Gadis kecil berumur 17 tahun sedang bertarung nyawa melahirkan anaknya di wad kecemasan bersama² seorang makcik yang dikenali sebagai makcik safwa.
Dialah yng menjaga gadis itu.kesian diumurnya yang baru 17 tahun dihamilkan anak luar nikah.tapi dia tak kesah sebab dia sanggup jagakan dari jantan yg tak bertanggungjawab.tahu buat anak saja! Family gadis itu dah meninggal dunia akibat accident . Sebatang karalah gadia itu diusia 17 tahun
"Mama....s..sakit......"suara lemah itu menyentakkan lamunan si wanita yang digelar 'mama'.
"Sabar ya naura...mama tahu kamu sakit...sabar ya? Lagi 5 cm...baru boleh teran...kena tahan ya? Mama ada dengan kamu..."balas mama safwa. Dia tahu bagaimana sesakit itu melahirkan walaupun doktor kata baby yang dikandungkan oleh naura lebih kecil kerana mengikut keturunan jejaka itu.
15 minit kemudian...
Dokter wanita bersama² nurse memasuki wad kecemasan itu.
"Adik...doktor nak tengok berapa cm dah ye...kalau 9 atau 10 cm..dah boleh teran..."izin doktor wanita itu.naura mengangguk lemah. Dia dh tak sanggup.
Kain ditubuh gadis itu diselak keatas dan terlihat sedikit kepala dan rambut keperangan baby. Tersenyum saja.anak barat nih.
"Okey...dah boleh teran...kepala baby dah nampak dah... Nurse siapkan alatan dengan kadar segera, cepat..."
Nurse itu bergegas menyiapkan alatan bersalin normal.kalau Czer pula..sakit nak operate.Lepas letak alatan yang ingin digunakan. Kaki dibuka lebar .
"Adik teran ikut dokter ya...kalau doktor kata push...adik push okay??"soal doktor sambil memakai sarung tangan getah biru muda.
Naura mengangguk lemah.sakit yang teramat."okey....push adik...pushh slow².."bila dengar je ayat itu, naura terus push mengikut arahan itu.
Boleh rasa kepala baby keluar sedikit dan badan baby tu. Peluh didahi dilap oleh mama safwa.dia pun tak sanggup.pucat saja bibir naura.
"Okey...dah nampak kepala...adik tarik nafas....lepastu push!"arah doktor wanita itu sambil tangannya siap dan menyambut baby itu.
Naura push kali kedua dengan tenaga yang masih tersisa didalam badannya dan baby selamat dilahirkan.
Bunyi esakkan baby itu membuatkan naura tersenyum dan menangis kegembiraan sebelum pingsan akibat kehilangan banyak darah.
Lepas bersalin ....
Naura diletakkan didalam wad vvip.dont worry mama kaya! Designer kot!
Baby yang dilahirkan adalah baby lelaki dan masih tidak diazankan kerana tiada bapa.
Tetapi pintu bilik yang menempatkan baby lelaki itu dikuak dari luar dan itu adalah.....Tengku indrashah ridhwanz.
Dia dpt je tahu berita tu terus dia ke sini dengan bantuan kawannya iaitu doktor wanita yang tolong naura bersalin dua jam lepas.
Terlihat anak kecilnya yang masih didalam inkubator kerana kulit kuning sedikit.tersenyum saja dia.
Dia mendekati baby lelaki itu dan membuka penutup inkubator lalu baby itu diangkatkan kedalam cempungannya.
Rapuh.lembut dan putih anaknya.well...like his father dude...
Ceh...tahu buat anak je.Mukanya didekatkan ditelinga baby itu yng merengek sedikit dan diazankan dan serta merta baby itu terdiam dan tertidur pulas dlm dukungannya.
Diusap rambut perang baby itu.ikut dia weh!
Tiba² pintu bilik wad itu dibuka dan itu adalah doktor wanita tadi .
"Ridh...bawak baby kau tu masuk bilik mummynya..this time for him getting milk..."arah zarra."But...kalau dia tahu anak ni anak aku juga macam mana??"soal tengku ridhwanz.dia takut kalau naura tak boleh terima dia. Dh lepas sebulan menghilang.takut gadis itu mengenalinya.
"Yang tu jangan risau...aku dh cakap yng ada nurse lelaki datang hantar babynya...and kau dah azankan?" Balas zarra sambil mengmbil handphonenya yng tertinggal tadi lepas letak baby tu.
Tengku ridhwanz mengangguk tanda ya."aku dah settlekan...dh lh aku nak jumpa bakal wifey aku...bye.."usai itu dia melangkah keluar dari bilik wad itu.
Zarra menjerit"woi! Cover sikit! Jangan nak over sangat depan naura!"
"Aku tahulahhh!!!"nyaut tengku ridhwanz saat menapak keluar.
Dia menuju ke wad yang menempatkan naura. Gadis pujaannya.dah dekat 9 bulan lebih gadis pujaanya melarikan diri.This time...he will keep naura as his only...he will killed all the people who hurt her...he...obsess with her so much...
Pintu ditolak dan terlihat gadis pujaannya yang sedang makan makanan yng dihantar oleh nurse sebentar tadi.mama safwa terpaksa tinggalkan naura sendirian di wad ini kerana kerjanya yang masih tertangguh .naura okey kan saja.
Demi cari duit juga. Dia minta cuti selama beberapa bulan dan bossnya faham keadaannya dan ikhlas beri cuti banyak mana pun sebab kerha yng dilakukan oleh naura kemas dn teratur.
"Hai! Saya orang yang nak hantar baby cik adik..."balas tengku ridhwanz lembut.dengan naura dia akn sehabis baik akan berlembut dengan naura.
Dengan yng lain? No...smooth...but...always mad.his tone never smooth without naura beside him.
YOU ARE READING
HER OBSESSION HUSBAND
Romance{NURNAURA QASDINNA} GADIS YANG MASIH SEKOLAH TAPI DAH ADA ANAK?? YA...DIALAH NURNAURA QASDINNA.DIA MENGANDUNG ANAK ORANG KETIKA DIA DICULIK DAN DIHAMILKAN DISAAT UMURNYA YANG MASIH 17 TAHUN. TAPI SEMPAT MELARIKAN DIRI DARI RUMAH MEWAH ITU BERSAMA KA...