Çocuk duyduğu sesle bahçenin ortasında durdu.Arkasındaki çocuk ne saçmalıyordu diye düşündü.Arkasını döndüğünde gördüğü kişiyle göz devirmemek için zor tuttu kendisini.Arkasındaki çocuk barışa deliler gibi aşık olan hatta bu üniversiteye girmek için deliler gibi çalışan biri ve barışla görüşmek için %100 burs yapan biriydi.
"Ne saçmalıyorsun sen gene."
"Diyorum ki barış dün gece çok iyiydi sende zevkini biliyorsun baya iyi sikiyor."
İsmail duyduğu şeyle gözlerini sabırla kapattı.Dün gece evde yoktu çünkü önemli bir davetti arkadaşlarıyla toplamıştı hatta onlarında sevgilisi gitmişti çünkü.
"Hadi ya iyimiydi baya."
Karşısındaki çocuk duyduğu cevapla şaşırdı ama sonra kendisini düzenledi.
"Baya iyiydi acayip iyi tadı vardı."
Bahçesinin ortasında şuan hayal kurduğu şeyleri söylüyordu ve onu acayip rezil yapıyordu.Ardalar ise gördüğü kalabalıkla o tarafa gittiler.İsmaile baktıklarında karşısındaki çocuğa yumruk attıklarını gördüler daha neler olduğunu anlamdan ortalık karışmıştı bile ismaili ayırmak isteseler bile onlara vuran kişileri görmüş ve kavganın içine karışmışlardı.
İsmail ise karşısındaki çocuğu öldürüsiye vuruyordu İsmaili ayırmaya çalışan bir kaç kişi olsa da İsmail onları itip geri önündeki çocuğa dönüyordu.
Müdür ve öğretmenler geldiğinde kavgayı ayırmaya çalıştılar ama olmuyordu en son okul acayip karıştığı için polisi aramışlardı.İşte şimdi sıçmışlardı.Çünkü barış ve kenanlar okula geliyorlardı.
İsmailler şuan müdürün odasında müdürüden azar yiyorlardı.Barışlar az sonra gelir dedi içinden ismail,müdür ise bağırmaya başlamıştı bile okulda yankılıyordu müdürün sesi.Barışlar okula girdiğinde duyduğu sesle durdular barış müdürün odasından geldiğini anlayıp odaya girmişti.
Karşısındaki çocuklara bakmıştı.İsmail'in dudağı,burnu ve alnı kanamış yanağında ise morluk vardı ismail çocuğu döverken çocuk boş durmamış onada birkaç yumruk atmıştı polis onları ayırmıştı ama kerem'in üstündeki adam kalkmamıştı tabi ismail daha da sinirlenmiş kerem'in üstündeki çocuğu dövmüş ve ondan da birkaç karşılık almıştı.Arda'nın kaşı kanıyordu,mert hakan'ın pek birşeyi yoktu onun sadece dudağı kanamıştı,kerem'in çenesi kanamış,semih'in ise burnu ve dudağı kanamıştı.
Barış ismaillerin karşısındaki çocuklara bakmış ve içlerindeki bir çocuk ona hayranca bakıyordu anlam veremiyerek ismaile dönmüş ve ismal'in sinirle bakan gözlerine bakmıştı.Barış müdüre bakmış ve ismail'in karşısındaki çocukları alıp çıkmasını söyledi.
Altay hemen kerem'in yanına gitmiş ve yüzüne bakmaya başlamıştı.Mauro ise mert hakan'ın yanına gitmiş neler olduğunu sormuştu.
"İsmail az öncekilerin içinden birisine daldı bizde kalabalık olunca bakalım dedik ismaili gördük kavganın içine girdik öyle işte."
İsmaile baktığımda hala bana sinirle bakıyordu.Ferdi arda'nın yanına gidince birkaç şey gevelemişti.Kenan ise semihe birşey demiş Semih ise olayı baştan anlatmaya başlamıştı.Barış ismaile bakıyordu İsmail ise karşısındaki duvara.Barış semihe kulak vermeye çalışıyordu ama ismail neden bu kadar sinirli hala anlamıyordu.
Barış yavaş adımlarla ismail'in yanına gitti ve patlamış dudağına elini değdirdi.
"Noldu güzelim niye vurdun ona."
İsmail ise sadece barışın yüzüne bakıyordu,barış anlamıştı yanlız olunca anlatacaktı sonra ise kenanlara anlatırdı.
"Hadi eve gidelim."