ve videoda da izlediğiniz gibi vekilim meşrun müdafaanın sınırları çerçevesinde kendini korurken aniden Samet kılıç dona kalır bir yere yığılır. Hem eğer izin verirseniz bir adli tıp uzmanlarını hazır ettim dinlenilmesini talep ediyorum kendisinin profesyonelliğinden faydalanalım.

-Yargıya katkısı olacağı düşünüldüğünden sanığın vekilinin teklifi kabul edildi.

Bu an duruşma salonunun kapısı açılır ve önceden görüştüğüm adli tıp doktoru içeri girer tek kendine tanışmaya başlar:

-ben Ceyhun Aydoğan 16 yıldır adli tıp kurumunda doktor olarak çalışmaktayım.

-Tamam.Avukat bey buyrun.

AktörHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin