Barış
Çağırdığım adamlar geldiğinde konuşmaya başladık kimin yapabileceğini ama kimse yoktu kim olabilir diye düşünüyorumdum.Aklıma biri gelince dikleştim.
"Şu mal kaçakçılığında silahlara el koyan adamın kardeşini öldürdüm ya acaba o mu?"dedim o adamın ismaile ne yapacağını düşünmeyerek.
"Evet baya taktı sonra yurtdışına gitti geri geldi öyle duydum acaba o mu?"dedi altay.
Birkaç plan vardı aklımda ama olur muydu?İsmaile zarar gelir miydi?Mauro'nun konuşmasıyla ona döndüm.
"Adamın depoları araştıralım öyle ilerleyelim birkaç şüphelendiğimiz varsa basarız."Kafamı salladım.
"Adam ararsa eğer telefonu takip ettiririz böylece kolaylıkla bulabiliriz."dedim.
"Peki her konuşmada telefon değiştiriyorsa."dedi cenk,cenk ortağımızdı şirkete bazı silah kaçakçılığını beraber yapardık onunlada iyi anlaşırdık dostluğumuz iyiydi.
"Bu sefer görüntülü ararsa etrafa bakarız nasıl bir yer cam varsa nasıl bir etraf diye geniş veya dar,uzun olabilir."dedi kenan
"Kolaylıkla bulabiliriz."dedi ferdi.Adamlara dönüp konuşmaya başladım.
"Adamın herşeyini araştırıyorsunuz eğer şüpheli birşey varsa getirin gidin birşey bulamadan gelmeyin."Kafalarını sallayarak gittiler.Bizimkilere döndüm.
"Şimdi plan yapalım."
★★★★★★★★★★
3 saattir plan yapıyorduk planlarımız güzeldi ama ucu ismaillere dokunursa o plan çöptü.Hakan'ın dediği plan mantıklı gelmişti ucu ismaillere zarar vermiyordu.Saate baktığımda sekiz'idi.O kadar saat ayakta olmama rağmen uykum yoktu,zaten ismail olmadan uyuyamıyordum kokusuna o kadar çok alışmıştım ki.
Gönderdiğim adamlar gelince onlara bakmaya başladım.
"Ne öğrendiniz?"
"Patron birkaç yer dediğiniz yerlere baktık ama yoktular bütün herşeyi burda ailesi,tc kimliği,derin bir araştırma yaptık 1958 yılında dedeleriniz arkadaş ama bir kadın yüzünden düşman oldukları ve ikiside babalarınızın önünde öldürdükleri bu yüzden bir daha görüşmediklerini öğrendik."
"Tamam siz gene araştırın birşey olursa arayacağım direkt geleceksiniz."
"Tamam patron."
Kafamı sallayıp önüme döndüm onlarda gitmişlerdi zaten.
"Evet şimdi bakalım ne bok yemiş bunun ailesi."dedim ve dosyayı incelenmeye başladık.
Telefon çalmaya başladığında yabancı bir numaranın aradığını farkettim kapatacaktım ki bu adamın numarasaydı emin olmak için gene baktığımda onun aradığını gördüm bizimkilere döndüm.
"Görüntülü arıyor hakan biz konuşurken yer tespiti yap bizde etrafa bakarız nasıl bir yer diye."
Kafasını sallayıp leptobu ayarlamaya başladı.
"Hazır,aç telefonu."
Kafamı sallayıp telefonu açtım.
İsmail'den
Kamerayı açtığında ekranda kendimizi gördük şuan telefonlu bağlamaya çalışıyordu oda zaten az sonra hazırdı biraz bekledikten sonra ekranda barışımı gördüm.Adama baktı sonra bana baktı,ona bakarken ağlamaya başladım ekranda diğerleri gözüktü.Mauro mert abiyi görünce gözleri doldu,onun halini görünce.Kenan ise ağlamaya başlamıştı bile semih dayanamayarak oda ağlamaya başladı onu o kadar dövdüler bir göz yaşı akmadı ama kenanı görünce ağlamaya başladı,ferdi ise ardaya bakıyordu,arda ferdiyi görünce hüngür hüngür ağlamaya başladı,acıdım kendime niye ağlattım onları diye.Altay kereme bakıyordu yüzünü inceliyordu keremin kerem ise sanki son kez görüyormuş gibi altayı iyice bakıyordu.
Barışa baktım bana bakıyordu kaşları çatıktı.Yanımdaki adam konuşmaya başladı.
"Vay vay herkes burda gözlerim yaşardı.Noldu çok mu özlediniz sevgililerinizi?"
"Orosbu çocuğu seni sikiceğim seni bir bulalım."dedi mauro
"Hey hey sakin olun beni çok seviyorsunuz biliyorum ama böyle olmaz biraz sakin olalım."
"Ne sakini lan senin yüzünü gören şeytan bile kaçar."
Altay'ın dediği cümleyle gülmeye başladım adamın bana bakışını görünce sustum hemen.
"Çok mu komik güzelim?"Saçımı okşamaya başladı.Başımı hemen geri çektim.
"Parmaklarını kırarım lan senin hepsini tek tek götüne sokar ağzından çıkartırım çek lan o eli."
Adam korkmuş olmalı ki parmaklarını çekti,çok salak lan bu adam.Biz bu adamdan kolayca kaçarız.
"Noldu lan korktun galiba hemen parmaklarını çektin."Mert abi cümlesini bitirdikten sonra gülmeye başladı.Mauro ise onu izliyordu çok aşık bu adam.
"Çok konuşmaya başladın yediğin dayak yetmedi herhalde belki sevgilin görmek istemez diye sonra dövdürücektim ama elim kaşındı."
Cümlesini bitirdikten sonra bir adama mert abiyi işaret etmiş ve geri çekilmişti kamerayı iyice mert abiye döndürdü.Adam mert abiye yumruk atmaya başlamıştı bile arda ise hala ağlamaya devam ediyordu.
"Sende çok ağladın birinizdi şunu dövün."Herhangi bir adam ardaya vurmaya başladı.Kamera şuan hepimizi çekiyordu.
"Çek lan elini ardadan oğlum sikerim elini çek."dediğim şeyle adam bana döndü.
"Hadi ama güzelim sen istersen ben yapmaz mıyım?"Adamlara dönüp bırakmalarını söyledi.
"Diğerlerini birşey yapmıyorsak sana yapalım bebeğim benim."Yavaş yavaş dokunmaya başladı başımı iki yana sallarken bir yandan ağlıyordum.
"Hayır yapma hayır dokunma bana."Resmen depo inliyordu ama adam şuan boynumu öpüyordu.Mert abi bağırırken,arda ağlıyordu semih ise hem bağırıyor hem tepiniyordu.Barışa baktım koskaca barış alper yılmaz benim için ağlıyordu hem bağırıyor hem ağlıyordu.Gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başladı ama daha bayılmadan kafamdan aşağı soğuk su döküldü yerimden zıpladım.
Titriyordum bir yandan ağlıyor bir yandan yapma diye bağırıyordum.Bileklerim kanıyordu tepinirken ip bileklerimi kesmişti.Gözyaşlarım akarken barışa baktım resmen delirmişti.
"Barış alper yılmaz bu adam bana yaptığı herşey için ve sen adama bile bile beni onun ellerine verdiğin için seni affetmeyeceğim."Bağırarak konuştum barışa baktığımda durmuş bir şekilde bana bakıyordu.Bayılmadan önce dediğim son şey ise
"Seni affetmeyeceğim barış alper yılmaz."
AY NASİL OLMUS KİSA OLDU AMA BÖLÜM YAZIYORUM MERAK ETMEYİN DİĞER BÖLÜM ÇABUK GELECEK SUAN HATA VARSA BAKAMAYACGİM DİGER BOLUM BİTİNCE BAKACAGİM ÖPTÜM BAY💋💋